Close
Напишіть нам
Telegram
Viber
Messenger
Оплата навчання
Заповніть поля
Нажимая кнопку "Перейти к оплате" вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности и принимаете публичный договор
BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE
OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС
Приєднуйтесь до найближчого старту!
Спільно з тренерами практиками IMBA ми розробили курс, який допоможемо вам зробити перші кроки в кар'єрі таргетолога, отримати необхідні знання та практичні навички, оволодіти на рівні професіонала всіма інструментами та тонкощами, отримати перші замовлення як фрілансер або суттєво збільшити потік клієнтів із соціальних мереж у вашому проект.
БРОНЮЙТЕ НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE
БРОНЮЙТЕ НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО 50%
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
Ви дізнаєтесь, як
Планувати рекламні кампанії
Визначати та планувати бюджет, а також оптимізувати витрати для кращого результату
Налаштовувати рекламу
Запускати рекламні оголошення та налаштовувати націлення у Facebook та Instagram
Працювати з креативами та офферами
Створювати "чіпляючі" креативи та тексти оголошень в доступних і простих програмах
Тестувати та масштабувати кампанії
Тестувати рекламні оголошення та масштабувати найбільш ефективні
Працювати з аналітикою
Працювати з системами аналітики Google Analytics, пікселями ремаркетингу та ретаргетингу
Досягати бізнес-цілей
Аналізувати результати рекламних кампаній та знаходити нових клієнтів у соцмережах
Ви дізнаєтесь, як
Планувати рекламні кампанії
Визначати та планувати бюджет, а також оптимізувати витрати для кращого результату
Налаштовувати рекламу
Запускати рекламні оголошення та налаштовувати націлення у Facebook та Instagram
Працювати з креативами та офферами
Створювати "чіпляючі" креативи та тексти оголошень в доступних і простих програмах
Тестувати та масштабувати кампанії
Тестувати рекламні оголошення та масштабувати найбільш ефективні
Працювати з аналітикою
Працювати з системами аналітики Google Analytics, пікселями ремаркетингу та ретаргетингу
Досягати бізнес-цілей
Аналізувати результати рекламних кампаній та знаходити нових клієнтів у соцмережах

Профессия ТАРГЕТОЛОГ

Таргетолог - одна из наиболее перспективных и востребованных профессий в digital

ПРОФЕСІЯ ТАРГЕТОЛОГ

Таргетолог - одна з найбільш перспективних та затребуваних професій у digital
75%
Таргетологи працюють
без прив'язки до офісу
85%
Брендів використовують
рекламу в соцмережах
72%
Таргетологів ведуть кілька проектів одночасно
55%
Користувачів роблять покупки через соцмережі
РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ
У вартість навчання входить:
СЕРТИФІКАТ
Сертифікат від IMBA про успішне закінчення курсу, а також готовий проект, який ви створите у процесі навчання на курсі
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ
Навчальні матеріали курсу включають також список літератури, що рекомендується, блогів, ресурсів і каналів інформації для підтримки вашого рівня знань після навчання
КОНСУЛЬТАЦІЇ ТРЕНЕРІВ
У закритій групі Facebook тренери та слухачі обмінюються інформацією та отримують відповіді на запитання, а також зворотний зв'язок за домашніми завданнями
Для кого цей курс
Підприємець
Хочете зрозуміти, як "дістати" у соцмережах вашого клієнта, якщо ви працюєте у вузькій ніші або навпаки, у висококонкурентній ніші
Новачок в digital
Бажаєте за короткий час поповнити свій багаж компетенцій найдієвішими інструментами, ефективність яких легко порахувати
Підприємець-початківець
Потребуєте зворотного зв'язку ринку та тестування чи масштабування своїх ідей та продуктів на передбачуваних цільових аудиторіях
Маркетолог
Бажаєте ефективніше працювати в онлайн з вже існуючими клієнтами, а також відкривати для себе нові аудиторії та ніші
SMM менеджер
Не уявляєте собі ефективне просування для вашої компанії чи компанії вашого клієнта без створення прицільного офферу
Інтернет маркетолог
Бажаєте використовувати націлення як один із інструментів у рамках створення або реалізації вашої digital стратегії

Для кого цей курс

Професії, пов'язані з просуванням в інтернет, давно вийшли за межі компетенцій маркетологів. Можливо, цей курс саме для вас, якщо ви:
Підприємець
Хочете зрозуміти, як "дістати" у соцмережах вашого клієнта, якщо ви працюєте у вузькій ніші або навпаки, у висококонкурентній ніші
Новачок в digital
Бажаєте за короткий час поповнити свій багаж компетенцій найдієвішими інструментами, ефективність яких легко порахувати
Підприємець-початківець
Потребуєте зворотного зв'язку ринку та тестування чи масштабування своїх ідей та продуктів на передбачуваних цільових аудиторіях
Маркетолог
Бажаєте ефективніше працювати в онлайн з вже існуючими клієнтами, а також відкривати для себе нові аудиторії та ніші
SMM менеджер
Не уявляєте собі ефективне просування для вашої компанії чи компанії вашого клієнта без створення прицільного офферу
Інтернет маркетолог
Бажаєте використовувати націлення як один із інструментів у рамках створення або реалізації вашої digital стратегії
Чого ви навчитеся
Актуальні знання, професійні навички, сильні компетенції та нові можливості:
Налаштування
Правильно налаштовувати оголошення для таргетованої реклами, а також ретаргетинг за допомогою пікселя
1
Аналітика
Аналізувати ефективність рекламних кампаній, майданчиків розміщення та пропозиції конкурентів
2
Тестування
Тестувати рекламні оголошення та відстежувати їх ефективність у системах аналітики
3
Бюджетування
Складати бюджет рекламної кампанії та прогноз продажів, контролювати ефективне його витрачання та окремі ставки
4
Оптимізація
Оптимізувати рекламні кампанії за CTR, конверсією, ціною кліка та іншими заданими параметрами
5
Стратегія
Створювати рекламну стратегію використовуючи навички ефективного підбору цільової аудиторії та бюджетування
6
Чого ви навчитеся
Налаштування
Правильно налаштовувати оголошення для таргетованої реклами, а також ретаргетинг за допомогою пікселя
Аналітика
Аналізувати ефективність рекламних кампаній, майданчиків розміщення та пропозиції конкурентів
Тестування
Тестувати рекламні оголошення та відстежувати їх ефективність у системах аналітики
Бюджетування
Складати бюджет рекламної кампанії та прогноз продажів, контролювати ефективне його витрачання та окремі ставки
Оптимізація
Оптимізувати рекламні кампанії за CTR, конверсією, ціною кліка та іншими заданими параметрами
Стратегія
Створювати рекламну стратегію використовуючи навички ефективного підбору цільової аудиторії та бюджетування
ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ
1. Стратегія та планування
Можливості просування у Facebook. Робота алгоритмів Facebook+Instagram. Як сформувати ядро аудиторії та описати портрет споживача. Як теорія поколінь впливає рекламу. Як працювати з різною аудиторією, що таке кліки, ліди, продажі, ROAS, RevShare, CPC, CPM, розберетеся в KPI.
    2. Типи рекламних компаній
    Можливості показів реклами, формати оплати за рекламу, формати розміщення реклами, правила створення структури облікових записів, оцінка ефективності рекламного кабінету.
    3. Типи аудиторій та методи налаштування націлювання
    Особливості географічного націлення, аудиторії за інтересами, аудиторії залучених користувачів, Look-a-like аудиторії, перетину аудиторій.
    4. Таргетинг у Facebook
    Знайомство з Business Manager та особливості інтерфейсу Ads Manager, як його створити та підготувати до роботи. Опрацювання особистого кабінету Business Manager. Особливості роботи з Ads Manager, рекламний кабінет. Створення оголошень з цілями, звіти та метрики.
    5. Таргетинг у Instagram
    У чому відмінності персональних та бізнес сторінок. Огляд аналітики – яку статистику ми можемо отримати зі свого профілю. Рекламний кабінет для Instagram. Що таке Instagram Stories, особливості розробки та запуску у рекламних кампаніях. Чому рекламу в Instagram краще запускати через Facebook? Лайфхакі та перевірені рішення від досвідчених тренерів курсу.
    6. Facebook Pixel та його можливості
    Що таке Facebook Pixel та Conversations API - як їх використовувати. Типи існуючих подій та особливості відстеження конверсій. Встановлення Google Tag Manager та налаштування зв'язку з Facebook Pixel. Поділ прямих та асоційованих конверсій. Запуск рекламних компаній на встановлені події
    7. Шлях користувача - вибудовуємо лійку продажів
    Customer Flow та вирви продажів. Як створювати креативи під різні етапи вирви продажів. Як спроектувати структуру компанії? Як відстежити насичення та пересичення аудиторії. Як утворюються кастомні звіти. Як тестувати креативи та оцінювати їхню актуальність.
    8. Аналіз рекламних кампаній
    Аналітика даних у Facebook Analytics, групи метрик, можливість розбиття даних, можливість складання звітів, атрибуція, сегментування звітів, A/B тестування, регулярні роботи. Які завдання вирішує веб-аналітика і навіщо вона є таргетологом, робота з UTM-мітками, особливості роботи з Google Analytics, Яндекс.Метрикою, GTM, Facebook Attribution. Структура UTM-розмітки складних кампаній, робота з динамічними та статичними UTM-макросами.
    9. Креатив, оффер та дизайн оголошень
    Формули рекламних оголошень, болі та бажання користувачів та секрети створення ефективних оголошень. Як відрізнити добрий текст від поганого. Види графічних форматів, приклади та кейси креативів різних брендів. Вимоги соцмереж до візуальних матеріалів, обмеження та спеціальні види реклами відповідно до політики Facebook та Instagram. Огляд сервісів Crello, Supa, Canva та ін. Авторські права. Парсинг креативів конкурентів та аналіз їх через Publer та Macaw.
    10. Захист проекту

    Що ви отримаєте

    Години навчання
    Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу та IMBA
    24
    Навчальних модулів
    Повністю охоплюють всі галузі знань необхідних роботи таргетологом
    10
    Презентацій
    Для максимально глибокого занурення в практику та засвоєння матеріалу
    10
    Кейс – проект
    Який ви створите у процесі навчання на прикладах свого бізнесу та інших проектів
    1
    Що ви отримаєте?
    Години навчання
    Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу та IMBA
    Навчальних модулів
    Повністю охоплюють всі галузі знань необхідних роботи таргетологом
    Презентацій
    Для максимально глибокого занурення в практику та засвоєння матеріалу
    Кейс – проект
    Який ви створите у процесі навчання на прикладах свого бізнесу та інших проектів
    ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ
    Спеціалізація
    Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу, digital маркетингу та бізнесу
    Ми - не агенція
    Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях
    8К+ випускників
    8K+ випускників imba успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
    Працевлаштування
    Наші випускники першими отримують ексклюзивні пропозиції працевлаштування від компаній із нашого Центру Кар'єри та Розвитку
    Спеціалізація
    Ми спеціалізуємося на практично спрямованих програмах професійного навчання в галузі маркетингу, digital маркетингу та бізнесу з 2008 року

    Ми - не агенція
    Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях

    8К+ випускників
    8K+ випускників IMBA успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній

    Працевлаштування
    наші випускники першими отримують ексклюзивні пропозиції працевлаштування від компаній із нашого Центру Кар'єри та Розвитку
    ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ

    Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
    Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
    Максим Баранов
    Performics
    Ярослав Пунтус
    AEROSTAT AGENCY
    Маргарита Лавренюк
    AUCHAN Ukraine
    Сергій Задко
    Isobar Ukraine
    Ірина Морозова
    ZAMMLER GROUP
    Наталія Омельченко
    Auchan Retail Ukraine
    Юлія Волконська
    IMBA
    Олександр Поспєлов
    IMBA
    Микита Наконечний
    JSC BKC
    Володимир Уткін
    Auchan Retail Ukraine
    Олена Ткачук
    Сitrine
    Ганна Балік
    Auchan Retail
    Тетяна Хоменко
    IMBA
    Антон Хоменко
    Готово!
    Нам довіряють найкращі компанії
    Нам довіряють найкращі компанії
    Відгуки
    Відгуки

    Програми, які можуть вас зацікавити

    International
    Marketing
    Business
    Academy

    02000, Київ Вулиця Голосіївська, 17
    4 поверх, офіс 409 Україна

    Made on
    Tilda