Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Ви навчитеся просувати бренди в соцмережах:
Ви навчитеся просувати бренди в соцмережах:
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива
Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива
Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Рекламні платформи, як-от Facebook, Instagram та Google Ads, дозволяють таргетологам дуже точно налаштовувати показ реклами, зменшуючи вартість залучення клієнтів. Навички таргетолога допомагають бізнесу досягати кращих результатів за менший бюджет, збільшуючи продажі та загальну впізнаваність бренду, що підвищує попит на таких фахівців.
Таргетологи можуть працювати як у великих агентствах, так і самостійно, співпрацюючи з клієнтами на фрилансі або в невеликих компаніях. Це дозволяє вибирати зручний графік і спеціалізуватися на улюблених напрямках. З розвитком технологій (наприклад, AI та аналітики) у таргетологів з'являються нструменти для професійного розвитку і фінансового зростання.
Початківець
Фахівець
Лід таргетолог
Власник агенції
На українському ринку праці попит на таргетологів залишається стабільним. Станом на січень 2025 року, на платформі Work.ua доступно 873 вакансії для таргетологів, на Jooble — 500 актуальних пропозицій, на сайті Rabota.ua доступно 163 актуальні вакансії для таргетологів по всій Україні.
Приблизно 37% від загальної кількості вакансій пропонують віддалену роботу таргетолога, а це означає, що фахівець з таргетингу може вести декілька проєктів одночасно, самостійно визначаючи рівень свого доходу.
Рекламні платформи, як-от Facebook, Instagram та Google Ads, дозволяють таргетологам дуже точно налаштовувати показ реклами, зменшуючи вартість залучення клієнтів. Навички таргетолога допомагають бізнесу досягати кращих результатів за менший бюджет, збільшуючи продажі та загальну впізнаваність бренду, що підвищує попит на таких фахівців.
Таргетологи можуть працювати як у великих агентствах, так і самостійно, співпрацюючи з клієнтами на фрилансі або в невеликих компаніях. Це дозволяє вибирати зручний графік і спеціалізуватися на улюблених напрямках. З розвитком технологій (наприклад, AI та аналітики) у таргетологів з'являються нструменти для професійного розвитку і фінансового зростання.
Професії, пов'язані з просуванням в інтернет, давно вийшли за межі компетенцій маркетологів. Можливо, цей курс саме для вас, якщо ви:
Бажаєте за короткий час поповнити свій багаж компетенцій інструментами, ефективність яких легко порахувати
Хочете зрозуміти, як "дістати" у соцмережах вашого клієнта, якщо ви працюєте у вузькій ніші або навпаки, у висококонкурентній ніші
Хочете ефективно просувати компанії вашого клієнта, створювати прицільні оффери, розширити свої компетенції та більше заробляти
Бажаєте використовувати таргетинг як один з інструментів у рамках створення та реалізації digital стратегії для ваших клієнтів
Професії, пов'язані з просуванням в інтернет, давно вийшли за межі компетенцій маркетологів. Можливо, цей курс саме для вас, якщо ви:
Бажаєте за короткий час поповнити свій багаж компетенцій інструментами, ефективність яких легко порахувати
Хочете зрозуміти, як "дістати" у соцмережах вашого клієнта, якщо ви працюєте у вузькій ніші або навпаки, у висококонкурентній ніші
Хочете ефективно просувати компанії вашого клієнта, створювати прицільні оффери, розширити свої компетенції та більше заробляти
Бажаєте використовувати таргетинг як один з інструментів у рамках створення та реалізації digital стратегії для ваших клієнтів
Курс охоплює вичерпну інформацію, навички та знання, які зокрема розкривають наступні питання:
Курс охоплює вичерпну інформацію, навички та знання, які зокрема розкривають наступні питання:
Таргетологів працюють без прив'язки до офісу
Брендів використовують рекламу в соцмережах
Таргетологів ведуть кілька проєктів одночасно
Користувачів роблять покупки через соцмережі
При оплаті до 2.09.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пон., Сер., Пт.⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 10.10.2025🎓 Доступно місць: 9
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
5 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
6 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 24🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пн, Ср. Пт⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 10.10.2025🎓 Доступно місць: 9
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
5 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
6 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 2.09.2025
45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 24🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
Визначати та планувати бюджет, а також оптимізувати витрати для кращого результату
Запускати рекламні оголошення та налаштовувати націлення у Facebook та Instagram
Створювати "чіпляючі" креативи та тексти оголошень в доступних і простих програмах
Тестувати рекламні кампанії та оголошення, масштабувати й корегувати найбільш ефективні
Працювати з системами аналітики Google Analytics, пікселями, ремаркетингом та ретаргетингом
Аналізувати результати рекламних кампаній та знаходити нових клієнтів у соцмережах
Цей модуль є основою, яка допоможе вам зрозуміти, як ефективно планувати таргетовані рекламні кампанії, розробляти стратегію та інтегрувати її з бізнес-цілями. Він забезпечує фундаментальні знання про побудову стратегії та визначення ключових етапів рекламної діяльності.
Ви дізнаєтеся що таке стратегія таргетингу, яка роль планування у створенні ефективної рекламної кампанії, як таргетинг вписується у загальну маркетингову стратегію, як стратегічний підхід впливає на бізнес-результати.
Також ви дізнаєтеся як визначати SMART-цілі, як бізнес-цілей звʼязані із цілями рекламної кампанії, як вибрати KPI, визначити цілі для різних платформ (Facebook, Instagram, Google Ads). Ви дізнаєтеся як визначити оптимальний бюджет для кампанії та розподілити його між аудиторіями, форматами та каналами, про методи аналізу конкурентів у таргетингу, вивчення цільової аудиторії конкурентів. Ви також дізнаєтеся що таке оффер і його значення для успіху рекламної кампанії, як розробити унікальну торгівельну пропозицію (USP), як уникнути перевитрати бюджету та які існують інструменти прогнозування у Facebook Ads Manager.
Цей модуль забезпечить вас практичними знаннями для створення стратегії таргетованих рекламних кампаній, яка сприятиме досягненню бізнес-цілей.
Модуль охоплює теоретичні основи, практичні навички та реальні приклади. Ви навчитеся правильно вибирати тип кампанії залежно від мети бізнесу, оглянете платформи для запуску рекламних кампаній (Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads тощо), розглянете типи рекламних кампаній і їх цілі. Також, ви навчитеся вибирати тип кампанії під бізнес-цілі, розглянете вирву продажів і відповідність кампаній її етапам, навчитеся визначати KPI для кожного типу кампаній, розглянете наступні інструменти: Facebook Ads Manager, Google Ads, TikTok Ads.
Модуль містить як теоретичну основу, так і практичні завдання, які допоможуть студентам ефективно працювати з аудиторіями на різних платформах. Розглянете поняття "цільова аудиторія" та її значення у маркетингу, вплив правильної аудиторії на ефективність рекламної кампанії, познайомитеся з інструментами для роботи з аудиторіями (Facebook Ads Manager, Google Ads, TikTok Ads тощо).
Також, ви розглянете типи аудиторій, їх основні характеристики, а також дізнаєтеся, що таке ретаргетинг і як він працює, навчитеся повертати користувачів, створювати Lookalike-аудиторію, масштабувати рекламні кампанії за аудиторіями.
Ви розглянете всі методи налаштування таргетингу на основі демографічних, географічних, поведінкових даних, а також за інтересами, хобі та тайм-таргетингом.
Також, ви розглянете наступні інструменти для роботи з аудиторіями: Facebook Pixel, Google Analytics, UTM-мітки та ін. Навчитеся вибирати аудиторії для різних цілей, тестувати різні аудиторії (A/B тестування), розробляти аудиторії для вирви продажів. Ви проведете тестовий запуск кампаній із різними типами аудиторій й на практиці побачите та проаналізуєте різницю підходів та їхню результативність. Ви розглянете метрики для оцінки ефективності аудиторій і навчитеся визначити, яка аудиторія працює найкраще.
Модуль охоплює як теоретичні, так і практичні аспекти роботи з рекламою у Facebook Ads Manager, адаптовані до різних рівнів користувачів. Ви детально глянете платформу Facebook Ads Manager, а також його переваги та інтеграцію з Instagram. Ви навчитеся створити та налаштувати обліковий запис у Facebook Ads Manager, звʼязувати рекламний кабінет з бізнес-сторінкою, вибирати мету залежно від бізнес-завдань, використовувати Facebook Pixel для збору даних про користувачів, налаштовувати рекламу для тих, хто вже відвідував сайт або переглядав ваші продукти.
Також, ви детально розберете структуру рекламної кампанії у Facebook, обирати стратегію ставок, визначати та оптимізувати бюджет.
Ви розглянете різні формати оголошень, вибирати формат залежно від мети, створювати ефективні креативи, розглянете технічні вимоги до форматів.
Ви навчитеся встановлювати Pixel на сайт (інтеграція через Google Tag Manager, Shopify тощо), відстежувати конверсії, налаштовувати та аналізувати метрики та аналізувати результати кампанії.
Також, ви розглянете типові помилки при запуску рекламних кампаний, створювати звіт про результати кампанії. Цей модуль забезпечить учасникам повне розуміння роботи з Facebook Ads, надасть практичні навички та навчить створювати ефективні рекламні кампанії для різних бізнес-цілей.
Модуль охоплює специфіку створення та налаштування рекламних кампаній на платформі Instagram, з акцентом на її особливості, формати контенту, аудиторію та інструменти. Ви дізнаєтеся про роль Instagram як рекламного інструменту, інтеграцію Instagram із Facebook Ads Manager, оглянете формати реклами, переваги та недоліки кожного формату.Ви навчитеся зв’язувати Instagram-акаунт із Facebook Ads Manager, звʼязувати обліковий запис з Pixel і CRM для аналізу аудиторії.
Також, ви навчитеся створювати рекламні кампанії для Instagram, вибирати мету кампанії, налаштовувати стратегію ставок і бюджету. Ви навчитеся формувати аудиторії за їх типами, працювати з вузькою та широкою аудиторіями, масштабувати кампанії на схожих користувачів, використовувати використання Custom Audiences в Instagram.
Ви навчитеся створювати візуально привабливі оголошення, ефективний CTA (Call to Action), адаптувати контент для різних форматів, використовувати інтерактивні функції.
Також, ви навчитеся відстежувати дії користувачів після перегляду реклами, використовувати Pixel для ретаргетингу та аналітики. Ви навчитеся аналізувати ефективність рекламних кампаній: CPM, CPC, CTR, Conversion Rate, використовувати аналітику Instagram Insights та Facebook Ads Manager для оцінки результатів, виявляти виявити сильні та слабкі сторони кампанії.
Ви навчитеся оптимізувати рекламу, коригувати бюджет та ставки для покращення результатів, покращувати CTR та конверсії. Ви розберете успішні приклади кампаній в Instagram, а також типові помилки та способи їх уникнення.
Модуль забезпечить усіма необхідними знаннями та навичками для створення ефективних рекламних кампаній у Instagram, що допоможе працювати з цією платформою як самостійно, так і в складі команд.
Цей модуль є критично важливим для розуміння ефективної роботи з аналітикою, ретаргетингом і оптимізацією рекламних кампаній. Він містить теоретичний і практичний аспекти, які дозволять повністю освоїти використання Pixel для досягнення маркетингових цілей.
Ви дізнаєтеся як Pixel допомагає оптимізувати рекламу та збирати дані про користувачів, вимірювати ефективності кампаній, створювати Facebook Pixel у кабінеті Ads Manager, а також інтегрувати Pixel із сайтом: Google Tag Manager, встановлення через HTML-код сайту, інтегрувати з платформами, як-от Shopify, WordPress, Wix тощо.
Ви навчитеся налаштовувати події (Events) у Facebook Pixel, додавати коди для відстеження подій. Ви дізнаєтеся що таке конверсії та їх значення для аналізу результативності та визначати основні KPI: ROAS, CPA, ROI.
Також, ви дізнаєтеся як Pixel допомагає автоматично оптимізувати показ оголошень та використовувати динамічний ретаргетинг із використанням Pixel, інтегрувати Pixel з аналітичними інструментами, аналізувати дані з Pixel у Facebook Ads Manager. Дізнаєтеся, як використовувати зібрані дані для вдосконалення кампаній, а також про типові помилки при роботі з Facebook Pixel, аналізувати стратегії та результати.
Модуль дасть повне розуміння важливості Facebook Pixel, навчить використовувати його для ретаргетингу, оптимізації кампаній і збору аналітики, що значно підвищить ефективність вашої рекламної діяльності.
Цей модуль дасть розуміння основних етапів шляху користувача від першого контакту з брендом до здійснення покупки та повторних взаємодій. Він навчить ефективно будувати вирву продажів (sales funnel), інтегруючи рекламні кампанії та контент.
Ви дізнаєтеся що таке шлях користувача (Customer Journey), які етапи взаємодії користувача з брендом, та як різні типи бізнесу адаптують шлях користувача (e-commerce, B2B, послуги).
Ви дізнаєтеся що таке вирва продажів та яка її структура. Типи вирв продажів (лідогенерація, прямі продажі, утримання клієнтів). Ви максимально детально пройдете етапи шляху користувача, а також розберете інструменти для аналізу шляху користувача.
Ви навчитеся налаштовувати рекламу для кожного етапу вирви, дізнаєтеся про методи утримання клієнтів: спеціальні пропозиції для постійних клієнтів, навчитеся визначити ключові метрики для аналізу ефективності.
Ви проаналізуєте кейси успішних вирв продажів у різних нішах (e-commerce, послуги, B2B), а також приклади невдалих кампаній і типові помилки при побудові вирви.
Ви навчитеся готувати план рекламних кампаній та контенту для кожного етапу, аналізувати існуючи шляхи користувача та пропонувати покращення.
Модуль допоможе зрозуміти, як впливати на користувача на різних етапах вирви продажів, аналізувати його поведінку та створювати ефективні стратегії для досягнення бізнес-цілей.
Цей модуль навчить студентів ефективно оцінювати результати запущених кампаній, визначати ключові показники ефективності (KPI) та приймати обґрунтовані рішення щодо оптимізації. У модулі поєднана теорія, практичні завдання та розбір реальних кейсів.
Ви дізнаєтеся на які етапи ділиться аналіз рекламної кампанії, як і навіщо аналізувати результати реклами, оцінювати ефективність, шукати зони для оптимізації.
Ви познайомитеся з основними метриками для аналізу рекламних кампаній, формулами його розрахунку, інструментами для аналізу ключових показників.
Ви навчитеся зіставляти метрики із цілями (KPI), аналізувати витрати та доходи, вивчите типові показники ефективності для різних кампаній: кількість заявок (CPA), продажі (ROAS), охоплення, взаємодії.
Також, ви навчитеся визначати проблеми у кампанії: причини та шляхи вирішення низького CTR, зменшення витрати на конверсію (високий CPA), аналізувати посадкові сторінки (Landing Pages) щоб уникнути низької конверсії на сайті.
Ви навчитеся використовувати A/B-тестування для пошуку оптимальних рішень, збирати дані для аналізу, налаштовувати дашборди для зручного моніторингу, оцінювати креативи, аудиторії, цільові сторінки.
Ви також навчитеся оптимізувати рекламні кампанії, виявляти неефективні елементи, змінювати ставки, ротувати креативи, переналаштовувати цілі рекламних кампаній.
Ви на практиці розберете як оптимізація призводить до підвищення ефективності, які можуть бути причини провалу кампаній та як уникнути найпоширеніших помилок.
Ви навчитеся аналізувати можливості покращення рекламних кампаній та створювати рекомендації для наступного запуску, розраховувати ключові показники: CTR, CPA, ROAS.
Модуль дозволить вам отримати практичні навички аналізу рекламних кампаній, сформувати розуміння метрик та навчитися виявляти й виправляти проблеми для досягнення кращих результатів.
Модуль вчить створювати привабливі та ефективні рекламні матеріали, які привертають увагу цільової аудиторії та стимулюють до дії. У цьому модулі тренери зосереджуються на важливості креативу, правильного оффера та дизайну оголошень, а також на зв’язку між ними для досягнення максимальних результатів у таргетованій рекламі.
Ви дізнаєтеся як креатив впливає на конверсії та взаємодію, що таке оффер і чому він важливий, як подати в оголошенні вигоди для клієнта, креатив може вплинути на ефективність реклами.
Ви дізнаєтеся про види креативу для різних типів кампаній: брендинг, продажі, ліди. Також, ви дізнаєтеся про стратегії побудови креативу: storytelling, використання емоцій та психології споживачів, вибір правильного тону й стилю.
Також, ви вивчите структуру ефективного оффера та навчитеся зрозуміло формулювати переваги. Ви навчитеся використовувати обмежені пропозиції (лімітовані акції, термінові знижки), створювати відчуття дефіциту або ексклюзивності, формулювати заклик до дії в оффері.
Ви дізнаєтеся про ключові принципи дизайну оголошень, баланс між текстом та зображеннями, створювати оголошення для мобільних пристроїв, створювати прості відеооголошення з обмеженими ресурсами, вибирати креативи залежно від мети кампанії, адаптувати креатив під різні сегменти аудиторії.
Ви також навчитеся персоналізувати креатив через дані та таргетинг, використовувати дані Facebook та Instagram для створення релевантних креативів, проводити A/B тестування для креативів та офферів, коригувати креативи під час кампанії.
Ви навчитеся створювати креативи в онлайн-інструментах (Canva, Figma, Photoshop), робити креатив, що не порушує рекламні політики платформи, оптимізувати зображення для швидкого завантаження.
Ви проаналізуєте успішні рекламні кампанії, дізнаєтеся, які елементи дизайну допомагають рекламної кампанії стати успішною, а також розберете невдалі кейси та зрозумієте як можна було б покращити оффер або дизайн.
Модуль допоможе не лише зрозуміти теоретичні основи створення рекламних креативів, а й отримати практичні навички у їх розробці, тестуванні та оптимізації для досягнення найкращих результатів.
Модуль вчить використовувати основні інструменти для створення ефективних графічних матеріалів для таргетованої реклами. Важливість цього модуля полягає в тому, що правильне оформлення оголошень може значно вплинути на ефективність кампаній. Модуль охоплює основи роботи з графічними редакторами, базові техніки дизайну та специфіку створення реклами для різних платформ.
Ви дізнаєтеся чому важливо мати правильні графічні матеріали в рекламі, оглянете основні програми для створення рекламних матеріалів (Adobe Photoshop, Canva, Figma, Adobe Illustrator, GIMP). Ви навчитеся вибирати правильні розміри для різних типів оголошень (Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads), вибирати кольори для бренду та таргетованої реклами, поєднувати шрифти та стиль для різних типів реклами (формальність, розслабленість, креативність).
Також ви дізнаєтеся про принципи побудови композиції, як не перенавантажити рекламу, як обрізати, змінювати розмір і редагувати зображення. Ви навчитеся ефективно використовувати шаблони для швидкого створення графіки, створювати адаптивні шаблони для різних платформ, адаптувати графіку для різних типів оголошень.
Ви розберете та проаналізуєте реальні рекламні кампанії і їх графічні матеріали, та зрозумієте які елементи дизайну були використані для досягнення високої ефективності, створите кілька варіантів графічних оголошень для різних форматів реклами.
Модуль дозволяє зрозуміти ключові принципи та набрати практичні навички роботи з основними графічними редакторами, створювати якісні рекламні матеріали для таргетованої реклами, що допоможуть досягти високих результатів у рекламних кампаніях.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності рекламних кампаній.
Зміст модуля● Огляд ключових ШІ-технологій у таргетингу● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація процесів таргетингу: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності рекламних кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів у таргетингу● Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа
Навички, які ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ у таргетингу і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні процеси таргетингу за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку таргетингу
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Цей модуль орієнтований на практичну частину навчання, де ви зможете продемонструвати свої навички, створивши реальний або змодельований проєкт таргетованої рекламної кампанії. Цей модуль дозволяє закріпити отримані знання, оцінити ваші здібності до самостійної роботи, а також підготувати вас до реальних завдань на ринку.
Ваша робота має продемонструвати вашу здатність правильно планувати, налаштовувати, оптимізувати та аналізувати рекламні кампанії, визначати її цілі, аналізувати ключові показники ефективності (KPI): охоплення, кліки, конверсії, ROI.
Ви маєте створити та продемонструвати рекламні матеріали (графіка, відео, тексти), розробляти ефективні офери, налаштовувати таргетинг за допомогою Facebook Ads Manager або інших платформ (Instagram, Google Ads), визначати бюджет і розклад рекламної кампанії.
Цей модуль дозволить вам продемонструвати практичні навички у плануванні, реалізації та аналізі таргетованих рекламних кампаній, що є важливими в реальних умовах роботи маркетолога або фахівця з таргетингу.
Цей модуль є основою, яка допоможе вам зрозуміти, як ефективно планувати таргетовані рекламні кампанії, розробляти стратегію та інтегрувати її з бізнес-цілями. Він забезпечує фундаментальні знання про побудову стратегії та визначення ключових етапів рекламної діяльності.
Ви дізнаєтеся що таке стратегія таргетингу, яка роль планування у створенні ефективної рекламної кампанії, як таргетинг вписується у загальну маркетингову стратегію, як стратегічний підхід впливає на бізнес-результати.
Також ви дізнаєтеся як визначати SMART-цілі, як бізнес-цілей звʼязані із цілями рекламної кампанії, як вибрати KPI, визначити цілі для різних платформ (Facebook, Instagram, Google Ads). Ви дізнаєтеся як визначити оптимальний бюджет для кампанії та розподілити його між аудиторіями, форматами та каналами, про методи аналізу конкурентів у таргетингу, вивчення цільової аудиторії конкурентів. Ви також дізнаєтеся що таке оффер і його значення для успіху рекламної кампанії, як розробити унікальну торгівельну пропозицію (USP), як уникнути перевитрати бюджету та які існують інструменти прогнозування у Facebook Ads Manager.
Цей модуль забезпечить вас практичними знаннями для створення стратегії таргетованих рекламних кампаній, яка сприятиме досягненню бізнес-цілей.
Модуль охоплює теоретичні основи, практичні навички та реальні приклади. Ви навчитеся правильно вибирати тип кампанії залежно від мети бізнесу, оглянете платформи для запуску рекламних кампаній (Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads тощо), розглянете типи рекламних кампаній і їх цілі. Також, ви навчитеся вибирати тип кампанії під бізнес-цілі, розглянете вирву продажів і відповідність кампаній її етапам, навчитеся визначати KPI для кожного типу кампаній, розглянете наступні інструменти: Facebook Ads Manager, Google Ads, TikTok Ads.
Модуль містить як теоретичну основу, так і практичні завдання, які допоможуть студентам ефективно працювати з аудиторіями на різних платформах. Розглянете поняття "цільова аудиторія" та її значення у маркетингу, вплив правильної аудиторії на ефективність рекламної кампанії, познайомитеся з інструментами для роботи з аудиторіями (Facebook Ads Manager, Google Ads, TikTok Ads тощо).
Також, ви розглянете типи аудиторій, їх основні характеристики, а також дізнаєтеся, що таке ретаргетинг і як він працює, навчитеся повертати користувачів, створювати Lookalike-аудиторію, масштабувати рекламні кампанії за аудиторіями.
Ви розглянете всі методи налаштування таргетингу на основі демографічних, географічних, поведінкових даних, а також за інтересами, хобі та тайм-таргетингом.
Також, ви розглянете наступні інструменти для роботи з аудиторіями: Facebook Pixel, Google Analytics, UTM-мітки та ін. Навчитеся вибирати аудиторії для різних цілей, тестувати різні аудиторії (A/B тестування), розробляти аудиторії для вирви продажів. Ви проведете тестовий запуск кампаній із різними типами аудиторій й на практиці побачите та проаналізуєте різницю підходів та їхню результативність. Ви розглянете метрики для оцінки ефективності аудиторій і навчитеся визначити, яка аудиторія працює найкраще.
Модуль охоплює як теоретичні, так і практичні аспекти роботи з рекламою у Facebook Ads Manager, адаптовані до різних рівнів користувачів. Ви детально глянете платформу Facebook Ads Manager, а також його переваги та інтеграцію з Instagram. Ви навчитеся створити та налаштувати обліковий запис у Facebook Ads Manager, звʼязувати рекламний кабінет з бізнес-сторінкою, вибирати мету залежно від бізнес-завдань, використовувати Facebook Pixel для збору даних про користувачів, налаштовувати рекламу для тих, хто вже відвідував сайт або переглядав ваші продукти.
Також, ви детально розберете структуру рекламної кампанії у Facebook, обирати стратегію ставок, визначати та оптимізувати бюджет.
Ви розглянете різні формати оголошень, вибирати формат залежно від мети, створювати ефективні креативи, розглянете технічні вимоги до форматів.
Ви навчитеся встановлювати Pixel на сайт (інтеграція через Google Tag Manager, Shopify тощо), відстежувати конверсії, налаштовувати та аналізувати метрики та аналізувати результати кампанії.
Також, ви розглянете типові помилки при запуску рекламних кампаний, створювати звіт про результати кампанії. Цей модуль забезпечить учасникам повне розуміння роботи з Facebook Ads, надасть практичні навички та навчить створювати ефективні рекламні кампанії для різних бізнес-цілей.
Модуль охоплює специфіку створення та налаштування рекламних кампаній на платформі Instagram, з акцентом на її особливості, формати контенту, аудиторію та інструменти. Ви дізнаєтеся про роль Instagram як рекламного інструменту, інтеграцію Instagram із Facebook Ads Manager, оглянете формати реклами, переваги та недоліки кожного формату.Ви навчитеся зв’язувати Instagram-акаунт із Facebook Ads Manager, звʼязувати обліковий запис з Pixel і CRM для аналізу аудиторії.
Також, ви навчитеся створювати рекламні кампанії для Instagram, вибирати мету кампанії, налаштовувати стратегію ставок і бюджету. Ви навчитеся формувати аудиторії за їх типами, працювати з вузькою та широкою аудиторіями, масштабувати кампанії на схожих користувачів, використовувати використання Custom Audiences в Instagram.
Ви навчитеся створювати візуально привабливі оголошення, ефективний CTA (Call to Action), адаптувати контент для різних форматів, використовувати інтерактивні функції.
Також, ви навчитеся відстежувати дії користувачів після перегляду реклами, використовувати Pixel для ретаргетингу та аналітики. Ви навчитеся аналізувати ефективність рекламних кампаній: CPM, CPC, CTR, Conversion Rate, використовувати аналітику Instagram Insights та Facebook Ads Manager для оцінки результатів, виявляти виявити сильні та слабкі сторони кампанії.
Ви навчитеся оптимізувати рекламу, коригувати бюджет та ставки для покращення результатів, покращувати CTR та конверсії. Ви розберете успішні приклади кампаній в Instagram, а також типові помилки та способи їх уникнення.
Модуль забезпечить усіма необхідними знаннями та навичками для створення ефективних рекламних кампаній у Instagram, що допоможе працювати з цією платформою як самостійно, так і в складі команд.
Цей модуль є критично важливим для розуміння ефективної роботи з аналітикою, ретаргетингом і оптимізацією рекламних кампаній. Він містить теоретичний і практичний аспекти, які дозволять повністю освоїти використання Pixel для досягнення маркетингових цілей.
Ви дізнаєтеся як Pixel допомагає оптимізувати рекламу та збирати дані про користувачів, вимірювати ефективності кампаній, створювати Facebook Pixel у кабінеті Ads Manager, а також інтегрувати Pixel із сайтом: Google Tag Manager, встановлення через HTML-код сайту, інтегрувати з платформами, як-от Shopify, WordPress, Wix тощо.
Ви навчитеся налаштовувати події (Events) у Facebook Pixel, додавати коди для відстеження подій. Ви дізнаєтеся що таке конверсії та їх значення для аналізу результативності та визначати основні KPI: ROAS, CPA, ROI.
Також, ви дізнаєтеся як Pixel допомагає автоматично оптимізувати показ оголошень та використовувати динамічний ретаргетинг із використанням Pixel, інтегрувати Pixel з аналітичними інструментами, аналізувати дані з Pixel у Facebook Ads Manager. Дізнаєтеся, як використовувати зібрані дані для вдосконалення кампаній, а також про типові помилки при роботі з Facebook Pixel, аналізувати стратегії та результати.
Модуль дасть повне розуміння важливості Facebook Pixel, навчить використовувати його для ретаргетингу, оптимізації кампаній і збору аналітики, що значно підвищить ефективність вашої рекламної діяльності.
Цей модуль дасть розуміння основних етапів шляху користувача від першого контакту з брендом до здійснення покупки та повторних взаємодій. Він навчить ефективно будувати вирву продажів (sales funnel), інтегруючи рекламні кампанії та контент.
Ви дізнаєтеся що таке шлях користувача (Customer Journey), які етапи взаємодії користувача з брендом, та як різні типи бізнесу адаптують шлях користувача (e-commerce, B2B, послуги).
Ви дізнаєтеся що таке вирва продажів та яка її структура. Типи вирв продажів (лідогенерація, прямі продажі, утримання клієнтів). Ви максимально детально пройдете етапи шляху користувача, а також розберете інструменти для аналізу шляху користувача.
Ви навчитеся налаштовувати рекламу для кожного етапу вирви, дізнаєтеся про методи утримання клієнтів: спеціальні пропозиції для постійних клієнтів, навчитеся визначити ключові метрики для аналізу ефективності.
Ви проаналізуєте кейси успішних вирв продажів у різних нішах (e-commerce, послуги, B2B), а також приклади невдалих кампаній і типові помилки при побудові вирви.
Ви навчитеся готувати план рекламних кампаній та контенту для кожного етапу, аналізувати існуючи шляхи користувача та пропонувати покращення.
Модуль допоможе зрозуміти, як впливати на користувача на різних етапах вирви продажів, аналізувати його поведінку та створювати ефективні стратегії для досягнення бізнес-цілей.
Цей модуль навчить студентів ефективно оцінювати результати запущених кампаній, визначати ключові показники ефективності (KPI) та приймати обґрунтовані рішення щодо оптимізації. У модулі поєднана теорія, практичні завдання та розбір реальних кейсів.
Ви дізнаєтеся на які етапи ділиться аналіз рекламної кампанії, як і навіщо аналізувати результати реклами, оцінювати ефективність, шукати зони для оптимізації.
Ви познайомитеся з основними метриками для аналізу рекламних кампаній, формулами його розрахунку, інструментами для аналізу ключових показників.
Ви навчитеся зіставляти метрики із цілями (KPI), аналізувати витрати та доходи, вивчите типові показники ефективності для різних кампаній: кількість заявок (CPA), продажі (ROAS), охоплення, взаємодії.
Також, ви навчитеся визначати проблеми у кампанії: причини та шляхи вирішення низького CTR, зменшення витрати на конверсію (високий CPA), аналізувати посадкові сторінки (Landing Pages) щоб уникнути низької конверсії на сайті.
Ви навчитеся використовувати A/B-тестування для пошуку оптимальних рішень, збирати дані для аналізу, налаштовувати дашборди для зручного моніторингу, оцінювати креативи, аудиторії, цільові сторінки.
Ви також навчитеся оптимізувати рекламні кампанії, виявляти неефективні елементи, змінювати ставки, ротувати креативи, переналаштовувати цілі рекламних кампаній.
Ви на практиці розберете як оптимізація призводить до підвищення ефективності, які можуть бути причини провалу кампаній та як уникнути найпоширеніших помилок.
Ви навчитеся аналізувати можливості покращення рекламних кампаній та створювати рекомендації для наступного запуску, розраховувати ключові показники: CTR, CPA, ROAS.
Модуль дозволить вам отримати практичні навички аналізу рекламних кампаній, сформувати розуміння метрик та навчитися виявляти й виправляти проблеми для досягнення кращих результатів.
Модуль вчить створювати привабливі та ефективні рекламні матеріали, які привертають увагу цільової аудиторії та стимулюють до дії. У цьому модулі тренери зосереджуються на важливості креативу, правильного оффера та дизайну оголошень, а також на зв’язку між ними для досягнення максимальних результатів у таргетованій рекламі.
Ви дізнаєтеся як креатив впливає на конверсії та взаємодію, що таке оффер і чому він важливий, як подати в оголошенні вигоди для клієнта, креатив може вплинути на ефективність реклами.
Ви дізнаєтеся про види креативу для різних типів кампаній: брендинг, продажі, ліди. Також, ви дізнаєтеся про стратегії побудови креативу: storytelling, використання емоцій та психології споживачів, вибір правильного тону й стилю.
Також, ви вивчите структуру ефективного оффера та навчитеся зрозуміло формулювати переваги. Ви навчитеся використовувати обмежені пропозиції (лімітовані акції, термінові знижки), створювати відчуття дефіциту або ексклюзивності, формулювати заклик до дії в оффері.
Ви дізнаєтеся про ключові принципи дизайну оголошень, баланс між текстом та зображеннями, створювати оголошення для мобільних пристроїв, створювати прості відеооголошення з обмеженими ресурсами, вибирати креативи залежно від мети кампанії, адаптувати креатив під різні сегменти аудиторії.
Ви також навчитеся персоналізувати креатив через дані та таргетинг, використовувати дані Facebook та Instagram для створення релевантних креативів, проводити A/B тестування для креативів та офферів, коригувати креативи під час кампанії.
Ви навчитеся створювати креативи в онлайн-інструментах (Canva, Figma, Photoshop), робити креатив, що не порушує рекламні політики платформи, оптимізувати зображення для швидкого завантаження.
Ви проаналізуєте успішні рекламні кампанії, дізнаєтеся, які елементи дизайну допомагають рекламної кампанії стати успішною, а також розберете невдалі кейси та зрозумієте як можна було б покращити оффер або дизайн.
Модуль допоможе не лише зрозуміти теоретичні основи створення рекламних креативів, а й отримати практичні навички у їх розробці, тестуванні та оптимізації для досягнення найкращих результатів.
Модуль вчить використовувати основні інструменти для створення ефективних графічних матеріалів для таргетованої реклами. Важливість цього модуля полягає в тому, що правильне оформлення оголошень може значно вплинути на ефективність кампаній. Модуль охоплює основи роботи з графічними редакторами, базові техніки дизайну та специфіку створення реклами для різних платформ.
Ви дізнаєтеся чому важливо мати правильні графічні матеріали в рекламі, оглянете основні програми для створення рекламних матеріалів (Adobe Photoshop, Canva, Figma, Adobe Illustrator, GIMP). Ви навчитеся вибирати правильні розміри для різних типів оголошень (Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads), вибирати кольори для бренду та таргетованої реклами, поєднувати шрифти та стиль для різних типів реклами (формальність, розслабленість, креативність).
Також ви дізнаєтеся про принципи побудови композиції, як не перенавантажити рекламу, як обрізати, змінювати розмір і редагувати зображення. Ви навчитеся ефективно використовувати шаблони для швидкого створення графіки, створювати адаптивні шаблони для різних платформ, адаптувати графіку для різних типів оголошень.
Ви розберете та проаналізуєте реальні рекламні кампанії і їх графічні матеріали, та зрозумієте які елементи дизайну були використані для досягнення високої ефективності, створите кілька варіантів графічних оголошень для різних форматів реклами.
Модуль дозволяє зрозуміти ключові принципи та набрати практичні навички роботи з основними графічними редакторами, створювати якісні рекламні матеріали для таргетованої реклами, що допоможуть досягти високих результатів у рекламних кампаніях.кравого, брендованого візуального контенту для соціальних мереж, підвищуючи його ефективність.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності рекламних кампаній.
Зміст модуля● Огляд ключових ШІ-технологій у таргетингу● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація процесів таргетингу: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності рекламних кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів у таргетингу● Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа
Навички, які ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ у таргетингу і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні процеси таргетингу за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку таргетингу
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Цей модуль орієнтований на практичну частину навчання, де ви зможете продемонструвати свої навички, створивши реальний або змодельований проєкт таргетованої рекламної кампанії. Цей модуль дозволяє закріпити отримані знання, оцінити ваші здібності до самостійної роботи, а також підготувати вас до реальних завдань на ринку.
Ваша робота має продемонструвати вашу здатність правильно планувати, налаштовувати, оптимізувати та аналізувати рекламні кампанії, визначати її цілі, аналізувати ключові показники ефективності (KPI): охоплення, кліки, конверсії, ROI.
Ви маєте створити та продемонструвати рекламні матеріали (графіка, відео, тексти), розробляти ефективні офери, налаштовувати таргетинг за допомогою Facebook Ads Manager або інших платформ (Instagram, Google Ads), визначати бюджет і розклад рекламної кампанії.
Цей модуль дозволить вам продемонструвати практичні навички у плануванні, реалізації та аналізі таргетованих рекламних кампаній, що є важливими в реальних умовах роботи маркетолога або фахівця з таргетингу.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Digital Nomad at "Липка та друзі"
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Founder в Ecocake
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Фрилансер
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Менеджер по маркетингу в Шілд-Фаєр
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Дизайнер бренду у Zhanna UDLER
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Менеджер з маркетингу у компанії "МАДЕК"
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Маркетолог в KPMG Ukraine
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
БЛОГ
/ Читайте більше /
Матеріали, які можуть вас зацікавити
SMM
Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу
У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.
Digatil Marketing
Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу
У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.
Digatil Marketing
Таргетована реклама: що це і як вона працює?
Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів
Digatil Marketing
Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент
Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved