КУРС DIGITALMARKETING

Оновлений курс про управління рекламними кампаніями в Digital. Ви навчитеся:

    Створювати ефективні стратегії інтернет-просування: аналізувати цільову аудиторію, створювати контент-стратегії, використовувати SEO, SMM, контекстну рекламу та email-маркетинг
    Впевнено працювати з інструментами Digital Marketing: Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Analytics, SEO
    Оцінювати результати та оптимізувати кампанії: використовувати метрики (ROI, CTR, LTV), проводити A/B тестування та впроваджувати зміни для покращення ефективності

СТАРТ 25.08.2025

    5 тижнів

    14 зайнять

    28 годин

Illustration

До старту курсу залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

КУРС DIGITAL
MARKETING

Оновлений курс про управління рекламними кампаніями в Digital. Ви навчитеся:

    Створювати ефективні стратегії інтернет-просування: аналізувати цільову аудиторію, створювати контент-стратегії, використовувати SEO, SMM, контекстну рекламу та email-маркетинг
    Впевнено працювати з інструментами Digital Marketing: Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Analytics, SEO
    Оцінювати результати та оптимізувати кампанії: використовувати метрики (ROI, CTR, LTV), проводити A/B тестування та впроваджувати зміни для покращення ефективності

СТАРТ 25.08.2025

    5 тижнів

    14 зайнять

    28 годин

Illustration

До старту курсу залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

Справедлива ціна

Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива

Універсальна програма

Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації

Зручні формати

Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів

Безстроковий доступ

Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди

    Справедлива ціна

Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива

    Універсальна програма

Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації

    Зручні формати

Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів

    Безстроковий доступ

Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди

Професія ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ

Інтернет-маркетолог – це фахівець, який займається просуванням продуктів, послуг або брендів у цифровому середовищі. Він використовує онлайн-інструменти та платформи для залучення клієнтів, збільшення продажів і покращення репутації компанії.Розробка стратегії онлайн-просування, робота з аналітикою, налаштування рекламних кампаній, створення контенту та оптимізація сайтів - це все інтернет-маркетинг. 

Інтернет-маркетологи мають високий попит на ринку праці, адже ці фахівці потрібні у всіх галузях бізнесу: від малого та середнього до великих корпорацій. Ви можете працювати як у штаті компанії, так і на фрилансі або віддалено. Інтернет-маркетинг – одна з професій, у якій можна розпочати кар’єру без тривалої підготовки, розвиватися від початкової позиції (junior) до керівних ролей (head of marketing або CMO), або відкрити власну агенцію.

Помічник фахівця

500 $

і більше

Інтернет-маркетолог

1400 $

і більше

Head of DM

2500 $

і більше

Власник агенції

5000 $

і більше

Професія ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ

Інтернет-маркетолог – це фахівець, який займається просуванням продуктів, послуг або брендів у цифровому середовищі. Він використовує онлайн-інструменти та платформи для залучення клієнтів, збільшення продажів і покращення репутації компанії.Розробка стратегії онлайн-просування, робота з аналітикою, налаштування рекламних кампаній, створення контенту та оптимізація сайтів - це все інтернет-маркетинг.

Інтернет-маркетологи мають високий попит на ринку праці, адже ці фахівці потрібні у всіх галузях бізнесу: від малого та середнього до великих корпорацій. Ви можете працювати як у штаті компанії, так і на фрилансі або віддалено. Інтернет-маркетинг – одна з професій, у якій можна розпочати кар’єру без тривалої підготовки, розвиватися від початкової позиції (junior) до керівних ролей (head of marketing або CMO), або відкрити власну агенцію.

Отримайте професію в Digital Marketing вже зараз!

Станом на січень 2025 року, на платформі Work.ua доступно близько 76 500 вакансій по всій Україні, cвідчить про відновлення ринку праці в цій сфері на 87% порівняно з довоєнним періодом. 
Середня заробітна плата інтернет-маркетолога новачка в Україні становить 35 000 грн на місяць, що на 32% більше порівняно з січнем минулого року. Зокрема, Digital Marketing Manager отримує $1 900, Email-маркетолог — $2 000, SMM-менеджер — $1 100.
Професія інтернет-маркетолога в Україні демонструє позитивну динаміку як у рівні заробітних плат, так і в можливостях кар'єрного розвитку.

Illustration
Illustration

Для кого цей курс

Інтернет-маркетинг — це професія, яка відкрита для широкого кола людей завдяки своїй різноманітності та можливостям почати кар’єру навіть з мінімальними знаннями. Ось хто може успішно побудувати кар’єру в цій галузі:

Люди з досвідом у маркетингу

Якщо у вас вже є досвід роботи в традиційному маркетингу, продажах, журналістиці або дизайні, ви можете легко перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога

Фрілансери та творчі професіонали

Графічні дизайнери, копірайтери, фотографи, відеографи можуть успішно інтегрувати свої навички в інтернет-маркетинг, рекламні кампанії та контент

ІТ та технічно орієнтовані люди

Люди з технічним мисленням можуть знайти себе у напрямках аналітики, SEO, PPC-реклами, автоматизації маркетингу або онлайн- просування

Люди, які хочуть змінити професію

Інтернет-маркетинг — ідеальна сфера для тих, хто хоче змінити професію, оскільки вона дозволяє швидко здобути нові навички та почати з нуля

Для кого цей курс

Інтернет-маркетинг — це професія, яка відкрита для широкого кола людей завдяки своїй різноманітності та можливостям почати кар’єру навіть з мінімальними знаннями. Ось хто може успішно побудувати кар’єру в цій галузі:

    Люди з досвідом у маркетингу

Якщо у вас вже є досвід роботи в традиційному маркетингу, продажах, журналістиці або дизайні, ви можете легко перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога

    Фрілансери та творчі професіонали

Графічні дизайнери, копірайтери, фотографи, відеографи можуть успішно інтегрувати свої навички в інтернет-маркетинг, рекламні кампанії та контент

    ІТ та технічно орієнтовані люди

Люди з технічним мисленням можуть знайти себе у напрямках аналітики, SEO, PPC-реклами, автоматизації маркетингу або онлайн- просування

    Люди, які хочуть змінити професію

Інтернет-маркетинг — ідеальна сфера для тих, хто хоче змінити професію, оскільки вона дозволяє швидко здобути нові навички та почати з нуля

Illustration

Головні питання курсу Digital Marketing

Курс охоплює вичерпну інформацію, навички та знання, які зокрема розкривають наступні питання:

    Основи Digital Marketing. Як працює digital marketing в контексті сучасного бізнесу? Як правильно визначати цілі і задачі в digital marketing?
    Як розробити ефективну стратегію digital marketing? Як проводити сегментацію ринку, визначати цільову аудиторію, проводити аналіз конкурентів та ринку?
    Що таке SEO і чому це важливо для бізнесу? Основи внутрішньої та зовнішньої оптимізації, дослідження ключових слів, технічне SEO, оптимізація контенту
    Як створювати стратегію контенту для соціальних мереж? Як створювати та вимірювати ефективність рекламних кампаній у соцмережах?
    Що таке контекстна реклама (Google Ads, Bing Ads)? Як створювати та оптимізувати рекламні кампанії Google Ads? Бюджетування PPC кампаній, тестування оголошень та стратегії
    Розробка стратегії email-розсилок: типи листів (новини, акції, автоматизація).
    Як створювати стратегію контенту для залучення цільової аудиторії? SEO для контенту: як створювати контент, який буде добре ранжуватися.
    Які основні метрики потрібно вимірювати (CTR, CPC, ROI, Conversion Rate)? Інструменти для автоматизації email-маркетингу, реклами та SMM.
Illustration

Головні питання курсу Digital Marketing

Курс охоплює вичерпну інформацію, навички та знання, які зокрема розкривають наступні питання:

    Основи Digital Marketing. Як працює digital marketing в контексті сучасного бізнесу? Як правильно визначати цілі і задачі в digital marketing?
    Як розробити ефективну стратегію digital marketing? Як проводити сегментацію ринку, визначати цільову аудиторію, проводити аналіз конкурентів та ринку?
    Що таке SEO і чому це важливо для бізнесу? Основи внутрішньої та зовнішньої оптимізації, дослідження ключових слів, технічне SEO, оптимізація контенту
    Як створювати стратегію контенту для соціальних мереж? Як створювати та вимірювати ефективність рекламних кампаній у соцмережах?
    Що таке контекстна реклама (Google Ads, Bing Ads)? Як створювати та оптимізувати рекламні кампанії Google Ads? Бюджетування PPC кампаній, тестування оголошень та стратегії
    Розробка стратегії email-розсилок: типи листів (новини, акції, автоматизація).
    Як створювати стратегію контенту для залучення цільової аудиторії? SEO для контенту: як створювати контент, який буде добре ранжуватися.
    Які основні метрики потрібно вимірювати (CTR, CPC, ROI, Conversion Rate)? Інструменти для автоматизації email-маркетингу, реклами та SMM.

Чому інтернет-маркетинг підходить багатьом?

  • unlock

    Низький бар’єр для входу

    Багато базових знань можна отримати з нуля на доступних онлайн-курсах, а також без досвіду в маркетингу та суміжних спеціальностях

  • Гнучкість

    Можливість працювати віддалено або в офісі, обирати проєкти та спеціалізації

  • expand_1

    Різноманітність напрямків

    SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, вебаналітика — кожен може знайти свою нішу

32%

Відсоток зростання заробітної плати інтернет-маркетологів за останній рік

40%

Зростання попиту на вузькопрофільних спеціалістів щорічно

30%

Працевлаштованих фахівців мають досвід роботи до 1 року

85%

Компаній диджиталізують традиційний маркетинг та системно шукають фахівців

32%

Відсоток зростання заробітної плати інтернет-маркетологів за останній рік

40%

Зростання попиту на вузькопрофільних спеціалістів щорічно

30%

Працевлаштованих фахівців мають досвід роботи до 1 року

85%

Компаній диджиталізують традиційний маркетинг та системно шукають фахівців

Чому інтернет-маркетинг підходить багатьом?

  • unlock

    Низький бар’єр для входу

    Багато базових знань можна отримати з нуля на доступних онлайн-курсах, а також без досвіду в маркетингу та суміжних спеціальностях

  • Гнучкість

    Можливість працювати віддалено або в офісі, обирати проєкти та спеціалізації

  • expand

    Різноманітність напрямків

    SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, вебаналітика — кожен може знайти свою нішу

ONLINE курс

6 750 грн.

При оплаті до 17.08.2025

8 500 грн.

Забронювати
  • 💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пон., Сер., Пт.⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
    🗓 Cтарт: 25.08.2025🎓 Доступно місць: 9

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

ВІДЕОЗАПИС

4 000 грн.

При оплаті до 17.08.2025

5 500 грн.

Забронювати
  • 💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28
    � Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Seconds

ВІДЕОЗАПИС +

4 750 грн.

При оплаті до 17.08.2025

6 500 грн.

Забронювати
  • 💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
    🗓 Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

INDIVIDUAL online

від 33 500 грн.

При оплаті до 17.08.2025

від 45 000 грн.

Забронювати
  • 💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 24🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
    🗓 Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

Окрім навчання та практики ви отримаєте наступні переваги після проходження курсу:

    Сертифікат про закінчення курсу та наші рекомендації після захисту проєкту
    Навчальні матеріали та безстроковий доступ до записів курсу
    Доступ до закритого телеграм каналу з вакансіями від компаній-партнерів
    Супровід тренерів та куратора, а також відповіді на ваші питання

ONLINE курс

6 750 грн.

При оплаті до 17.08.2025

8 500 грн.

Забронювати
  • 💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пон, Сер. Пт⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
    🗓 Cтарт: 25.08.2025🎓 Доступно місць: 9

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

ВІДЕОЗАПИС

4 000 грн.

При оплаті до 17.08.2025

5500 грн.

Забронювати
  • 💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30
    � Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Seconds

ВІДЕОЗАПИС +

4 750 грн.

При оплаті до 17.08.2025

6500 грн.

Забронювати
  • 💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
    🗓 Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

Індивідуальний курс

від 33 500 грн.

При оплаті до 17.08.2025

45 000 грн.

Забронювати
  • 💻 Живі вебінари | ONLINE
    🗓️ Індивідуальний графік
    ⌛ Навчальних годин: від 24
    🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі
    📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання

    🗓 Cтарт: Відразу після оплати

До кінця Акції залишилося:

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

Окрім навчання та практики ви отримаєте наступні переваги після проходження курсу:

    Сертифікат про закінчення курсу та наші рекомендації після захисту проєкту
    Навчальні матеріали та безстроковий доступ до записів курсу
    Доступ до закритого телеграм каналу з вакансіями від компаній-партнерів
    Супровід тренерів та куратора, а також відповіді на ваші питання

Чого ви навчитеся

Стратегічне планування та аналітика

Розробка комплексної digital-стратегії, робота з аналітичними інструментами (Google Analytics, Facebook Pixel), аналіз конкурентів та цільової аудиторії, визначення та оптимізація KPI

Управління рекламними кампаніями

Налаштування та ведення кампаній у Google Ads, таргетована реклама у Facebook та Instagram, ремаркетинг та ретаргетинг, оптимізація рекламного бюджету

SEO та контент-маркетинг

Технічна оптимізація сайту, створення контент-стратегії, планування контент-плану, внутрішня та зовнішня оптимізація, створення SEO-текстів, адаптація контенту під різні майданчики копірайтинг для різних платформ

SMM та комунікації у соціальних мережах

Створення контент-плану, комьюніті-менеджмент, робота з лідерами думок, кризові комунікації

Веб-аналітика та А/В тестування

Збір та аналіз даних, відстеження конверсій, оптимізація воронки продажів, тестування різних гіпотез

Практичний проєктний менеджмент

Управління проєктами, взаємодія з командою, бюджетування та звітність, створення власного портфоліо 

Чого ви навчитеся

    Стратегічне планування та аналітикаРозробка комплексної digital-стратегії, робота з аналітичними інструментами (Google Analytics, Facebook Pixel), аналіз конкурентів та цільової аудиторії, визначення та оптимізація KPI
    Управління рекламними кампаніямиНалаштування та ведення кампаній у Google Ads, таргетована реклама у Facebook та Instagram, ремаркетинг та ретаргетинг, оптимізація рекламного бюджету
    SEO та контент-маркетингТехнічна оптимізація сайту, створення контент-стратегії, планування контент-плану, внутрішня та зовнішня оптимізація, створення SEO-текстів, адаптація контенту під різні майданчики копірайтинг для різних платформ
    SMM та комунікації у соціальних мережахСтворення контент-плану, комьюніті-менеджмент, робота з лідерами думок, кризові комунікації
    Веб-аналітика та А/В тестуванняЗбір та аналіз даних, відстеження конверсій, оптимізація воронки продажів, тестування різних гіпотез
    Практичний проєктний менеджмент Управління проєктами, взаємодія з командою, бюджетування та звітність, створення власного портфоліо

Програма курсу Digital Marketing

  • Проходження даного модуля навчить вас використовувати структурований підхід для об'єднання всіх складових digital marketing у єдиний маркетинговий план, а всіх знань та навичок у єдину кваліфікацію фахівця з цифрового маркетингу.
    Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:1. Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії.2. Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проєкту та включає етапи, результати та ресурси.3. Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи.
    Ви навчитеся:● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналізу

  • У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії.
    Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.

  • Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності Digital -кампаній.
    Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в Digital ● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація Digital -процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності Digital-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в Digital● Майбутні тенденції розвитку ШІ● Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в Digital і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні Digital -процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку Digital
    Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.

  • Модуль, присвячений SEO, дає можливість отримати системні знання та практичні навички в посиленні позиції сайту в пошукових системах.
    Модуль охоплює основні аспекти SEO:● Попередній аудит сайту, конкурентів і галузі● Формування семантичного ядра● Формування структури сайту на основі семантичного ядра● Технічна оптимізація контенту● Оптимізація юзабіліті● Зовнішня оптимізація
    Ви навчитеся:● аналізувати сайт, конкурентів та галузь;● розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів;● збирати та сегментувати семантичне ядро;● розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра;● проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем;● оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування;● аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації;● основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою.
    Модуль дозволяє зрозуміти логіку пошукового маркетингу, а також побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти. Матеріал подається професійно, просто та доступно.

  • У цьому модулі ви познайомитеся з основними концепціями PPC та зможете створити та реалізувати результативну PPC стратегію для вашого сайту.
    Модуль охоплює:● Загальні засади роботи пошукової реклами● Структуру рекламного кабінету Google Ads● Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads● KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads
    Ви навчитеся:● оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії;● формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads;● налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі;● використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат;● розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами;● створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень;● комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії;● визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому;● оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей
    Модуль розкриває особливості каналу контекстної реклами, його схожість та відмінності із SEO. Визначає необхідні умови для його застосування. Дає необхідний обсяг теорії, що закріплюється практичними завданнями. В рамках модуля ви сформуєте детальний тактичний план реалізації заходів у рамках каналу контекстної реклами та з нуля створите пошукову рекламну кампанію в Google Ads.

  • Перший модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток компетенцій та умінь із залучення споживачів за допомогою соціальних медіа у світі постів та статусів.
    Модуль включає:● Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії● Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії● Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram● Конфіденційність та захист даних у SMM
    Ви навчитеся:● формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі;● складати контент-план;● аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій;● вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності.
    Модуль розкриває принципи застосування соціальних медіа та методики формування маркетингових цілей для досягнення поставлених бізнес-цілей у рамках цього каналу. Ви розгляньте особливості, відмінності та обмеження популярних соціальних платформ. В рамках модуля ви визначите пріоритетні соціальні сервіси форму та змісту комунікації для кожного з них, а також складете контент-план для вашого проєкту.

  • Другий модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток навичок та компетенцій у галузі просування контенту та таргетованої реклами.
    Модуль включає:● Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж● Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами● Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної з платформ
    Ви навчитеся:● використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею;● налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій;● використовувати неочевидні методи налаштування націлювання;● аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації;● стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel);● створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike).
    Модуль розкриває додаткові можливості соціальних мереж для бізнесу. В рамках модуля ви навчитеся застосовувати нестандартні методи публікацій, отримаєте теоретичну базу та закріпите на практиці налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram.

  • У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.

  • Модуль охоплює основні концепції та термінологію медіареклами, показує галузь знань і рішень, необхідних для ефективного використання медіареклами як інструменту просування бізнесу.
    Модуль включає:● Особливості застосування цифрової медіареклама● Цілі та завдання, що вирішуються цифровою медіареклама● Типи та формати цифрової медіареклама● Методи та можливості таргетингу для медіареклама● KPI та оцінка ефективності медійної реклами
    Ви навчитеся:● інтегрувати канал Digital Display Advertising у вашу глобальну Digital-стратегію● створювати, застосовувати та керувати кампаніями Digital Display Advertising;● розраховувати оптимальний бюджет і ставки;● вибирати найбільш відповідний з доступних методів тарифікації рекламних кампаній;● розрізняти формати медійної реклами та ефективно використовувати їхні можливості;● визначати цілі, завдання і цільову аудиторію;● аналізувати ефективність цифрової медіареклами;● оптимізувати кампанії за результатами аудиту.
    Модуль розкриває основні можливості та типові сценарії застосування медійної реклами в рамках глобальної Digital-стратегії. У рамках вивчення цього модуля ви зможете самостійно поставити релевантні цілі кампанії, виміряти її результативність і ефективність, а також оптимізувати кампанію; розрахувати ціну і бюджет кампанії, включно з такими показниками як CPM, CPC, CPL, CPA.

  • Модуль Веб-аналітика розвиває навички, що використовуються для вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital.
    Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту;зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо;зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce.
    Також, багато часу приділено практичним вправам.

  • Прикінцевий модуль присвячений фінальним консультаціям і захисту вашого проєкту щодо комплексу заходів у Digital Marketing. У рамках модуля ви презентуєте і захистите комплексний план для Digital Marketing за вашим проєктом, зокрема:
    ● основні цільові аудиторії для вашого проєкту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● контент-план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній і KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування для тестування в кожному з визначених каналів комунікації;● необхідний бюджет і ресурси для якісної реалізації кожного етапу Digital Marketing за вашим проєктом.

Програма курсу

  • Проходження даного модуля навчить вас використовувати структурований підхід для об'єднання всіх складових digital marketing у єдиний маркетинговий план, а всіх знань та навичок у єдину кваліфікацію фахівця з цифрового маркетингу.
    Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:1. Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії.2. Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проєкту та включає етапи, результати та ресурси.3. Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи.
    Ви навчитеся:● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналізу

  • У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії.
    Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.

  • Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності Digital -кампаній.
    Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в Digital ● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація Digital -процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності Digital-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в Digital● Майбутні тенденції розвитку ШІ● Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в Digital і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні Digital -процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку Digital
    Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.

  • Модуль, присвячений SEO, дає можливість отримати системні знання та практичні навички в посиленні позиції сайту в пошукових системах.
    Модуль охоплює основні аспекти SEO:● Попередній аудит сайту, конкурентів і галузі● Формування семантичного ядра● Формування структури сайту на основі семантичного ядра● Технічна оптимізація контенту● Оптимізація юзабіліті● Зовнішня оптимізація
    Ви навчитеся:● аналізувати сайт, конкурентів та галузь;● розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів;● збирати та сегментувати семантичне ядро;● розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра;● проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем;● оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування;● аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації;● основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою.
    Модуль дозволяє зрозуміти логіку пошукового маркетингу, а також побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти. Матеріал подається професійно, просто та доступно.

  • У цьому модулі ви познайомитеся з основними концепціями PPC та зможете створити та реалізувати результативну PPC стратегію для вашого сайту.
    Модуль охоплює:● Загальні засади роботи пошукової реклами● Структуру рекламного кабінету Google Ads● Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads● KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads
    Ви навчитеся:● оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії;● формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads;● налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі;● використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат;● розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами;● створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень;● комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії;● визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому;● оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей
    Модуль розкриває особливості каналу контекстної реклами, його схожість та відмінності із SEO. Визначає необхідні умови для його застосування. Дає необхідний обсяг теорії, що закріплюється практичними завданнями. В рамках модуля ви сформуєте детальний тактичний план реалізації заходів у рамках каналу контекстної реклами та з нуля створите пошукову рекламну кампанію в Google Ads.

  • Перший модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток компетенцій та умінь із залучення споживачів за допомогою соціальних медіа у світі постів та статусів.
    Модуль включає:● Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії● Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії● Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram● Конфіденційність та захист даних у SMM
    Ви навчитеся:● формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі;● складати контент-план;● аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій;● вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності.
    Модуль розкриває принципи застосування соціальних медіа та методики формування маркетингових цілей для досягнення поставлених бізнес-цілей у рамках цього каналу. Ви розгляньте особливості, відмінності та обмеження популярних соціальних платформ. В рамках модуля ви визначите пріоритетні соціальні сервіси форму та змісту комунікації для кожного з них, а також складете контент-план для вашого проєкту.

  • Другий модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток навичок та компетенцій у галузі просування контенту та таргетованої реклами.
    Модуль включає:● Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж● Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами● Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної з платформ
    Ви навчитеся:● використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею;● налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій;● використовувати неочевидні методи налаштування націлювання;● аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації;● стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel);● створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike).
    Модуль розкриває додаткові можливості соціальних мереж для бізнесу. В рамках модуля ви навчитеся застосовувати нестандартні методи публікацій, отримаєте теоретичну базу та закріпите на практиці налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram.

  • У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.

  • Модуль охоплює основні концепції та термінологію медіареклами, показує галузь знань і рішень, необхідних для ефективного використання медіареклами як інструменту просування бізнесу.
    Модуль включає:● Особливості застосування цифрової медіареклама● Цілі та завдання, що вирішуються цифровою медіареклама● Типи та формати цифрової медіареклама● Методи та можливості таргетингу для медіареклама● KPI та оцінка ефективності медійної реклами
    Ви навчитеся:● інтегрувати канал Digital Display Advertising у вашу глобальну Digital-стратегію● створювати, застосовувати та керувати кампаніями Digital Display Advertising;● розраховувати оптимальний бюджет і ставки;● вибирати найбільш відповідний з доступних методів тарифікації рекламних кампаній;● розрізняти формати медійної реклами та ефективно використовувати їхні можливості;● визначати цілі, завдання і цільову аудиторію;● аналізувати ефективність цифрової медіареклами;● оптимізувати кампанії за результатами аудиту.
    Модуль розкриває основні можливості та типові сценарії застосування медійної реклами в рамках глобальної Digital-стратегії. У рамках вивчення цього модуля ви зможете самостійно поставити релевантні цілі кампанії, виміряти її результативність і ефективність, а також оптимізувати кампанію; розрахувати ціну і бюджет кампанії, включно з такими показниками як CPM, CPC, CPL, CPA.

  • Модуль Веб-аналітика розвиває навички, що використовуються для вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital.
    Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту;зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо;зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce.
    Також, багато часу приділено практичним вправам.

  • Прикінцевий модуль присвячений фінальним консультаціям і захисту вашого проєкту щодо комплексу заходів у Digital Marketing. У рамках модуля ви презентуєте і захистите комплексний план для Digital Marketing за вашим проєктом, зокрема:
    ● основні цільові аудиторії для вашого проєкту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● контент-план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній і KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування для тестування в кожному з визначених каналів комунікації;● необхідний бюджет і ресурси для якісної реалізації кожного етапу Digital Marketing за вашим проєктом.

Що ви отримаєте

Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.

Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.

  • Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу SMM та IMBA

  • 10 навчальних модулів, які повністю охоплюють всі галузі знань у SMM для просування вашого бізнесу та клієнтських проєктів

  • Провідний контент для максимально глибокого занурення в професію та відпрацювання практичних навичок

  • Повноцінний проєкт стратегію - комплексний план дій для ефективного використання таргетованої реклами

Що ви отримаєте

Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.

    Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу SMM та IMBA
    10 навчальних модулів, які повністю охоплюють всі галузі знань у SMM для просування вашого бізнесу та клієнтських проєктів
    Провідний контент для максимально глибокого занурення в професію та відпрацювання практичних навичок
    Повноцінний проєкт стратегію - комплексний план дій для ефективного використання таргетованої реклами

Чому варто обрати наш курс

Illustration

8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній

    Практична спрямованість
    Досвідчені викладачі та практикуючі експерти
    Сертифікат про успішне закінчення
    Рекомендіції для роботодавців у разі успішного захисту проєкту
    Пакет додаткових матеріалів, які полегшать ваш старт у карʼєрі

Чому варто обрати наш курс

Illustration

8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній

    Практична спрямованість
    Досвідчені викладачі та практикуючі експерти
    Сертифікат про успішне закінчення
    Рекомендіції для роботодавців у разі успішного захисту проєкту
    Пакет додаткових матеріалів, які полегшать ваш старт у карʼєрі

FAQ

  • Швидкість початку роботи після курсу залежить від кількох ключових факторів: Базовий рівень (перші проекти): 1-2 місяці після закінчення курсу, Стабільна робота на фрілансі: 3-4 місяці, Працевлаштування в агентство: 4-6 місяців. Що прискорить ваш старт: Якщо під час навчання ви будете паралельно практикуватися на реальних проектах (можна взяти безкоштовно перші 2-3 проекти для портфоліо), якщо оберете одну конкретну спеціалізацію після навчання (наприклад, тільки Facebook-реклама або тільки SEO), замість того щоб намагатися охопити все одразу. При цьому важливо розуміти, що перші 3-6 місяців роботи - це все ще період активного навчання та набуття практичного досвіду, навіть якщо ви вже отримуєте за це гроші.

  • Так, ви будете отримувати домашнє завдання після кожного зайняття курсу, а також виконувати роботу над власним проєктом протягом всього курсу. Ви будете мати можливість доопрацювання завдання після отримання зауважень та отримаєте підтримку куратора під час виконання завдань. 

  • Якщо ви тільки починаєте, дуже важливо мати можливість поставити питання та бути на звʼязку з тренером. Ми радимо вам звернути увагу на курс онлайн - живі вебінари у зручному режимі декілька разів на тиждень. Регулярний, але доволі інтенсивний темп навчання дозволить вам встигати структурувати знання, дійти до кінця і створити власний проєкт, який стане першим проєктом у вашому портфоліо. Такий формат дозволяє зберігати високу мотивацію, отримувати постійний зворотний зв'язок та формувати реальні практичні навички. 

  • Наші методологи весь час аналізують зміни у сучасному Digital Marketing та оновлюють навчальний контент. Наприклад, ми додали в курс модуль з використання рішень штучного інтелекту в інтернет-маркетингу. ШІ в digital marketing відкриває нові можливості для автоматизації, точного аналізу та персоналізації, що робить маркетингові стратегії більш ефективними та результативними. Навчання ШІ в digital marketing допомагає залишатися конкурентоспроможним у швидко змінюваному цифровому середовищі.

  • Навчання проходить у зручному форматі: лекції проводяться в реальному часі через Zoom або доступні в запису з підтримкою викладача. Студенти можуть спілкуватися в групі та отримувати відповіді на свої запитання.

  • Так, можна вчитися на курсі Digital Marketing без базових знань, але варто звернути увагу на кілька моментів. 1. Обирайте курс, де охоплюються основи: що таке цифровий маркетинг, які є канали просування (SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, і т.д.), як працюють інструменти для аналітики та автоматизації. 2. Зверніть увагу на поступовий підхід. В якісному курсі зазвичай структурують матеріал таким чином, щоб поступово вводити нові поняття і теми. Тобто, початківець зможе освоїти основи, а потім перейти до більш складних тем.

  • Щоб прийняти рішення, чому саме обрати наш курс Digital Marketing серед інших, важливо зосередитись на кількох ключових перевагах, які можуть виділити наш курс на фоні інших пропозицій. Ось кілька причин:

    1. Комплексний підхід і практичні навички. Наш курс охоплює всі основні аспекти Digital Marketing, від базових до більш просунутих тем. Ви не лише отримаєте теоретичні знання, а й отримаєте можливість застосувати їх на практиці.

    2. Актуальність та оновлення. Цифровий маркетинг — дуже динамічна сфера, і для того, щоб бути конкурентоспроможним, потрібно постійно оновлювати свої знання. Наш курс регулярно оновлюється, щоб включати останні тенденції та інструменти.

    3. Гнучкість та доступність. Курс може бути доступний у форматах, які підходять саме для вас: "живий" онлайн, індивідуально або у відео форматі. Це дозволяє вам навчатися у зручний час, з будь-якої точки світу, а також забезпечує можливість проходити курс паралельно з роботою або іншими зобов'язаннями.

    4. Можливість навчатися з нуля або покращити свої знання. Наш курс підходить як для новачків, так і для тих, хто хоче поглибити свої знання в маркетингу. Якщо ви початківець, ми почнемо з основ і поступово рухатимемося до складніших тем. Якщо у вас вже є досвід, курс допоможе закріпити та розширити ваші навички.

  • Перспективи в професії інтернет-маркетолог на сьогодні дуже сприятливі, і з кожним роком вони лише зростають. Є великий вибір різних спеціалізацій і ви можете вибрати те, що найбільше вам підходить: від творчої роботи з контентом до технічних завдань, пов'язаних з SEO чи аналізом даних. Цифрові технології і маркетинг є одними з найшвидше зростаючих сфер на ринку праці. У 2025 році, за прогнозами, попит на кваліфікованих інтернет-маркетологів лише зростатиме. Це пов'язано з тим, що бізнеси все більше переходять в онлайн, а маркетинг через цифрові канали стає основним інструментом залучення та утримання клієнтів. Інтернет-маркетологи можуть працювати не лише в штаті компаній, а й як фрілансери або навіть відкрити власний бізнес. 

  • Якісний онлайн-курс з Digital Marketing має чітку структуру та послідовність матеріалу, логічну будову, практичну орієнтованість, актуальність матеріалу та вивчення специфічних інструментів для кожного каналу: як працюють Google Ads, Facebook Ads, SEO інструменти, інструменти для аналітики. Вступні, середні та просунуті модулі. Також, звертайте увагу на досвід роботи навчального закладу або інтегратору навчання. Наприклад, IMBA займається професійним навчанням дорослих маркетинговим професіям з 2012-го року, має власні напрацювання, методології та досвід.

  • Під час курсу ви завжди можете розраховувати на підтримку викладачів та кураторів. Ми розуміємо, як важливо отримувати своєчасний зворотний звʼязок, тому готові відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні складних завдань.

FAQ

  • Швидкість початку роботи після курсу залежить від кількох ключових факторів: Базовий рівень (перші проекти): 1-2 місяці після закінчення курсу, Стабільна робота на фрілансі: 3-4 місяці, Працевлаштування в агентство: 4-6 місяців. Що прискорить ваш старт: Якщо під час навчання ви будете паралельно практикуватися на реальних проектах (можна взяти безкоштовно перші 2-3 проекти для портфоліо), якщо оберете одну конкретну спеціалізацію після навчання (наприклад, тільки Facebook-реклама або тільки SEO), замість того щоб намагатися охопити все одразу. При цьому важливо розуміти, що перші 3-6 місяців роботи - це все ще період активного навчання та набуття практичного досвіду, навіть якщо ви вже отримуєте за це гроші.

  • Так, ви будете отримувати домашнє завдання після кожного зайняття курсу, а також виконувати роботу над власним проєктом протягом всього курсу. Ви будете мати можливість доопрацювання завдання після отримання зауважень та отримаєте підтримку куратора під час виконання завдань.

  • Якщо ви тільки починаєте, дуже важливо мати можливість поставити питання та бути на звʼязку з тренером. Ми радимо вам звернути увагу на курс онлайн - живі вебінари у зручному режимі декілька разів на тиждень. Регулярний, але доволі інтенсивний темп навчання дозволить вам встигати структурувати знання, дійти до кінця і створити власний проєкт, який стане першим проєктом у вашому портфоліо. Такий формат дозволяє зберігати високу мотивацію, отримувати постійний зворотний зв'язок та формувати реальні практичні навички.

  • Наші методологи весь час аналізують зміни у сучасному Digital Marketing та оновлюють навчальний контент. Наприклад, ми додали в курс модуль з використання рішень штучного інтелекту в інтернет-маркетингу. ШІ в digital marketing відкриває нові можливості для автоматизації, точного аналізу та персоналізації, що робить маркетингові стратегії більш ефективними та результативними. Навчання ШІ в digital marketing допомагає залишатися конкурентоспроможним у швидко змінюваному цифровому середовищі.

  • Навчання проходить у зручному форматі: лекції проводяться в реальному часі через Zoom або доступні в запису з підтримкою викладача. Студенти можуть спілкуватися в групі та отримувати відповіді на свої запитання.

  • Так, можна вчитися на курсі Digital Marketing без базових знань, але варто звернути увагу на кілька моментів. 1. Обирайте курс, де охоплюються основи: що таке цифровий маркетинг, які є канали просування (SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, і т.д.), як працюють інструменти для аналітики та автоматизації. 2. Зверніть увагу на поступовий підхід. В якісному курсі зазвичай структурують матеріал таким чином, щоб поступово вводити нові поняття і теми. Тобто, початківець зможе освоїти основи, а потім перейти до більш складних тем.

  • Щоб прийняти рішення, чому саме обрати наш курс Digital Marketing серед інших, важливо зосередитись на кількох ключових перевагах, які можуть виділити наш курс на фоні інших пропозицій. Ось кілька причин:
    1. Комплексний підхід і практичні навички. Наш курс охоплює всі основні аспекти Digital Marketing, від базових до більш просунутих тем. Ви не лише отримаєте теоретичні знання, а й отримаєте можливість застосувати їх на практиці.
    2. Актуальність та оновлення. Цифровий маркетинг — дуже динамічна сфера, і для того, щоб бути конкурентоспроможним, потрібно постійно оновлювати свої знання. Наш курс регулярно оновлюється, щоб включати останні тенденції та інструменти.
    3. Гнучкість та доступність. Курс може бути доступний у форматах, які підходять саме для вас: "живий" онлайн, індивідуально або у відео форматі. Це дозволяє вам навчатися у зручний час, з будь-якої точки світу, а також забезпечує можливість проходити курс паралельно з роботою або іншими зобов'язаннями.
    4. Можливість навчатися з нуля або покращити свої знання. Наш курс підходить як для новачків, так і для тих, хто хоче поглибити свої знання в маркетингу. Якщо ви початківець, ми почнемо з основ і поступово рухатимемося до складніших тем. Якщо у вас вже є досвід, курс допоможе закріпити та розширити ваші навички.

  • Перспективи в професії інтернет-маркетолог на сьогодні дуже сприятливі, і з кожним роком вони лише зростають. Є великий вибір різних спеціалізацій і ви можете вибрати те, що найбільше вам підходить: від творчої роботи з контентом до технічних завдань, пов'язаних з SEO чи аналізом даних. Цифрові технології і маркетинг є одними з найшвидше зростаючих сфер на ринку праці. У 2025 році, за прогнозами, попит на кваліфікованих інтернет-маркетологів лише зростатиме. Це пов'язано з тим, що бізнеси все більше переходять в онлайн, а маркетинг через цифрові канали стає основним інструментом залучення та утримання клієнтів. Інтернет-маркетологи можуть працювати не лише в штаті компаній, а й як фрілансери або навіть відкрити власний бізнес.

  • Якісний онлайн-курс з Digital Marketing має чітку структуру та послідовність матеріалу, логічну будову, практичну орієнтованість, актуальність матеріалу та вивчення специфічних інструментів для кожного каналу: як працюють Google Ads, Facebook Ads, SEO інструменти, інструменти для аналітики. Вступні, середні та просунуті модулі. Також, звертайте увагу на досвід роботи навчального закладу або інтегратору навчання. Наприклад, IMBA займається професійним навчанням дорослих маркетинговим професіям з 2012-го року, має власні напрацювання, методології та досвід.

  • Під час курсу ви завжди можете розраховувати на підтримку викладачів та кураторів. Ми розуміємо, як важливо отримувати своєчасний зворотний звʼязок, тому готові відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні складних завдань.

Відгуки випускників

Illustration

Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.

Роман Нікулін


Illustration

⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.

Вікторія Зелінська


Illustration

Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!

Людмила Єрмоленко

Digital Nomad at "Липка та друзі"

Illustration

Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.

Євгенія Новосад

Founder в Ecocake

Illustration

Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!

Ольга Якушина

Фрилансер

Illustration

Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.

Ганна Добичина

Менеджер по маркетингу в Шілд-Фаєр

Illustration

Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️

Анна Удлер

Дизайнер бренду у Zhanna UDLER

Illustration

Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!

Анжела Каменєва

Менеджер з маркетингу у компанії "МАДЕК"

Illustration

Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!

Богдана Подзигун

Маркетолог в KPMG Ukraine

Illustration

Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!

Sergii Nastich


Відгуки випускників

Illustration

Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.

Роман Нікулін

Illustration

⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.

Вікторія Зелінська

Illustration

Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!

Людмила Єрмоленко

Illustration

Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.

Євгенія Новосад

Illustration

Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!

Ольга Якушина

Illustration

Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.

Ганна Добичина

Illustration

Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️

Анна Удлер

Illustration

Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!

Анжела Каменєва

Illustration

Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!

Богдана Подзигун

Illustration

Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!

Sergii Nastich

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Курси, які можуть вас зацікавити

Курси, які можуть вас зацікавити

BESTSELLER

SEO

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

BESTSELLER

SMM

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

BESTSELLER

ТАРГЕТИНГ

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

BESTSELLER

SEO

Встигни за вигідною ціною!

BESTSELLER

SMM

Встигни за вигідною ціною!

BESTSELLER

ТАРГЕТИНГ

Встигни за вигідною ціною!

BESTSELLER

SEO

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

BESTSELLER

SMM

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

BESTSELLER

ТАРГЕТИНГ

Встигни за вигідною ціною!

0Днів
0Годин
0Хвилин
0Секунд

БЛОГ

/ Читайте більше /

Матеріали, які можуть вас зацікавити

Illustration

SMM

Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу

У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.

Illustration

Digatil Marketing

Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу

У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.

Illustration

Digatil Marketing

Таргетована реклама: що це і як вона працює?

Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів

Illustration

Digatil Marketing

Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент

Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту