Модуль Веб-аналітика розвиває навички, що використовуються для вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital.
Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту;
зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо;
зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce.
Також, багато часу приділено практичним вправам.