Close
Напишіть нам
Telegram
Viber
Messenger
Оплата навчання
Заповніть поля
Нажимая кнопку "Перейти к оплате" вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности и принимаете публичный договор
BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE
OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИСЬ
Приєднуйтесь до найближчого старту!
Спільно з тренерами-практиками IMBA, спираючись на матеріали та методики найкращих європейських Сертифікаційних Програм, ми розробили курс Digital Marketing, який допоможе отримати найактуальніші знання в галузі інтернет-маркетингу, освоїти на практиці основні digital інструменти та розробити ефективну digital стратегію, яка враховує всі можливості сучасного інтернет-маркетингу, а також потенціал та ємність вашої ринкової ніші.
ЗАБРОНЮВАТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE
ЗАБРОНЮВАТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
Ви дізнаєтесь, як:
1
Розробляти Digital мікс
Підбирати комплекс digital інструментів під завдання бізнесу
2
Виконувати конкурентний аналіз
Аналізувати стратегії конкурентів та оцінювати вашу позицію на ринку
3
Працювати з рекламою
Налаштовувати та запускати контекстну та таргетовану рекламу та працювати з системами аналітики
4
Просувати сайти
Просувати сайти в пошукових системах та оптимізувати їх у пошуковій видачі
5
Збільшувати продажі
Визначати та випереджати потреби цільової аудиторії
6
Створювати digital-стратегію
Розробляти ефективну digital-стратегію, використовуючи весь комплекс інструментів digital marketing
7
Працювати з контентом
Використовувати інструменти для створення контенту, спільноти, аналізу цільової аудиторії, моніторингу згадок у ЗМІ.
8
Працювати з аналітикою, статистикою та звітністю
Оцінювати ефективність реклами та будувати вирви продажів у digital marketing
Ви дізнаєтесь, як:
1
Підбирати комплекс digital інструментів під завдання бізнесу та аналізувати стратегії конкурентів та оцінювати вашу позицію на ринку
2
Налаштовувати та запускати контекстну та таргетовану рекламу та працювати з системами аналітики
3
Просувати сайти в пошукових системах та оптимізувати їх у пошуковій видачі
4
Визначати та випереджати потреби цільової аудиторії та оцінювати ефективність реклами та будувати вирви продажів у digital
5
Розробляти ефективну digital стратегію, використовуючи весь комплекс інструментів digital marketing
6
Використовувати інструменти для створення контенту, спільноти, аналізу цільової аудиторії, моніторингу згадок у ЗМІ.
92%
Наших випускників обрали програму Digital Marketing через системний підхід до структури та ліцензійного контенту
88%
Випускників працюють у маркетингу, керують проектами чи брендами, мають власний бізнес чи керують ним
81%
Випускників після базового курсу обирають одну із спеціалізацій для подальшого професійного розвитку
90%
Випускників переглядають digital стратегію свого бізнесу, змінюють агентство чи наново створюють стратегію з нуля
У вартість навчання входить:
СЕРТИФІКАТ
Сертифікат від IMBA про успішне закінчення курсу, а також готовий проект, який ви створите у процесі навчання на курсі
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ
Навчальні матеріали курсу включають також список літератури, що рекомендується, блогів, ресурсів і каналів інформації для підтримки вашого рівня знань після навчання
КОНСУЛЬТАЦІЇ ТРЕНЕРІВ
У закритій групі Facebook тренери та слухачі обмінюються інформацією та отримують відповіді на запитання, а також зворотний зв'язок за домашніми завданнями
Для кого цей курс
Підприємець
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну digital стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у всіх онлайн каналах комплексно
Стартапер
У вас є ідея ідея або проект і ви хочете створити стратегію експансії на локальні та глобальні ринки, ефективно витрачати бюджет та професійної запускати рекламу
Інтернет-маркетолог початківець
Якщо ви хочете вміти застосовувати всі інструменти онлайн маркетингу, створювати ефективні стратегії та просувати товари та послуги будь-якого типу на будь-яких ринках
Маркетолог
Якщо ви маєте знання з маркетингу і вам потрібно перекласти ваш досвід на онлайн канали просування, використовуючи мікс digital інструментів і всі канали залучення клієнтів в онлайні

Для кого цей курс?

ПІДПРИЄМЕЦЬ
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну digital стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у всіх онлайн каналах комплексно
СТАРТАПЕР
У вас є ідея ідея або проект і ви хочете створити стратегію експансії на локальні та глобальні ринки, ефективно витрачати бюджет та професійної запускати рекламу
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ ПОЧАТКІВЕЦЬ
Якщо ви хочете вміти застосовувати всі інструменти онлайн маркетингу, створювати ефективні стратегії та просувати товари та послуги будь-якого типу на будь-яких ринках
МАРКЕТОЛОГ
Якщо ви маєте знання з маркетингу і вам потрібно перекласти ваш досвід на онлайн канали просування, використовуючи мікс digital інструментів і всі канали залучення клієнтів в онлайні
ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ

Стратегія та планування
Проходження даного модуля навчить вас використовувати структурований підхід для об'єднання всіх складових digital marketing у єдиний маркетинговий план, а всіх знань та навичок у єдину кваліфікацію фахівця з цифрового маркетингу.

Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:
1. Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії.
2. Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проекту та включає етапи, результати та ресурси.
3. Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи.

Ви навчитеся:
  • збирати необхідну інформацію щодо проекту;
  • аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;
  • встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;
  • визначати пріоритетні цільові аудиторії;
  • визначати пріоритетні канали комунікації;
  • визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;
  • встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;
  • аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;
  • оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналіза
      Контент
      У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії.

      Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.
      E-mail маркетинг
      Модуль, присвячений маркетингу поштових розсилок, охоплює чотири основні аспекти e-mail marketing:
      • керування підпискою;
      • створення листів;
      • розсилання та доставка;
      • визначення результативності.

      Ви навчитеся:
      • збирати базу передплатників та керувати їй;
      • використовувати по максимуму можливості сервісів e-mail розсилок та основних рішень сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні);
      • планувати стратегію сегментації цільової аудиторії;
      • створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент;
      • об'єктивно оцінювати результативність кампаній e-mail-розсилки;
      • оптимізувати загальну e-mail стратегію та окремі кампанії за результатами оцінки
        SEO. Search Engine Optimization
        Модуль, посвященный SEO дает возможность получить системные знания и практические навыки в усилении позиции сайта в поисковых системах.

        Модуль охватывает основные аспекты SEO:
        1. Предварительный аудит сайта, конкурентов и отрасли
        2. Формирование семантического ядра
        3. Формирование структуры сайта на основе семантического ядра
        4. Техническая оптимизация
        5. Оптимизация контента
        6. Оптимизация юзабилити
        7. Внешняя оптимизация

        Ви навчитеся:
        • аналізувати сайт, конкурентів та галузь;
        • розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів;
        • збирати та сегментувати семантичне ядро;
        • розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра;
        • проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем;
        • оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування;
        • аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації;
        • основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою.

        Модуль дозволяє зрозуміти логіку пошукового маркетингу, а також побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти. Матеріал подається професійно, просто та доступно.

        Контекстна реклама. PPC
        У цьому модулі ви познайомитеся з основними концепціями PPC та зможете створити та реалізувати результативну PPC стратегію для вашого сайту.

        Модуль охоплює:
        • Загальні засади роботи пошукової реклами
        • Структуру рекламного кабінету Google Ads
        • Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads
        • KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads

          Ви навчитеся:


          • оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії;
          • формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads;
          • налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі;
          • використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат;
          • розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами;
          • створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень;
          • комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії;
          • визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому;
          • оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей

          Модуль розкриває особливості каналу контекстної реклами, його схожість та відмінності із SEO. Визначає необхідні умови для його застосування. Дає необхідний обсяг теорії, що закріплюється практичними завданнями. В рамках модуля ви сформуєте детальний тактичний план реалізації заходів у рамках каналу контекстної реклами і з нуля створите пошукову рекламну кампанію в Google Ads.
          Social Media Marketing. Частина 1
          Перший модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток компетенцій та умінь із залучення споживачів за допомогою соціальних медіа у світі постів та статусів.

          Модуль включає:
          • Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії
          • Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії
          • Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram
          • Конфіденційність та захист даних у SMM

            Ви навчитеся:
            • формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі;
            • складати контент-план;
            • аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій;
            • вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності.

            Модуль розкриває принципи застосування соціальних медіа та методики формування маркетингових цілей для досягнення поставлених бізнес-цілей у рамках цього каналу. Ви розгляньте особливості, відмінності та обмеження популярних соціальних платформ. В рамках модуля ви визначите пріоритетні соціальні сервіси форму та змісту комунікації для кожного з них, а також складете контент-план для вашого проекту.
            Social Media Marketing. Частина 2
            Другий модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток навичок та компетенцій у галузі просування контенту та таргетованої реклами.

            Модуль включає:
            1. Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж
            2. Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами
            3. Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної платформ

            Ви навчитеся:
            • використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею;
            • налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій;
            • використовувати неочевидні методи налаштування націлювання;
            • аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації;
            • стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel);
            • створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike);
              Модуль розкриває додаткові можливості соціальних мереж для бізнесу. В рамках модуля ви навчитеся застосовувати нестандартні методи публікацій, отримаєте теоретичну базу та закріпите на практиці налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
              Таргетинг
              У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.
              Digital Display Advertising. Медийная реклама
              Модуль охватывает основные концепции и терминологию медиа рекламы, показывает области знаний и решений, необходимых для эффективного использования медиа рекламы как инструмента продвижения бизнеса.
              Модуль включает:
              1. Особенности применения цифровой медиа-рекламы
              2. Цели и задачи, решаемые цифровой медиа-рекламой
              3. Типы и форматы цифровой медиа-рекламы
              4. Методы и возможности таргетинга для медиа-рекламы
              5. KPI и оценка эффективности медийной рекламы

              Вы научитесь:
              • интегрировать канал Digital Display Advertising в вашу глобальную Digital-стратегию
              • создавать, применять и управлять кампаниями Digital Display Advertising;
              • рассчитывать оптимальный бюджет и ставки;
              • выбирать наиболее подходящий из доступных методов тарификации рекламных кампаний;
              • различать форматы медийной рекламы и эффективно использовать их возможности;
              • определять цели, задачи и целевую аудиторию;
              • анализировать эффективность цифровой медиа-рекламы;
              • оптимизировать кампании по результатам аудита.

              Модуль раскрывает основные возможности и типичные сценарии применения медийоной рекламы в рамках глобальной Digital-стратегии. В рамках изучения этого модуля вы сможете самостоятельно поставить релевантные цели кампании, измерить её результативность и эффективность, а также оптимизировать кампанию; рассчитать цену и бюджет кампании, включая такие показатели как CPM, CPC, CPL, CPA.
              Web Analytics. Веб аналитика
              Модуль Веб-аналитика развивает навыки, используемые для измерения результативности, контроля эффективности и оптимизации маркетинга в каналах digital. Вы создадите правильную структуру отчетов, организуете работу с аналитическими данными и настроите учетные записи, профили и разрешения для получения релевантных данных о посещении и функционировании сайта; сможете согласовать бизнес-KPI с конфигурацией аналитических отчетов, эффективно использовать возможности Google Analytics, получить подробный профиль о локации вашей целевой аудитории, её демографии, используемых технологиях, устройствах, интересах и т.д.; сможете определять эффективность технических решений сайта, измерять уровень привлечения посетителей на сайт и конверсию, используя ключевые показатели; научитесь использовать контент, события, AdWords, eCommerce. Также, много времени уделено практическим упражнениям.
              Защита проекта и обратная связь
              Заключительный модуль посвящен финальным консультациям и защите вашего проекта по комплексу мероприятий в Digital Marketing. В рамках модуля вы представите и защитите комплексный план для Digital Marketing по вашему проекту, в том числе:
              • основные целевые аудитории для вашего проекта;
              • потенциально эффективные каналы для взаимодействия с каждой группой целевой аудитории;
              • контент план для каждого канала и аудитории;
              • приоритетные цели рекламных кампаний и KPI для каждого канала коммуникации;
              • предварительные настройки для тестирования в каждом из определенных каналов коммуникации;
              • необходимый бюджет и ресурсы для качественной реализации каждого этапа Digital Marketing по вашему проекту.

              Финальное тестирование усвоения программы курса.
              По результатам тестирования вы сможете скорректировать направление и интенсивность дальнейшей самостоятельной подготовки.

              Що ви отримаєте

              Годин навчання
              Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу Digital та IMBA
              30
              Навчальних модулів
              Повністю охоплюютчих всі галузі знань у Digital для просування вашого бізнесу та клієнтських проектів
              10
              Презентацій
              Для максимально глибокого занурення в матеріал та відпрацювання практичних навичок
              10
              Проект
              Повноцінний проект стратегії, що охоплює всі етапи: цільова аудиторія, контент-план, бюджетування та реклама, яка може лягти в основу вашого портфоліо
              1
              Що ви отримаєте?
              Годин навчання
              Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу Digital та IMBA
              Навчальних модулів
              Повністю охоплюютчих всі галузі знань у Digital для просування вашого бізнесу та клієнтських проектів
              Презентацій
              Для максимально глибокого занурення в матеріал та відпрацювання практичних навичок
              Проект
              Повноцінний проект стратегії, що охоплює всі етапи: цільова аудиторія, контент-план, бюджетування та реклама, яка може лягти в основу вашого портфоліо
              Відгуки
              Тренери, куратори та гостьові спікери
              Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
              Тренери, куратори та гостьові спікери
              Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
              Марина Рыжко
              UniSender
              Маргарита Лавренюк
              AUCHAN Ukraine
              Сергей Задко
              Isobar Ukraine
              Катерина Смотрич
              IMBA
              Жанн Смотрич
              IMBA
              Александр Поспелов
              IMBA
              Никита Наконечній
              JSC BKC
              Антон Хоменко
              Готово!
              Нам довіряють найкращі компанії
              Нам довіряють найкращі компанії
              Курси, що можуть доповнити курс Digital Marketing
              Залишайтеся на зв'язку
              Підпишіться на нашу розсилку, щоб дізнаватися про Акції та спеціальні пропозиції
              Нове у блозі
              Еще
              International
              Marketing
              Business
              Academy

              02000, Київ Вулиця Голосіївська, 17
              4 поверх, офіс 409 Україна

              Made on
              Tilda