Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива
Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс таргетованої реклами від IMBA доступна і справедлива
Знання з таргетингу сьогодні стають критично важливими через потужний вплив цифрового середовища на бізнес та комунікації
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Інтернет-маркетолог – це фахівець, який займається просуванням продуктів, послуг або брендів у цифровому середовищі. Він використовує онлайн-інструменти та платформи для залучення клієнтів, збільшення продажів і покращення репутації компанії.Розробка стратегії онлайн-просування, робота з аналітикою, налаштування рекламних кампаній, створення контенту та оптимізація сайтів - це все інтернет-маркетинг.
Інтернет-маркетологи мають високий попит на ринку праці, адже ці фахівці потрібні у всіх галузях бізнесу: від малого та середнього до великих корпорацій. Ви можете працювати як у штаті компанії, так і на фрилансі або віддалено. Інтернет-маркетинг – одна з професій, у якій можна розпочати кар’єру без тривалої підготовки, розвиватися від початкової позиції (junior) до керівних ролей (head of marketing або CMO), або відкрити власну агенцію.
Помічник фахівця
Інтернет-маркетолог
Head of DM
Власник агенції
Інтернет-маркетолог – це фахівець, який займається просуванням продуктів, послуг або брендів у цифровому середовищі. Він використовує онлайн-інструменти та платформи для залучення клієнтів, збільшення продажів і покращення репутації компанії.Розробка стратегії онлайн-просування, робота з аналітикою, налаштування рекламних кампаній, створення контенту та оптимізація сайтів - це все інтернет-маркетинг.
Інтернет-маркетологи мають високий попит на ринку праці, адже ці фахівці потрібні у всіх галузях бізнесу: від малого та середнього до великих корпорацій. Ви можете працювати як у штаті компанії, так і на фрилансі або віддалено. Інтернет-маркетинг – одна з професій, у якій можна розпочати кар’єру без тривалої підготовки, розвиватися від початкової позиції (junior) до керівних ролей (head of marketing або CMO), або відкрити власну агенцію.
Станом на січень 2025 року, на платформі Work.ua доступно близько 76 500 вакансій по всій Україні, cвідчить про відновлення ринку праці в цій сфері на 87% порівняно з довоєнним періодом.
Середня заробітна плата інтернет-маркетолога новачка в Україні становить 35 000 грн на місяць, що на 32% більше порівняно з січнем минулого року. Зокрема, Digital Marketing Manager отримує $1 900, Email-маркетолог — $2 000, SMM-менеджер — $1 100.
Професія інтернет-маркетолога в Україні демонструє позитивну динаміку як у рівні заробітних плат, так і в можливостях кар'єрного розвитку.
Інтернет-маркетинг — це професія, яка відкрита для широкого кола людей завдяки своїй різноманітності та можливостям почати кар’єру навіть з мінімальними знаннями. Ось хто може успішно побудувати кар’єру в цій галузі:
Якщо у вас вже є досвід роботи в традиційному маркетингу, продажах, журналістиці або дизайні, ви можете легко перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога
Графічні дизайнери, копірайтери, фотографи, відеографи можуть успішно інтегрувати свої навички в інтернет-маркетинг, рекламні кампанії та контент
Люди з технічним мисленням можуть знайти себе у напрямках аналітики, SEO, PPC-реклами, автоматизації маркетингу або онлайн- просування
Інтернет-маркетинг — ідеальна сфера для тих, хто хоче змінити професію, оскільки вона дозволяє швидко здобути нові навички та почати з нуля
Інтернет-маркетинг — це професія, яка відкрита для широкого кола людей завдяки своїй різноманітності та можливостям почати кар’єру навіть з мінімальними знаннями. Ось хто може успішно побудувати кар’єру в цій галузі:
Якщо у вас вже є досвід роботи в традиційному маркетингу, продажах, журналістиці або дизайні, ви можете легко перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога
Графічні дизайнери, копірайтери, фотографи, відеографи можуть успішно інтегрувати свої навички в інтернет-маркетинг, рекламні кампанії та контент
Люди з технічним мисленням можуть знайти себе у напрямках аналітики, SEO, PPC-реклами, автоматизації маркетингу або онлайн- просування
Інтернет-маркетинг — ідеальна сфера для тих, хто хоче змінити професію, оскільки вона дозволяє швидко здобути нові навички та почати з нуля
Курс охоплює вичерпну інформацію, навички та знання, які зокрема розкривають наступні питання:
Багато базових знань можна отримати з нуля на доступних онлайн-курсах, а також без досвіду в маркетингу та суміжних спеціальностях
Можливість працювати віддалено або в офісі, обирати проєкти та спеціалізації
SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, вебаналітика — кожен може знайти свою нішу
Відсоток зростання заробітної плати інтернет-маркетологів за останній рік
Зростання попиту на вузькопрофільних спеціалістів щорічно
Працевлаштованих фахівців мають досвід роботи до 1 року
Компаній диджиталізують традиційний маркетинг та системно шукають фахівців
Багато базових знань можна отримати з нуля на доступних онлайн-курсах, а також без досвіду в маркетингу та суміжних спеціальностях
Можливість працювати віддалено або в офісі, обирати проєкти та спеціалізації
SEO, SMM, контекстна реклама, email-маркетинг, вебаналітика — кожен може знайти свою нішу
При оплаті до 17.08.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пон., Сер., Пт.⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 25.08.2025🎓 Доступно місць: 9
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
5 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
6 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
від 45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 24🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Пон, Сер. Пт⏳ 5 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 25.08.2025🎓 Доступно місць: 9
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
5500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
6500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 17.08.2025
45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE
🗓️ Індивідуальний графік
⌛ Навчальних годин: від 24
🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі
📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
Розробка комплексної digital-стратегії, робота з аналітичними інструментами (Google Analytics, Facebook Pixel), аналіз конкурентів та цільової аудиторії, визначення та оптимізація KPI
Налаштування та ведення кампаній у Google Ads, таргетована реклама у Facebook та Instagram, ремаркетинг та ретаргетинг, оптимізація рекламного бюджету
Технічна оптимізація сайту, створення контент-стратегії, планування контент-плану, внутрішня та зовнішня оптимізація, створення SEO-текстів, адаптація контенту під різні майданчики копірайтинг для різних платформ
Створення контент-плану, комьюніті-менеджмент, робота з лідерами думок, кризові комунікації
Збір та аналіз даних, відстеження конверсій, оптимізація воронки продажів, тестування різних гіпотез
Управління проєктами, взаємодія з командою, бюджетування та звітність, створення власного портфоліо
Проходження даного модуля навчить вас використовувати структурований підхід для об'єднання всіх складових digital marketing у єдиний маркетинговий план, а всіх знань та навичок у єдину кваліфікацію фахівця з цифрового маркетингу.
Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:1. Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії.2. Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проєкту та включає етапи, результати та ресурси.3. Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи.
Ви навчитеся:● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналізу
У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії.
Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності Digital -кампаній.
Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в Digital ● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація Digital -процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності Digital-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в Digital● Майбутні тенденції розвитку ШІ● Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в Digital і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні Digital -процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку Digital
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Модуль, присвячений SEO, дає можливість отримати системні знання та практичні навички в посиленні позиції сайту в пошукових системах.
Модуль охоплює основні аспекти SEO:● Попередній аудит сайту, конкурентів і галузі● Формування семантичного ядра● Формування структури сайту на основі семантичного ядра● Технічна оптимізація контенту● Оптимізація юзабіліті● Зовнішня оптимізація
Ви навчитеся:● аналізувати сайт, конкурентів та галузь;● розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів;● збирати та сегментувати семантичне ядро;● розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра;● проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем;● оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування;● аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації;● основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою.
Модуль дозволяє зрозуміти логіку пошукового маркетингу, а також побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти. Матеріал подається професійно, просто та доступно.
У цьому модулі ви познайомитеся з основними концепціями PPC та зможете створити та реалізувати результативну PPC стратегію для вашого сайту.
Модуль охоплює:● Загальні засади роботи пошукової реклами● Структуру рекламного кабінету Google Ads● Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads● KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads
Ви навчитеся:● оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії;● формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads;● налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі;● використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат;● розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами;● створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень;● комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії;● визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому;● оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей
Модуль розкриває особливості каналу контекстної реклами, його схожість та відмінності із SEO. Визначає необхідні умови для його застосування. Дає необхідний обсяг теорії, що закріплюється практичними завданнями. В рамках модуля ви сформуєте детальний тактичний план реалізації заходів у рамках каналу контекстної реклами та з нуля створите пошукову рекламну кампанію в Google Ads.
Перший модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток компетенцій та умінь із залучення споживачів за допомогою соціальних медіа у світі постів та статусів.
Модуль включає:● Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії● Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії● Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram● Конфіденційність та захист даних у SMM
Ви навчитеся:● формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі;● складати контент-план;● аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій;● вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності.
Модуль розкриває принципи застосування соціальних медіа та методики формування маркетингових цілей для досягнення поставлених бізнес-цілей у рамках цього каналу. Ви розгляньте особливості, відмінності та обмеження популярних соціальних платформ. В рамках модуля ви визначите пріоритетні соціальні сервіси форму та змісту комунікації для кожного з них, а також складете контент-план для вашого проєкту.
Другий модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток навичок та компетенцій у галузі просування контенту та таргетованої реклами.
Модуль включає:● Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж● Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами● Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної з платформ
Ви навчитеся:● використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею;● налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій;● використовувати неочевидні методи налаштування націлювання;● аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації;● стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel);● створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike).
Модуль розкриває додаткові можливості соціальних мереж для бізнесу. В рамках модуля ви навчитеся застосовувати нестандартні методи публікацій, отримаєте теоретичну базу та закріпите на практиці налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.
Модуль охоплює основні концепції та термінологію медіареклами, показує галузь знань і рішень, необхідних для ефективного використання медіареклами як інструменту просування бізнесу.
Модуль включає:● Особливості застосування цифрової медіареклама● Цілі та завдання, що вирішуються цифровою медіареклама● Типи та формати цифрової медіареклама● Методи та можливості таргетингу для медіареклама● KPI та оцінка ефективності медійної реклами
Ви навчитеся:● інтегрувати канал Digital Display Advertising у вашу глобальну Digital-стратегію● створювати, застосовувати та керувати кампаніями Digital Display Advertising;● розраховувати оптимальний бюджет і ставки;● вибирати найбільш відповідний з доступних методів тарифікації рекламних кампаній;● розрізняти формати медійної реклами та ефективно використовувати їхні можливості;● визначати цілі, завдання і цільову аудиторію;● аналізувати ефективність цифрової медіареклами;● оптимізувати кампанії за результатами аудиту.
Модуль розкриває основні можливості та типові сценарії застосування медійної реклами в рамках глобальної Digital-стратегії. У рамках вивчення цього модуля ви зможете самостійно поставити релевантні цілі кампанії, виміряти її результативність і ефективність, а також оптимізувати кампанію; розрахувати ціну і бюджет кампанії, включно з такими показниками як CPM, CPC, CPL, CPA.
Модуль Веб-аналітика розвиває навички, що використовуються для вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital.
Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту;зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо;зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce.
Також, багато часу приділено практичним вправам.
Прикінцевий модуль присвячений фінальним консультаціям і захисту вашого проєкту щодо комплексу заходів у Digital Marketing. У рамках модуля ви презентуєте і захистите комплексний план для Digital Marketing за вашим проєктом, зокрема:
● основні цільові аудиторії для вашого проєкту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● контент-план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній і KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування для тестування в кожному з визначених каналів комунікації;● необхідний бюджет і ресурси для якісної реалізації кожного етапу Digital Marketing за вашим проєктом.
Проходження даного модуля навчить вас використовувати структурований підхід для об'єднання всіх складових digital marketing у єдиний маркетинговий план, а всіх знань та навичок у єдину кваліфікацію фахівця з цифрового маркетингу.
Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:1. Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії.2. Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проєкту та включає етапи, результати та ресурси.3. Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи.
Ви навчитеся:● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналізу
У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії.
Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності Digital -кампаній.
Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в Digital ● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація Digital -процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності Digital-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в Digital● Майбутні тенденції розвитку ШІ● Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в Digital і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні Digital -процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку Digital
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Модуль, присвячений SEO, дає можливість отримати системні знання та практичні навички в посиленні позиції сайту в пошукових системах.
Модуль охоплює основні аспекти SEO:● Попередній аудит сайту, конкурентів і галузі● Формування семантичного ядра● Формування структури сайту на основі семантичного ядра● Технічна оптимізація контенту● Оптимізація юзабіліті● Зовнішня оптимізація
Ви навчитеся:● аналізувати сайт, конкурентів та галузь;● розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів;● збирати та сегментувати семантичне ядро;● розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра;● проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем;● оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування;● аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації;● основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою.
Модуль дозволяє зрозуміти логіку пошукового маркетингу, а також побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти. Матеріал подається професійно, просто та доступно.
У цьому модулі ви познайомитеся з основними концепціями PPC та зможете створити та реалізувати результативну PPC стратегію для вашого сайту.
Модуль охоплює:● Загальні засади роботи пошукової реклами● Структуру рекламного кабінету Google Ads● Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads● KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads
Ви навчитеся:● оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії;● формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads;● налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі;● використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат;● розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами;● створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень;● комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії;● визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому;● оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей
Модуль розкриває особливості каналу контекстної реклами, його схожість та відмінності із SEO. Визначає необхідні умови для його застосування. Дає необхідний обсяг теорії, що закріплюється практичними завданнями. В рамках модуля ви сформуєте детальний тактичний план реалізації заходів у рамках каналу контекстної реклами та з нуля створите пошукову рекламну кампанію в Google Ads.
Перший модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток компетенцій та умінь із залучення споживачів за допомогою соціальних медіа у світі постів та статусів.
Модуль включає:● Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії● Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії● Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram● Конфіденційність та захист даних у SMM
Ви навчитеся:● формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі;● складати контент-план;● аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій;● вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності.
Модуль розкриває принципи застосування соціальних медіа та методики формування маркетингових цілей для досягнення поставлених бізнес-цілей у рамках цього каналу. Ви розгляньте особливості, відмінності та обмеження популярних соціальних платформ. В рамках модуля ви визначите пріоритетні соціальні сервіси форму та змісту комунікації для кожного з них, а також складете контент-план для вашого проєкту.
Другий модуль SMM, присвячений маркетингу в соціальних мережах, спрямований на розвиток навичок та компетенцій у галузі просування контенту та таргетованої реклами.
Модуль включає:● Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж● Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами● Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної з платформ
Ви навчитеся:● використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею;● налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій;● використовувати неочевидні методи налаштування націлювання;● аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації;● стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel);● створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike).
Модуль розкриває додаткові можливості соціальних мереж для бізнесу. В рамках модуля ви навчитеся застосовувати нестандартні методи публікацій, отримаєте теоретичну базу та закріпите на практиці налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.
Модуль охоплює основні концепції та термінологію медіареклами, показує галузь знань і рішень, необхідних для ефективного використання медіареклами як інструменту просування бізнесу.
Модуль включає:● Особливості застосування цифрової медіареклама● Цілі та завдання, що вирішуються цифровою медіареклама● Типи та формати цифрової медіареклама● Методи та можливості таргетингу для медіареклама● KPI та оцінка ефективності медійної реклами
Ви навчитеся:● інтегрувати канал Digital Display Advertising у вашу глобальну Digital-стратегію● створювати, застосовувати та керувати кампаніями Digital Display Advertising;● розраховувати оптимальний бюджет і ставки;● вибирати найбільш відповідний з доступних методів тарифікації рекламних кампаній;● розрізняти формати медійної реклами та ефективно використовувати їхні можливості;● визначати цілі, завдання і цільову аудиторію;● аналізувати ефективність цифрової медіареклами;● оптимізувати кампанії за результатами аудиту.
Модуль розкриває основні можливості та типові сценарії застосування медійної реклами в рамках глобальної Digital-стратегії. У рамках вивчення цього модуля ви зможете самостійно поставити релевантні цілі кампанії, виміряти її результативність і ефективність, а також оптимізувати кампанію; розрахувати ціну і бюджет кампанії, включно з такими показниками як CPM, CPC, CPL, CPA.
Модуль Веб-аналітика розвиває навички, що використовуються для вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital.
Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту;зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо;зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce.
Також, багато часу приділено практичним вправам.
Прикінцевий модуль присвячений фінальним консультаціям і захисту вашого проєкту щодо комплексу заходів у Digital Marketing. У рамках модуля ви презентуєте і захистите комплексний план для Digital Marketing за вашим проєктом, зокрема:
● основні цільові аудиторії для вашого проєкту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● контент-план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній і KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування для тестування в кожному з визначених каналів комунікації;● необхідний бюджет і ресурси для якісної реалізації кожного етапу Digital Marketing за вашим проєктом.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Digital Nomad at "Липка та друзі"
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Founder в Ecocake
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Фрилансер
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Менеджер по маркетингу в Шілд-Фаєр
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Дизайнер бренду у Zhanna UDLER
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Менеджер з маркетингу у компанії "МАДЕК"
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Маркетолог в KPMG Ukraine
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
БЛОГ
/ Читайте більше /
Матеріали, які можуть вас зацікавити
SMM
Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу
У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.
Digatil Marketing
Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу
У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.
Digatil Marketing
Таргетована реклама: що це і як вона працює?
Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів
Digatil Marketing
Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент
Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved