Youtube - найпопулярніша соцмережа обміну відео контентом з одним із найдинамічніших графіків приросту користувачів. В даному модулі розкриваються основні аспекти роботи в YouTube, інструменти та функції, способи органічної інтеграції YouTube в маркетингову стратегію компанії. Ви ознайомитеся з усіма можливостями використання Youtube, як сучасний та ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє істотно розширити охоплення цільової аудиторії.
Ви навчитеся створювати канали для бізнесу та особистих цілей та керувати ними, а також отримувати релевантну інформацію та якісно взаємодіяти з аудиторією; розгляньте способи просування каналу на Youtube, використовуючи електронні адреси, call-to-actions (CTA), залучення передплатників та залучення трафіку зі сторонніх ресурсів; освоїте концепцію впровадження YouTube video на веб-сайті, зможете визначити цілі та завдання такого впровадження. Ви навчитеся використовувати історію пошуку, рейтинги настроїв, плейлисти, API, аналізувати підписки та голосування, оптимізувати відео контент для Google, підбирати ключові слова для досягнення максимально можливих результатів видачі (SERP). Додатково ви навчитеся використовувати плагіни для оптимізації роботи з Youtube як рекламний майданчик.
Ви дізнаєтесь, як збільшити відвідуваність сайту за допомогою Youtube, як планувати та проводити рекламні кампанії, налаштовуючи націлення, цілі, аналізуючи KPI та ефективність ваших рекламних активностей. Освоїте інтеграцію Google Analytics з YouTube Analytics, отримайте уявлення про можливості та переваги використання HootSuite, ChannelMeter та Socialbakers.