Close
Напишіть нам
Telegram
Viber
Messenger
Оплата навчання
Заповніть поля
Нажимая кнопку "Перейти к оплате" вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности и принимаете публичный договор
BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE BIG SUMMER SALE
OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС
Приєднуйтесь до найближчого старту!
Спільно з тренерами практиками IMBA ми розробили курс SMM, який допоможемо вам зробити перші кроки в кар'єрі SMM-менеджера, отримати необхідні знання та практичні навички, опанувати на рівні професіонала всі інструменти та тонкощі, а також отримати перші замовлення та продажі з соцмереж, максимально ефективно використовувати весь спектр можливостей для вашого бізнесу та клієнтів.
БРОНУЙТЕ НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
БРОНУЙТЕ НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
ЗНИЖКА ДО 50%
Встигніть забронювати навчання зі знижкою
ДНІВ
ГОДИН
ХВИЛИН
СЕКУНД
Ви дізнаєтесь, як:
Планувати просування
Розробляти ефективний мультиканальний план SMM із метриками ефективності
Створювати SMM-стратегію
Тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності
Працювати з рекламою
Налаштовувати таргетовану рекламу в Instagram та Facebook, працювати з системами аналітики Google Analytics, пікселями ремаркетингу та ретаргетингу
Працювати з контентом
Створювати "чіпляючі" креативи та тексти оголошень в доступних і простих програмах, створювати контент-план
Автоматизувати процеси
Налаштовувати чати, автоматизовані вирви та вести комунікацію в месенджерах, використовувати сервіси аналітики, а також створювати та інтерпретувати звіти у Google Analytics
Створювати масштабні та успішні проекти
Створювати відеоконтент, просувати бренд, товари та послуги у YouTube та TikTok

Ви дізнаєтесь, як:

Планувати просування
Розробляти ефективний мультиканальний план SMM із метриками ефективності
Створювати SMM-стратегію
Тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності
Працювати з рекламою
Налаштовувати таргетовану рекламу в Instagram та Facebook, працювати з системами аналітики Google Analytics, пікселями ремаркетингу та ретаргетингу
Працювати з контентом
Створювати "чіпляючі" креативи та тексти оголошень в доступних і простих програмах, створювати контент-план
Автоматизувати процеси
Налаштовувати чати, автоматизовані вирви та вести комунікацію в месенджерах, використовувати сервіси аналітики, а також створювати та інтерпретувати звіти у Google Analytics
Створювати масштабні та успішні проекти
Створювати відеоконтент, просувати бренд, товари та послуги у YouTube та TikTok

Професія SMM

SMM - один із найбільш перспективних та затребуваних напрямків у digital marketing
92%
Наших випускників обрали курс SMM через професійну структуру курсу та практики
88%
Випускників вже працюють у маркетингу, керують брендами, розпочинають власний бізнес
81%
Випускників після базового курсу SMM вибирають одну із спеціалізацій для розвитку
90%
Випускників курсу SMM переглядають SMM стратегію свого бізнесу, або створюють стратегію з нуля
РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ
Для кого цей курс
Підприємець
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у соцмережах
Стартапер
У вас є ідея або проект і ви хочете навчитися швидко визначати свою ЦА, тестувати відгук, створювати конкурентні оффери і знаходити нові ніші для свого продукту в соцмережах
SMM-початківець
Ви активні, вам подобається створювати контент, проводити час у соцмережах, співпрацювати з різними бізнесами ви хотіли б працювати у вільному графіку з будь-якої точки світу
Маркетолог
Вам потрібна масштабна присутність у соцмережах, потужна конкурентна стратегія та продажі. Ви хочете контролювати KPI та відстежувати ефективність підрядників
Для кого цей курс
Підприємець
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у соцмережах
Стартапер
У вас є ідея або проект і ви хочете навчитися швидко визначати свою ЦА, тестувати відгук, створювати конкурентні оффери і знаходити нові ніші для свого продукту в соцмережах
SMM-початківець
Ви активні, вам подобається створювати контент, проводити час у соцмережах, співпрацювати з різними бізнесами ви хотіли б працювати у вільному графіку з будь-якої точки світу
Маркетолог
Вам потрібна масштабна присутність у соцмережах, потужна конкурентна стратегія та продажі. Ви хочете контролювати KPI та відстежувати ефективність підрядників
Чого ви навчитеся
Розробляти SMM Стратегію
Визначати цільову аудиторію, описувати докладний Аватар клієнта, аналізувати та оцінювати конкурентів
Створювати WOW контент
Визначати типи та види контенту, необхідні для якісного представлення продуктів та послуг цільової аудиторії, ставити завдання щодо його створення, самостійно його створювати та розвивати спільноти
Таргетинг
Якісно налаштовувати та таргетувати рекламу у Facebook та Instagram, досягати максимальної показників конверсії та мінімізувати бюджети
SMM мікс, чоботи та автоворонки
Розбиратися у всіх типах просування в соціальних мережах, комбінувати різні канали, налаштовувати чати та автоворонки, вести комунікацію в месенджерах, вибудовувати взаємини з інфлюєнсерами
Аналітика та Оптимізація
Аналізувати результати роботи, робити висновки про необхідні зміни у стратегії, працювати з Бізнес-акаунтом Facebook, Google Analytics та інші сервіси
Розвиток у професії
Ви отримаєте якісну основу з знань та компетенцій, зможете працювати з проектами як SMM-консультант, розвивати власні проекти чи працювати у компанії
Чого ви навчитеся
Розробляти SMM Стратегію
Визначати цільову аудиторію, описувати докладний Аватар клієнта, аналізувати та оцінювати конкурентів
Створювати WOW контент
Визначати типи та види контенту, необхідні для якісного представлення продуктів та послуг цільової аудиторії, ставити завдання щодо його створення, самостійно його створювати та розвивати спільноти
Таргетинг
Якісно налаштовувати та таргетувати рекламу у Facebook та Instagram, досягати максимальної показників конверсії та мінімізувати бюджети
SMM мікс, чатботи та автоворонки
Розбиратися у всіх типах просування в соціальних мережах, комбінувати різні канали, налаштовувати чати та автоворонки, вести комунікацію в месенджерах, вибудовувати взаємини з інфлюєнсерами
Аналітика та Оптимізація
Аналізувати результати роботи, робити висновки про необхідні зміни у стратегії, працювати з Бізнес-акаунтом Facebook, Google Analytics та інші сервіси
Розвиток у професії
Ви отримаєте якісну основу з знань та компетенцій, зможете працювати з проектами як SMM-консультант, розвивати власні проекти чи працювати у компанії
ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ

Стратегія та планування в SMM
Ви оволодієте методикою об'єднання всіх інструментів Social Media Marketing в єдину структуровану систему – маркетинговий план. Структуруєте знання та навички відповідно до кваліфікації Social Media Marketing Manager

Модуль заснований на методології IMBA, що включає дев'ять етапів, згрупованих в три частини:

  1. Аналіз ситуації, збір даних та визначення аудиторій.
  2. Постановка стратегічних завдань у рамках SMM. Вибір каналів та інструментів відповідно до певних аудиторій. Визначення тактичних цілей та бюджету.
  3. Формування цілісного плану дій, що визначає структуру проекту, етапи його виконання, очікувані результати та необхідні ресурси.
    Ітераційний процес моніторингу, аналізу та внесення змін за підсумками роботи.

Ви навчитеся:
  • розділяти глобальну SMM-стратегію на тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності;
  • використовувати структурований підхід до створення стратегії для створення узгодженої, грамотно спланованої стратегії з обґрунтованою постановкою цілей та оптимальним бюджетом;
  • розробляти ефективний мультиканальний план SMM, використовуючи рекомендації та методики IMBA, допомогу тренерів-практиків, ситуаційний та інформаційний аналіз;
  • збирати необхідну інформацію щодо проекту;
  • аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;
  • встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;
  • визначати пріоритетні цільові аудиторії;
  • визначати пріоритетні канали комунікації;
  • визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;
  • встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;
  • аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;
  • оптимізувати комплекс запланованих заходів щодо результатів аналізу.
Створення контенту та контент-план
Ви познайомитеся з усім різноманіттям контенту в рамках SMM. Отримайте системне розуміння ключових концепцій створення контенту та формування контент-плану.

Модуль охоплює:
  • Типи контенту SMM.
  • Інструменти для створення контенту.
  • Профілі аудиторії.
  • Контент-план.

Ви навчитеся:
  • розрізняти типи контенту та визначати оптимальні формати для кожного каналу та аудиторії;
  • користуватися популярними інструментами для створення контенту та управління процесом його створення;
  • формувати докладний портрет цільової аудиторії споживання контенту;
  • оптимально розподіляти ресурси у рамках завдань створення контенту;
  • створювати контент-план;
  • керувати репутацією бренду у соціальних медіа;
  • планувати бюджет у межах певної контент-стратегії;
  • вимірювати ефективність контент-стратегії, окремих каналів та форматів.

Модуль розкриває секрети управління увагою та поведінкою цільової аудиторії на основі докладного контент-плану, принципів дії різних типів контенту та каналів його розповсюдження.
Охоплення та поширення інформації
Ви ознайомитеся з принципами, методами та технологіями розповсюдження контенту. Дізнаєтеся, як забезпечити максимально швидку доставку контенту цільової аудиторії та залучити її до взаємодії.

Модуль охоплює:
  • Посів контенту.
  • Мультиплатформний контент.
  • Реалізація контент-плану.
  • Платне та безкоштовне просування контенту.
  • Оптимізацію контенту.

Ви навчитеся:
  • просувати контент із застосуванням різних комбінацій інструментів;
  • оцінювати перспективи платного просування контенту;
  • залучати блогерів та лідерів думок для просування;
  • проводити мікро-дослідження цільової аудиторії;
  • оптимізувати контент під конкретні майданчики та завдання;
  • використовувати офлайн медіа для підтримки цифрових кампаній;
  • аналізувати ефективність поширення різних типів та тематик контенту у різних каналах;
  • коригувати алгоритм поширення контенту підвищення охоплення і поширення.

Особлива увага приділяється постановці правильних цілей для просування контенту, ключових аспектів планування, бюджетування та аналітики.
Facebook
У цьому модулі ви познайомитеся з ключовими можливостями та функціоналом Facebook для ефективної інтеграції цієї соціальної мережі у вашу SMM-стратегію.

Модуль охоплює:
  • Типи облікових записів та їх можливості.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Особливості аудиторій та контенту у Facebook.
  • Способи просування у Facebook.
    Ви навчитеся:
    • створювати та налаштовувати бізнес-сторінки та заходи;
    • ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;
    • створювати та розвивати спільноти;
    • ефективно працювати з аудиторією Facebook з огляду на її особливості;
    • просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;
    • основам платного просування у Facebook.

    У модулі розкриваються принципи ранжирування стрічки новин, відмінності та переваги різних типів публікацій та контенту, постановка, відстеження та досягнення цілей бренду в Facebook, методи взаємодії з цільовими аудиторіями, основи платного просування та націлення.
    Instagram
    Ви познайомитеся із ключовими особливостями роботи Instagram. Дізнаєтесь, коли і як застосовувати можливості Instagram для досягнення бізнес-цілей, які інструменти та функції використовувати в рамках загальної маркетингової стратегії проекту.

    Модуль охоплює:

    • Типи облікових записів та їх можливості.
    • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення в Instagram.
    • Способи просування у Instagram.
    • Особливості аудиторій та контенту в Instagram.
    Ви навчитеся:
    • створювати та налаштовувати особистий та бізнес-аккаунт;
    • ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;
    • створювати та розвивати спільноти;
    • ефективно працювати з аудиторією Instagram, враховуючи її особливості;
    • просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;
    • основам платного просування в Instagram.

    Докладно розглядаються типи публікацій та формати контенту в Instagram, методи оформлення облікового запису та принципи розповсюдження контенту. Ви отримаєте повний набір компетенцій та навичок для повноцінного впровадження Instagram у вашу маркетингову стратегію.
    Таргетинг
    Ви навчитеся налаштовувати рекламні кампанії у Facebook та Instagram, оцінювати їх ефективність, розподіляти бюджет та оптимізувати.

    Модуль охоплює:


    • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram за цілями.
    • Creator Studio, Ads Manager та Meta Business Suite.
    • Принципи тестування ефективності креативів та аудиторій у рекламних кампаніях.
    • Типи аудиторій для націлення.
    • Методи налаштування націлювання.
    • Відстеження ефективності та ремаркетинг.

    Ви навчитеся:
    • коректно визначати цілі та тип рекламної кампанії залежно від маркетингових завдань;
    • користуватися рекламним кабінетом Ads Manager та Business Manager Facebook;
    • створювати рекламні аудиторії на основі безлічі критеріїв (поведінка, інтереси та демографічні характеристики користувачів) для отримання визначних результатів;
    • проводити тестування ефективності рекламних оголошень та аудиторій націлення для підтвердження або спростування гіпотиз;
    • відстежувати поведінку користувачів на ваших сайтах та реєструвати виконання різних цільових дій (піксель та цілі);
    • використовувати дані існуючих клієнтів чи відвідувачів сайту для демонстрації ним ексклюзивних пропозицій (ремаркетинг);
    • створювати аудиторії з високою ймовірністю конверсії з урахуванням наявних даних (look-alike);
    • оцінювати ефективність та окупність рекламних кампаній;
    • оптимізувати налаштування рекламних кампаній на основі даних аналітики.

    Ви навчитеся правильно ставити цілі при роботі з Facebook та Instagram, працювати з налаштуваннями та звітністю про ефективність рекламних кампаній, KPI, контролювати бюджет та грамотно його витрачати, сегментувати аудиторію та аналізувати роботу в режимі реального часу. Дізнаєтесь, як використовуючи дані звітів Facebook та Google Analytics, Sprout Social та Hootsuite планувати та реалізовувати ефективні рекламні кампанії; ознайомтесь з онлайн та офлайн інструментами для оптимізації та полегшення роботи з Facebook; найкращими кейсами, прикладами успішних та помилками не дуже успішних кампаній у Facebook.
    Twitter / Linkedin / TikTok
    Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете інтегрувати Twitter як повноцінний маркетинговий інструмент у digital-стратегію, отримаєте комплексне розуміння того, що являє собою Twitter, пройдете весь шлях від створення облікового запису Twitter для особистості, бренду, організації та бізнесу до створення стратегії. бренду, вимірювання KPI, бюджетування, сегментації аудиторії та роботи з аудиторіями конкурентів. Також, ви навчитеся використовувати весь функціонал Twitter: хештеги, Twitter Cards, тренди, списки та геотаргетування для максимального охоплення аудиторії; працювати з найбільш відповідними вашим цілям соціальними плагінами, просувати профіль Twitter, будувати роботу з фоловерами, контролювати та модерувати контент, керувати community та рекламними кампаніями. Дізнайтеся, як працювати зі звітністю Twitter та аналізувати її показники, як Google Analytics інтегрується з Twitter та як використовуючи Sprout Social та Hootsuite отримувати максимальну інформацію про вашу роботу в Twitter, а також планувати та реалізовувати рекламні кампанії на основі отриманих даних.

    Модуль також навчить вас використовувати B2B орієнтовану медіа платформу Linkedin для побудови та розвитку професійних зв'язків. Ви дізнаєтеся, як використовувати можливості Linkedin для досягнення бізнес-цілей компанії та ваших особистих цілей, як професіонала; вибудувати присутність бренду в Linkedin, налаштувати особистий профіль та профіль компанії; створити групу, керувати оновленнями та обговореннями, просувати її за допомогою платних та безкоштовних інструментів; використовувати преміум акаунти, Pulse, Slideshare, Jobs, Education та інші функції. Також, ви навчитеся використовувати рекламні можливості Linkedin, LinkedIn Ad та LinkedIn Ads Manager; навчитеся створювати рекламну стратегію, ставити цілі, вимірювати KPI, сегментувати аудиторію, управляти ресурсами, планувати бюджет та створювати контент.

    • Також ви познайомитеся з особливостями щодо нової, швидкозростаючої, перспективної платформи – TikTok. Дізнаєтеся про її переваги та недоліки. Отримайте вичерпні відповіді на запитання:
    • Чи варто використовувати TikTok для бізнесу?
    • Які маркетингові завдання може вирішити TikTok?
    • Для яких продуктів та брендів найкраще підходить цей сервіс?
    В рамках модуля ви розглянете декілька реальних кейсів та отримаєте чітке розуміння, як інтегрувати TikTok у вашу SMM-стратегію.
    Месенджери
    Месенджери впевнено посіли своє місце серед програм у смартфонах користувачів. З кожним роком функціонал, популярність та час, який користувачі проводять у додатках для спілкування, неухильно зростають. Аналітики Gartner відзначають поступовий відтік популярності від соціальних мереж до месенджерів та прогнозують прискорення цього процесу протягом двох наступних років. У месенджерах користувачі спілкуються з ближчими людьми, діляться більш інтимною інформацією та рівень довіри у цих додатках значно вищий.

    Все це відкриває додаткові перспективи для використання WhatsApp, Viber, Telegramm, Facebook messenger та інших програм для спілкування у SMM. У цьому модулі ви познайомитеся з функціоналом та можливостями застосування месенджерів у вашій стратегії SMM. Ми познайомимо вас із сервісами та додатками для створення чатботів. Навчимо вас використовувати чати для автоматизації комунікації з аудиторією в популярних месенджерах. Крім цього, ви навчитеся самостійно проектувати та налаштовувати тунелі продажів для автоматизації вашого відділу продажу та надання користувачам нового, зручного персоналізованого інструменту для здійснення онлайн покупок у звичному інтерфейсі месенджера.
    Youtube
    Youtube - найпопулярніша соцмережа обміну відео контентом з одним із найдинамічніших графіків приросту користувачів. В даному модулі розкриваються основні аспекти роботи в YouTube, інструменти та функції, способи органічної інтеграції YouTube в маркетингову стратегію компанії. Ви ознайомитеся з усіма можливостями використання Youtube, як сучасний та ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє істотно розширити охоплення цільової аудиторії.

    Ви навчитеся створювати канали для бізнесу та особистих цілей та керувати ними, а також отримувати релевантну інформацію та якісно взаємодіяти з аудиторією; розгляньте способи просування каналу на Youtube, використовуючи електронні адреси, call-to-actions (CTA), залучення передплатників та залучення трафіку зі сторонніх ресурсів; освоїте концепцію впровадження YouTube video на веб-сайті, зможете визначити цілі та завдання такого впровадження. Ви навчитеся використовувати історію пошуку, рейтинги настроїв, плейлисти, API, аналізувати підписки та голосування, оптимізувати відео контент для Google, підбирати ключові слова для досягнення максимально можливих результатів видачі (SERP). Додатково ви навчитеся використовувати плагіни для оптимізації роботи з Youtube як рекламний майданчик.

    Ви дізнаєтесь, як збільшити відвідуваність сайту за допомогою Youtube, як планувати та проводити рекламні кампанії, налаштовуючи націлення, цілі, аналізуючи KPI та ефективність ваших рекламних активностей. Освоїте інтеграцію Google Analytics з YouTube Analytics, отримайте уявлення про можливості та переваги використання HootSuite, ChannelMeter та Socialbakers.
    Захист проекту та фінальне тестування
    Заключний модуль присвячений фінальним консультаціям та захисту вашого проекту щодо комплексу заходів у SMM. В рамках модуля ви представите та захистите комплексний план для SMM за вашим проектом, у тому числі:
    • основні цільові аудиторії для вашого проекту;
    • потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;
    • tone of voice та контент план для кожного каналу та аудиторії;
    • пріоритетні цілі рекламних кампаній та KPI для кожного каналу комунікації;
    • попередні налаштування націлювання для тестування у кожному з певних каналів комунікації;
    • необхідний бюджет та ресурси для якісної реалізації кожного етапу SMM за вашим проектом.

    Фінальне тестування засвоєння програми курсу. За результатами тестування ви зможете скоригувати напрямок та інтенсивність подальшої самостійної підготовки.

    Що ви отримаєте

    Години навчання
    Збалансований мікс теорії та практики від тренерів-практиків курсу SMM та IMBA
    24
    Навчальних модулів
    Повністю охоплюють всі галузі знань у SMM для просування вашого бізнесу та клієнтських проектів
    10
    Презентацій
    Для максимально глибокого занурення в матеріал та відпрацювання практичних навичок
    10
    Проект
    Повноцінний проект стратегії, що охоплює всі етапи: цільова аудиторія, контент-план, бюджетування та реклама
    1
    ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ ЧОМУ МИ
    Спеціалізація
    Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу, digital маркетингу та бізнесу
    Ми - не агенція
    Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях
    8К+ випускників
    8K+ випускників imba успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
    Працевлаштування
    Наші випускники першими отримують ексклюзивні пропозиції працевлаштування від компаній із нашого Центру Кар'єри та Розвитку
    Спеціалізація
    Ми спеціалізуємося на практично спрямованих програмах професійного навчання в галузі маркетингу, digital маркетингу та бізнесу з 2008 року

    Ми - не агенція
    Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях

    8К+ випускників
    8K+ випускників IMBA успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній

    Працевлаштування
    наші випускники першими отримують ексклюзивні пропозиції працевлаштування від компаній із нашого Центру Кар'єри та Розвитку
    Що ще ви отримаєте?
    Сертифікат
    Сертифікат про успішне закінчення курсу
    Доступ
    У закриту групу Facebook, де тренери та студенти ставлять запитання та отримують зворотний зв'язок за домашніми завданнями
    План дій
    Готовий проект, який ви створите у процесі навчання під керівництвом тренерів-практиків
    ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ
    Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
    Юлія Волконська
    IMBA
    Микита Наконечний
    JSK BKC
    Катерина Смотрич
    IMBA
    Сергій Задко
    Agama Communications
    Ірина Морозова
    ZAMMLER UKRAINE
    Олександр Поспєлов
    IMBA
    Маргарита Лавренюк
    AUCHAN Ukraine
    Антон Хоменко
    Готово!
    Вікторія Абед
    Performics

    Тренери, куратори та спікери

    Наші тренери спираються на глобальний контент IMBA, власний досвід та багаторічну практику, а також беруть участь у адаптації передового контенту під реалії українського бізнесу
    Нам довіряють найкращі компанії
    Нам довіряють найкращі компанії
    Відгуки випускників
    Залишайтеся на зв'язку
    Підпишіться на нашу розсилку, щоб дізнаватися про Акції та спеціальні пропозиції
    Найближчі старти інших програм
    Нове у блозі
    ДИВИТИСЯ БІЛЬШЕ
    International
    Marketing
    Business
    Academy

    02000, Київ Вулиця Голосіївська, 17
    4 поверх, офіс 409 Україна

    Made on
    Tilda