Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Ви навчитеся просувати бренди в соцмережах:
Ви навчитеся просувати бренди в соцмережах:
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс SMM від IMBA доступна і справедлива
Якщо через деякий час ви перейдете від найманої роботи до власної справи, або навпаки, отримані на курсу SMM знання не втратять своєї актуальності
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Якщо ви порівняєте програму нашого курсу та його переваги, ви переконаєтеся, що ціна на курс SMM від IMBA доступна і справедлива
Якщо через деякий час ви перейдете від найманої роботи до власної справи, або навпаки, отримані на курсу SMM знання не втратять своєї актуальності
Обирайте формат запису і беріться до навчання негайно, або обрати найближчий онлайн курс і долучитися до live вебінарів
Ви можете повернутися до відеолекцій або презентацій тренерів у будь-який час. Доступ залишається назавжди
Професія SMM (Social Media Marketing) менеджера є однією з найбільш динамічних та затребуваних в сучасному цифровому світі. Згідно з дослідженнями, попит на SMM менеджерів постійно зростає. Це обумовлено тим, що все більше компаній розуміють важливість присутності в соціальних мережах для розвитку свого бізнесу.
SMM фахівці можуть працювати дистанційно з різних куточків світу. Це відкриває можливості для міжнародної кар'єри та співпраці з відомими брендами. SMM-фахівець – це професія, яка поєднує креативність, аналітику, технічні навички, вміння взаємодіяти з аудиторією та експериментувати.
Початківець
Фахівець
Досвідчений SMMник
Head of SMM
Професія SMM (Social Media Marketing) менеджера є однією з найбільш динамічних та затребуваних в сучасному цифровому світі. Згідно з дослідженнями, попит на SMM менеджерів постійно зростає. Це обумовлено тим, що все більше компаній розуміють важливість присутності в соціальних мережах для розвитку свого бізнесу.
SMM фахівці можуть працювати дистанційно з різних куточків світу. Це відкриває можливості для міжнародної кар'єри та співпраці з відомими брендами. SMM-фахівець – це професія, яка поєднує креативність, аналітику, технічні навички, вміння взаємодіяти з аудиторією та експериментувати.
Ми вважаємо, що знання в галузі SMM сьогодні актуальні для будь-якого підприємця або керівника, але в першу чергу рекомендуємо пройти курс, якщо ви:
Якщо ви активні, вам подобається створювати контент, проводити час у соцмережах, співпрацювати з брендами і ви хотіли б працювати у вільному графіку з будь-якої точки світу
Вам потрібна масштабна присутність у соцмережах, потужна конкурентна стратегія та продажі, володіння конкретними інструментами, а також ви хочете контролювати KPI та відстежувати ефективність підрядників
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у соцмережах
Ми вважаємо, що знання в галузі SMM сьогодні актуальні для будь-якого підприємця або керівника, але в першу чергу рекомендуємо пройти курс, якщо ви:
Якщо ви активні, вам подобається створювати контент, проводити час у соцмережах, співпрацювати з брендами і ви хотіли б працювати у вільному графіку з будь-якої точки світу
Вам потрібна масштабна присутність у соцмережах, потужна конкурентна стратегія та продажі, володіння конкретними інструментами, а також ви хочете контролювати KPI та відстежувати ефективність підрядників
Ви навчитеся аналізувати активності та стратегії конкурентів, розробите ефективну стратегію та займете свою нішу, просуваючи бізнес у соцмережах
Окрім обовʼязкових знань та навичок на нашому курсі ви дізнаєтеся як:
Окрім обовʼязкових знань та навичок на нашому курсі ви дізнаєтеся як:
Наших випускників обрали курс SMM через професійну структуру курсу та практики
Випускників вже працюють у маркетингу, керують брендами, розпочинають власний бізнес
Випускників після базового курсу SMM вибирають одну із спеціалізацій для розвитку
Випускників курсу SMM переглядають свою SMM стратегію, або створюють стратегію з нуля
При оплаті до 21.08.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Вівторок, Четвер⏳ 7 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 21.08.2025🎓 Доступно місць: 8
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
5 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
6 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 28📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 24🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
8 500 грн.
Деталі курсу
💻 Онлайн курс | ONLINE💡 Вівторок, Четвер⏳ 7 тижнів⏰ 19:00 - 21:00🗒 Навчальних годин: 28
🗓 Cтарт: 21.08.2025🎓 Доступно місць: 8
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
5 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30
�� Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
6 500 грн.
Деталі курсу
💻 Видеозапис курсу | ONLINE💡 Дивіться у зручний час🗒 Навчальних годин: 30📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 21.08.2025
45 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | ONLINE🗓️ Індивідуальний графік⌛ Навчальних годин: від 28🔑 Індивідуальна програма під ваші задачі📲 Супровід: можливість отримувати відповіді на питання протягом навчання
🗓 Cтарт: Відразу після оплати
До кінця Акції залишилося:
Вміння аналізувати результати роботи за допомогою інструментів аналітики (Google Analytics, Facebook Insights тощо) та інтерпретувати дані
Здатність проводити дослідження ринку, вивчати конкурентів і визначати цільову аудиторію. Розробка контент-планів, які відповідають цілям бізнесу
Вміння писати привабливі пости, статті та заголовки, які викликають інтерес та залучають аудиторію. Здатність покращувати контент для кращої залученості
Знання різних соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok тощо. Відстеження нових трендів і алгоритмів, креативність
Навички налаштування та оптимізації рекламних оголошень, запуск рекламниї кампаній. Сегментація цільової аудиторії
Знання оптимізації пошукових систем для підвищення видимості контенту, володіння інструментами для управління соціальними мережами
Ви оволодієте методикою об'єднання всіх інструментів Social Media Marketing в єдину структуровану систему – маркетинговий план. Структуруєте знання та навички відповідно до кваліфікації Social Media Marketing Manager
Модуль заснований на методології IMBA, що включає дев'ять етапів, згрупованих в три частини:
● Аналіз ситуації, збір даних та визначення аудиторій.● Постановка стратегічних завдань у рамках SMM. Вибір каналів та інструментів відповідно до певних аудиторій. Визначення тактичних цілей та бюджету.● Формування цілісного плану дій, що визначає структуру проекту, етапи його виконання, очікувані результати та необхідні ресурси.● Ітераційний процес моніторингу, аналізу та внесення змін за підсумками роботи.
Ви навчитеся:● розділяти глобальну SMM-стратегію на тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності;● використовувати структурований підхід до створення стратегії для створення узгодженої, грамотно спланованої стратегії з обґрунтованою постановкою цілей та оптимальним бюджетом;● розробляти ефективний мультиканальний план SMM, використовуючи рекомендації та методики IMBA, допомогу тренерів-практиків, ситуаційний та інформаційний аналіз;● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів щодо результатів аналізу.
Ви познайомитеся з усім різноманіттям контенту в рамках SMM. Отримайте системне розуміння ключових концепцій створення контенту та формування контент-плану.
Модуль охоплює:● Типи контенту SMM.● Інструменти для створення контенту.● Профілі аудиторії.● Контент-план.
Ви навчитеся:● розрізняти типи контенту та визначати оптимальні формати для кожного каналу та аудиторії;● користуватися популярними інструментами для створення контенту та управління процесом його створення;● формувати докладний портрет цільової аудиторії споживання контенту;● оптимально розподіляти ресурси у рамках завдань створення контенту;● створювати контент-план;● керувати репутацією бренду у соціальних медіа;● планувати бюджет у межах певної контент-стратегії;● вимірювати ефективність контент-стратегії, окремих каналів та форматів.
Модуль розкриває секрети управління увагою та поведінкою цільової аудиторії на основі докладного контент-плану, принципів дії різних типів контенту та каналів його розповсюдження.
Ви ознайомитеся з принципами, методами та технологіями розповсюдження контенту. Дізнаєтеся, як забезпечити максимально швидку доставку контенту цільової аудиторії та залучити її до взаємодії.
Модуль охоплює:● Посів контенту.● Мультиплатформний контент.● Реалізація контент-плану.● Платне та безкоштовне просування контенту.● Оптимізацію контенту.
Ви навчитеся:● просувати контент із застосуванням різних комбінацій інструментів;● оцінювати перспективи платного просування контенту;● залучати блогерів та лідерів думок для просування;● проводити мікро-дослідження цільової аудиторії;● оптимізувати контент під конкретні майданчики та завдання;● використовувати офлайн медіа для підтримки цифрових кампаній;● аналізувати ефективність поширення різних типів та тематик контенту у різних каналах;● коригувати алгоритм поширення контенту підвищення охоплення і поширення.
Особлива увага приділяється постановці правильних цілей для просування контенту, ключових аспектів планування, бюджетування та аналітики.
У цьому модулі ви познайомитеся з ключовими можливостями та функціоналом Facebook для ефективної інтеграції цієї соціальної мережі у вашу SMM-стратегію.
Модуль охоплює:● Типи облікових записів та їх можливості.● Типи публікацій та їх цільове застосування.● Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.● Особливості аудиторій та контенту у Facebook.● Способи просування у Facebook.
Ви навчитеся:● створювати та налаштовувати бізнес-сторінки та заходи;● ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;● створювати та розвивати спільноти;● ефективно працювати з аудиторією Facebook з огляду на її особливості;● просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;● основам платного просування у Facebook.
У модулі розкриваються принципи ранжирування стрічки новин, відмінності та переваги різних типів публікацій та контенту, постановка, відстеження та досягнення цілей бренду в Facebook, методи взаємодії з цільовими аудиторіями, основи платного просування та націлення.
Ви познайомитеся із ключовими особливостями роботи Instagram. Дізнаєтесь, коли і як застосовувати можливості Instagram для досягнення бізнес-цілей, які інструменти та функції використовувати в рамках загальної маркетингової стратегії проекту.
Модуль охоплює:● Типи облікових записів та їх можливості.● Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення в Instagram.● Способи просування у Instagram.● Особливості аудиторій та контенту в Instagram.
Ви навчитеся:● створювати та налаштовувати особистий та бізнес-аккаунт;● ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;● створювати та розвивати спільноти;● ефективно працювати з аудиторією Instagram, враховуючи її особливості;● просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;● основам платного просування в Instagram.
Докладно розглядаються типи публікацій та формати контенту в Instagram, методи оформлення облікового запису та принципи розповсюдження контенту. Ви отримаєте повний набір компетенцій та навичок для повноцінного впровадження Instagram у вашу маркетингову стратегію.
Ви навчитеся налаштовувати рекламні кампанії у Facebook та Instagram, оцінювати їх ефективність, розподіляти бюджет та оптимізувати.
Модуль охоплює:● Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram за цілями.● Creator Studio, Ads Manager та Meta Business Suite.● Принципи тестування ефективності креативів та аудиторій у рекламних кампаніях.● Типи аудиторій для націлення.● Методи налаштування націлювання.● Відстеження ефективності та ремаркетинг.
Ви навчитеся:● коректно визначати цілі та тип рекламної кампанії залежно від маркетингових завдань;● користуватися рекламним кабінетом Ads Manager та Business Manager Facebook;● створювати рекламні аудиторії на основі безлічі критеріїв (поведінка, інтереси та демографічні характеристики користувачів) для отримання визначних результатів;● проводити тестування ефективності рекламних оголошень та аудиторій націлення для підтвердження або спростування гіпотиз;● відстежувати поведінку користувачів на ваших сайтах та реєструвати виконання різних цільових дій (піксель та цілі);● використовувати дані існуючих клієнтів чи відвідувачів сайту для демонстрації ним ексклюзивних пропозицій (ремаркетинг);● створювати аудиторії з високою ймовірністю конверсії з урахуванням наявних даних (look-alike);● оцінювати ефективність та окупність рекламних кампаній;● оптимізувати налаштування рекламних кампаній на основі даних аналітики.
Ви навчитеся правильно ставити цілі при роботі з Facebook та Instagram, працювати з налаштуваннями та звітністю про ефективність рекламних кампаній, KPI, контролювати бюджет та грамотно його витрачати, сегментувати аудиторію та аналізувати роботу в режимі реального часу. Дізнаєтесь, як використовуючи дані звітів Facebook та Google Analytics, Sprout Social та Hootsuite планувати та реалізовувати ефективні рекламні кампанії; ознайомтесь з онлайн та офлайн інструментами для оптимізації та полегшення роботи з Facebook; найкращими кейсами, прикладами успішних та помилками не дуже успішних кампаній у Facebook.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете інтегрувати Twitter як повноцінний маркетинговий інструмент у digital-стратегію, отримаєте комплексне розуміння того, що являє собою Twitter, пройдете весь шлях від створення облікового запису Twitter для особистості, бренду, організації та бізнесу до створення стратегії. бренду, вимірювання KPI, бюджетування, сегментації аудиторії та роботи з аудиторіями конкурентів. Також, ви навчитеся використовувати весь функціонал Twitter: хештеги, Twitter Cards, тренди, списки та геотаргетування для максимального охоплення аудиторії; працювати з найбільш відповідними вашим цілям соціальними плагінами, просувати профіль Twitter, будувати роботу з фоловерами, контролювати та модерувати контент, керувати community та рекламними кампаніями. Дізнайтеся, як працювати зі звітністю Twitter та аналізувати її показники, як Google Analytics інтегрується з Twitter та як використовуючи Sprout Social та Hootsuite отримувати максимальну інформацію про вашу роботу в Twitter, а також планувати та реалізовувати рекламні кампанії на основі отриманих даних.
Модуль також навчить вас використовувати B2B орієнтовану медіа платформу Linkedin для побудови та розвитку професійних зв'язків. Ви дізнаєтеся, як використовувати можливості Linkedin для досягнення бізнес-цілей компанії та ваших особистих цілей, як професіонала; вибудувати присутність бренду в Linkedin, налаштувати особистий профіль та профіль компанії; створити групу, керувати оновленнями та обговореннями, просувати її за допомогою платних та безкоштовних інструментів; використовувати преміум акаунти, Pulse, Slideshare, Jobs, Education та інші функції. Також, ви навчитеся використовувати рекламні можливості Linkedin, LinkedIn Ad та LinkedIn Ads Manager; навчитеся створювати рекламну стратегію, ставити цілі, вимірювати KPI, сегментувати аудиторію, управляти ресурсами, планувати бюджет та створювати контент.
Також ви познайомитеся з особливостями щодо нової, швидкозростаючої, перспективної платформи – TikTok. Дізнаєтеся про її переваги та недоліки. Отримайте вичерпні відповіді на запитання:● Чи варто використовувати TikTok для бізнесу?● Які маркетингові завдання може вирішити TikTok?● Для яких продуктів та брендів найкраще підходить цей сервіс?● В рамках модуля ви розглянете декілька реальних кейсів та отримаєте чітке розуміння, як інтегрувати TikTok у вашу SMM-стратегію.
Модуль "Чат-боти: Практикум" дозволить вам перетворити цей тренд на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу. Ви навчитеся створювати розумних чат-ботів, які не просто відповідають на запитання, а й активно взаємодіють з клієнтами, проводять персоналізовані консультації, здійснюють продажі та навіть збирають цінні відгуки.
Ми поділимося з вами перевіреними стратегіями, секретами успішних чат-ботів та допоможемо уникнути типових помилок. Після завершення модуля ви зможете самостійно розробляти та налаштовувати чат-ботів, які працюватимуть на вас 24/7, підвищуючи ефективність вашого бізнесу та покращуючи взаємодію з клієнтами.
Youtube - найпопулярніша соцмережа обміну відео контентом з одним із найдинамічніших графіків приросту користувачів. В даному модулі розкриваються основні аспекти роботи в YouTube, інструменти та функції, способи органічної інтеграції YouTube в маркетингову стратегію компанії. Ви ознайомитеся з усіма можливостями використання Youtube, як сучасний та ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє істотно розширити охоплення цільової аудиторії.
Ви навчитеся створювати канали для бізнесу та особистих цілей та керувати ними, а також отримувати релевантну інформацію та якісно взаємодіяти з аудиторією; розгляньте способи просування каналу на Youtube, використовуючи електронні адреси, call-to-actions (CTA), залучення передплатників та залучення трафіку зі сторонніх ресурсів; освоїте концепцію впровадження YouTube video на веб-сайті, зможете визначити цілі та завдання такого впровадження. Ви навчитеся використовувати історію пошуку, рейтинги настроїв, плейлисти, API, аналізувати підписки та голосування, оптимізувати відео контент для Google, підбирати ключові слова для досягнення максимально можливих результатів видачі (SERP). Додатково ви навчитеся використовувати плагіни для оптимізації роботи з Youtube як рекламний майданчик.
Ви дізнаєтесь, як збільшити відвідуваність сайту за допомогою Youtube, як планувати та проводити рекламні кампанії, налаштовуючи націлення, цілі, аналізуючи KPI та ефективність ваших рекламних активностей. Освоїте інтеграцію Google Analytics з YouTube Analytics, отримайте уявлення про можливості та переваги використання HootSuite, ChannelMeter та Socialbakers.
Ефективне використання графічних редакторів є важливим елементом успішного просування контенту в соціальних мережах. Два популярні та потужні інструменти в цій сфері - Canva та Vista.
Canva - це інтуїтивно зрозумілий веб-сервіс для створення дизайну, який пропонує широкий спектр шаблонів та інструментів для розробки різноманітного візуального контенту. Він дозволяє:● Створювати зображення, пости, обкладинки для соціальних мереж● Використовувати бібліотеку готових елементів, шрифтів, фотографій● Налаштовувати брендинг із власними логотипами, палітрами кольорів● Співпрацювати в команді над дизайн-проектами● Експортувати зображення в популярних форматах
Vista - це ще один потужний онлайн-редактор зображень та відео, спеціально розроблений для потреб SMM. Основні можливості:● Створення візуального контенту для всіх основних соціальних мереж● Використання бібліотеки шаблонів, елементів, анімацій● Робота з відео (нарізка, накладання тексту, додавання музики)● Брендування з власним логотипом, кольорами, шрифтами● Можливість роботи в команді над спільними проектами
Обидва інструменти дозволяють значно прискорити та спростити процес створення яскравого, брендованого візуального контенту для соціальних мереж, підвищуючи його ефективність.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності SMM-кампаній.
Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в SMM● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація SMM-процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності SMM-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в SMM● Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа
Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в SMM і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні SMM-процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку SMM
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Заключний модуль присвячений фінальним консультаціям та захисту вашого проекту щодо комплексу заходів у SMM. В рамках модуля ви представите та захистите комплексний план для SMM за вашим проектом, у тому числі:● основні цільові аудиторії для вашого проекту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● tone of voice та контент план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній та KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування націлювання для тестування у кожному з певних каналів комунікації;● необхідний бюджет та ресурси для якісної реалізації кожного етапу SMM за вашим проектом.
Ви оволодієте методикою об'єднання всіх інструментів Social Media Marketing в єдину структуровану систему – маркетинговий план. Структуруєте знання та навички відповідно до кваліфікації Social Media Marketing Manager
Модуль заснований на методології IMBA, що включає дев'ять етапів, згрупованих в три частини:
● Аналіз ситуації, збір даних та визначення аудиторій.● Постановка стратегічних завдань у рамках SMM. Вибір каналів та інструментів відповідно до певних аудиторій. Визначення тактичних цілей та бюджету.● Формування цілісного плану дій, що визначає структуру проекту, етапи його виконання, очікувані результати та необхідні ресурси.● Ітераційний процес моніторингу, аналізу та внесення змін за підсумками роботи.
Ви навчитеся:● розділяти глобальну SMM-стратегію на тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності;● використовувати структурований підхід до створення стратегії для створення узгодженої, грамотно спланованої стратегії з обґрунтованою постановкою цілей та оптимальним бюджетом;● розробляти ефективний мультиканальний план SMM, використовуючи рекомендації та методики IMBA, допомогу тренерів-практиків, ситуаційний та інформаційний аналіз;● збирати необхідну інформацію щодо проекту;● аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування;● встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями;● визначати пріоритетні цільові аудиторії;● визначати пріоритетні канали комунікації;● визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії;● встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації;● аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому;● оптимізувати комплекс запланованих заходів щодо результатів аналізу.
Ви познайомитеся з усім різноманіттям контенту в рамках SMM. Отримайте системне розуміння ключових концепцій створення контенту та формування контент-плану.
Модуль охоплює:● Типи контенту SMM.● Інструменти для створення контенту.● Профілі аудиторії.● Контент-план.
Ви навчитеся:● розрізняти типи контенту та визначати оптимальні формати для кожного каналу та аудиторії;● користуватися популярними інструментами для створення контенту та управління процесом його створення;● формувати докладний портрет цільової аудиторії споживання контенту;● оптимально розподіляти ресурси у рамках завдань створення контенту;● створювати контент-план;● керувати репутацією бренду у соціальних медіа;● планувати бюджет у межах певної контент-стратегії;● вимірювати ефективність контент-стратегії, окремих каналів та форматів.
Модуль розкриває секрети управління увагою та поведінкою цільової аудиторії на основі докладного контент-плану, принципів дії різних типів контенту та каналів його розповсюдження.
Ви ознайомитеся з принципами, методами та технологіями розповсюдження контенту. Дізнаєтеся, як забезпечити максимально швидку доставку контенту цільової аудиторії та залучити її до взаємодії.
Модуль охоплює:● Посів контенту.● Мультиплатформний контент.● Реалізація контент-плану.● Платне та безкоштовне просування контенту.● Оптимізацію контенту.
Ви навчитеся:● просувати контент із застосуванням різних комбінацій інструментів;● оцінювати перспективи платного просування контенту;● залучати блогерів та лідерів думок для просування;● проводити мікро-дослідження цільової аудиторії;● оптимізувати контент під конкретні майданчики та завдання;● використовувати офлайн медіа для підтримки цифрових кампаній;● аналізувати ефективність поширення різних типів та тематик контенту у різних каналах;● коригувати алгоритм поширення контенту підвищення охоплення і поширення.
Особлива увага приділяється постановці правильних цілей для просування контенту, ключових аспектів планування, бюджетування та аналітики.
У цьому модулі ви познайомитеся з ключовими можливостями та функціоналом Facebook для ефективної інтеграції цієї соціальної мережі у вашу SMM-стратегію.
Модуль охоплює:● Типи облікових записів та їх можливості.● Типи публікацій та їх цільове застосування.● Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.● Особливості аудиторій та контенту у Facebook.● Способи просування у Facebook.
Ви навчитеся:● створювати та налаштовувати бізнес-сторінки та заходи;● ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;● створювати та розвивати спільноти;● ефективно працювати з аудиторією Facebook з огляду на її особливості;● просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;● основам платного просування у Facebook.
У модулі розкриваються принципи ранжирування стрічки новин, відмінності та переваги різних типів публікацій та контенту, постановка, відстеження та досягнення цілей бренду в Facebook, методи взаємодії з цільовими аудиторіями, основи платного просування та націлення.
Ви познайомитеся із ключовими особливостями роботи Instagram. Дізнаєтесь, коли і як застосовувати можливості Instagram для досягнення бізнес-цілей, які інструменти та функції використовувати в рамках загальної маркетингової стратегії проекту.
Модуль охоплює:● Типи облікових записів та їх можливості.● Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення в Instagram.● Способи просування у Instagram.● Особливості аудиторій та контенту в Instagram.
Ви навчитеся:● створювати та налаштовувати особистий та бізнес-аккаунт;● ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проекту;● створювати та розвивати спільноти;● ефективно працювати з аудиторією Instagram, враховуючи її особливості;● просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення;● основам платного просування в Instagram.
Докладно розглядаються типи публікацій та формати контенту в Instagram, методи оформлення облікового запису та принципи розповсюдження контенту. Ви отримаєте повний набір компетенцій та навичок для повноцінного впровадження Instagram у вашу маркетингову стратегію.
Ви навчитеся налаштовувати рекламні кампанії у Facebook та Instagram, оцінювати їх ефективність, розподіляти бюджет та оптимізувати.
Модуль охоплює:● Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram за цілями.● Creator Studio, Ads Manager та Meta Business Suite.● Принципи тестування ефективності креативів та аудиторій у рекламних кампаніях.● Типи аудиторій для націлення.● Методи налаштування націлювання.● Відстеження ефективності та ремаркетинг.
Ви навчитеся:● коректно визначати цілі та тип рекламної кампанії залежно від маркетингових завдань;● користуватися рекламним кабінетом Ads Manager та Business Manager Facebook;● створювати рекламні аудиторії на основі безлічі критеріїв (поведінка, інтереси та демографічні характеристики користувачів) для отримання визначних результатів;● проводити тестування ефективності рекламних оголошень та аудиторій націлення для підтвердження або спростування гіпотиз;● відстежувати поведінку користувачів на ваших сайтах та реєструвати виконання різних цільових дій (піксель та цілі);● використовувати дані існуючих клієнтів чи відвідувачів сайту для демонстрації ним ексклюзивних пропозицій (ремаркетинг);● створювати аудиторії з високою ймовірністю конверсії з урахуванням наявних даних (look-alike);● оцінювати ефективність та окупність рекламних кампаній;● оптимізувати налаштування рекламних кампаній на основі даних аналітики.
Ви навчитеся правильно ставити цілі при роботі з Facebook та Instagram, працювати з налаштуваннями та звітністю про ефективність рекламних кампаній, KPI, контролювати бюджет та грамотно його витрачати, сегментувати аудиторію та аналізувати роботу в режимі реального часу. Дізнаєтесь, як використовуючи дані звітів Facebook та Google Analytics, Sprout Social та Hootsuite планувати та реалізовувати ефективні рекламні кампанії; ознайомтесь з онлайн та офлайн інструментами для оптимізації та полегшення роботи з Facebook; найкращими кейсами, прикладами успішних та помилками не дуже успішних кампаній у Facebook.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете інтегрувати Twitter як повноцінний маркетинговий інструмент у digital-стратегію, отримаєте комплексне розуміння того, що являє собою Twitter, пройдете весь шлях від створення облікового запису Twitter для особистості, бренду, організації та бізнесу до створення стратегії. бренду, вимірювання KPI, бюджетування, сегментації аудиторії та роботи з аудиторіями конкурентів. Також, ви навчитеся використовувати весь функціонал Twitter: хештеги, Twitter Cards, тренди, списки та геотаргетування для максимального охоплення аудиторії; працювати з найбільш відповідними вашим цілям соціальними плагінами, просувати профіль Twitter, будувати роботу з фоловерами, контролювати та модерувати контент, керувати community та рекламними кампаніями. Дізнайтеся, як працювати зі звітністю Twitter та аналізувати її показники, як Google Analytics інтегрується з Twitter та як використовуючи Sprout Social та Hootsuite отримувати максимальну інформацію про вашу роботу в Twitter, а також планувати та реалізовувати рекламні кампанії на основі отриманих даних.
Модуль також навчить вас використовувати B2B орієнтовану медіа платформу Linkedin для побудови та розвитку професійних зв'язків. Ви дізнаєтеся, як використовувати можливості Linkedin для досягнення бізнес-цілей компанії та ваших особистих цілей, як професіонала; вибудувати присутність бренду в Linkedin, налаштувати особистий профіль та профіль компанії; створити групу, керувати оновленнями та обговореннями, просувати її за допомогою платних та безкоштовних інструментів; використовувати преміум акаунти, Pulse, Slideshare, Jobs, Education та інші функції. Також, ви навчитеся використовувати рекламні можливості Linkedin, LinkedIn Ad та LinkedIn Ads Manager; навчитеся створювати рекламну стратегію, ставити цілі, вимірювати KPI, сегментувати аудиторію, управляти ресурсами, планувати бюджет та створювати контент.
Також ви познайомитеся з особливостями щодо нової, швидкозростаючої, перспективної платформи – TikTok. Дізнаєтеся про її переваги та недоліки. Отримайте вичерпні відповіді на запитання:● Чи варто використовувати TikTok для бізнесу?● Які маркетингові завдання може вирішити TikTok?● Для яких продуктів та брендів найкраще підходить цей сервіс?● В рамках модуля ви розглянете декілька реальних кейсів та отримаєте чітке розуміння, як інтегрувати TikTok у вашу SMM-стратегію.
Модуль "Чат-боти: Практикум" дозволить вам перетворити цей тренд на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу. Ви навчитеся створювати розумних чат-ботів, які не просто відповідають на запитання, а й активно взаємодіють з клієнтами, проводять персоналізовані консультації, здійснюють продажі та навіть збирають цінні відгуки.
Ми поділимося з вами перевіреними стратегіями, секретами успішних чат-ботів та допоможемо уникнути типових помилок. Після завершення модуля ви зможете самостійно розробляти та налаштовувати чат-ботів, які працюватимуть на вас 24/7, підвищуючи ефективність вашого бізнесу та покращуючи взаємодію з клієнтами.
Youtube - найпопулярніша соцмережа обміну відео контентом з одним із найдинамічніших графіків приросту користувачів. В даному модулі розкриваються основні аспекти роботи в YouTube, інструменти та функції, способи органічної інтеграції YouTube в маркетингову стратегію компанії. Ви ознайомитеся з усіма можливостями використання Youtube, як сучасний та ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє істотно розширити охоплення цільової аудиторії.
Ви навчитеся створювати канали для бізнесу та особистих цілей та керувати ними, а також отримувати релевантну інформацію та якісно взаємодіяти з аудиторією; розгляньте способи просування каналу на Youtube, використовуючи електронні адреси, call-to-actions (CTA), залучення передплатників та залучення трафіку зі сторонніх ресурсів; освоїте концепцію впровадження YouTube video на веб-сайті, зможете визначити цілі та завдання такого впровадження. Ви навчитеся використовувати історію пошуку, рейтинги настроїв, плейлисти, API, аналізувати підписки та голосування, оптимізувати відео контент для Google, підбирати ключові слова для досягнення максимально можливих результатів видачі (SERP). Додатково ви навчитеся використовувати плагіни для оптимізації роботи з Youtube як рекламний майданчик.
Ви дізнаєтесь, як збільшити відвідуваність сайту за допомогою Youtube, як планувати та проводити рекламні кампанії, налаштовуючи націлення, цілі, аналізуючи KPI та ефективність ваших рекламних активностей. Освоїте інтеграцію Google Analytics з YouTube Analytics, отримайте уявлення про можливості та переваги використання HootSuite, ChannelMeter та Socialbakers.
Ефективне використання графічних редакторів є важливим елементом успішного просування контенту в соціальних мережах. Два популярні та потужні інструменти в цій сфері - Canva та Vista.
Canva - це інтуїтивно зрозумілий веб-сервіс для створення дизайну, який пропонує широкий спектр шаблонів та інструментів для розробки різноманітного візуального контенту. Він дозволяє:● Створювати зображення, пости, обкладинки для соціальних мереж● Використовувати бібліотеку готових елементів, шрифтів, фотографій● Налаштовувати брендинг із власними логотипами, палітрами кольорів● Співпрацювати в команді над дизайн-проектами● Експортувати зображення в популярних форматах
Vista - це ще один потужний онлайн-редактор зображень та відео, спеціально розроблений для потреб SMM. Основні можливості:● Створення візуального контенту для всіх основних соціальних мереж● Використання бібліотеки шаблонів, елементів, анімацій● Робота з відео (нарізка, накладання тексту, додавання музики)● Брендування з власним логотипом, кольорами, шрифтами● Можливість роботи в команді над спільними проектами
Обидва інструменти дозволяють значно прискорити та спростити процес створення яскравого, брендованого візуального контенту для соціальних мереж, підвищуючи його ефективність.
Цей модуль зосереджений на вивченні використання технологій штучного інтелекту (ШІ) для оптимізації та автоматизації ключових процесів в управлінні соціальними медіа. Ви дізнаєтесь, як застосовувати передові рішення ШІ для підвищення ефективності SMM-кампаній.
Зміст модуля:● Огляд ключових ШІ-технологій в SMM● Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення● Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики● Автоматизація SMM-процесів: планування, публікація, моніторинг● Використання ШІ для оптимізації ефективності SMM-кампаній● Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в SMM● Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа
Навички, які Ви отримаєте:● Знання про можливості ШІ в SMM і вміння їх застосовувати● Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту● Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики● Здатність автоматизувати рутинні SMM-процеси за допомогою ШІ● Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій● Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку SMM
Цей модуль забезпечить вас ключовими знаннями та навичками, необхідними для успішного застосування ШІ в управлінні соціальними медіа.
Заключний модуль присвячений фінальним консультаціям та захисту вашого проекту щодо комплексу заходів у SMM. В рамках модуля ви представите та захистите комплексний план для SMM за вашим проектом, у тому числі:● основні цільові аудиторії для вашого проекту;● потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії;● tone of voice та контент план для кожного каналу та аудиторії;● пріоритетні цілі рекламних кампаній та KPI для кожного каналу комунікації;● попередні налаштування націлювання для тестування у кожному з певних каналів комунікації;● необхідний бюджет та ресурси для якісної реалізації кожного етапу SMM за вашим проектом.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
Ми спеціалізуємося на міжнародних сертифікаційних програмах у галузі маркетингу та digital маркетингу, а також на практичних програмах навчання, які одразу допоможуть вам зробити швидкий старт у карʼєрі.
Ми - не агенція. Нам вигідно вчити вас так, щоб ви могли обходитися без агенцій та великої кількості підрядників. Усі тренери щодня роблять те, чого навчають вас на лекціях.
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
8000+ нашіх випускників успішно реалізували тисячі проектів у власному бізнесі та маркетингових департаментах провідних компаній
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Digital Nomad at "Липка та друзі"
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Founder в Ecocake
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Фрилансер
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Менеджер по маркетингу в Шілд-Фаєр
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Дизайнер бренду у Zhanna UDLER
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Менеджер з маркетингу у компанії "МАДЕК"
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Маркетолог в KPMG Ukraine
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
Хочу подякувати всім вам за продуктивний тиждень! Колег – студентів за хорошу компанію, а також за можливість побачити на чужих прикладах деталі практичної роботи, обговорити помилки та вислухати рекомендації щодо їх усунення від викладачів. Також велике спасибі Всім товаришам викладачам за їхній внесок у наше навчання, і переданий досвід у цій галузі. Товариші викладачі - інформація, отримана від кожного з Вас була цікава і надзвичайно корисна для мене, зараз правда не зовсім зрозуміло куди бігти і що робити... Але намагатимуся передано досвід конвертувати в практичні дії.
Роман Нікулін
⛔Цей пост не про "Вжух - і ти спеціаліст з дипломом". Цим постом я хочу розповісти про:
➡️ 5 днів активної роботи з 9.30 до 18.30 в imba
↘️ про курс, в якому говорили не про котиків і "всім хорошого тижня", а про strategy&planning, матриці контенту, social media trends, про алгоритмування google, KPI, CPM, CPC, CPA, ROI, engagement rate. Це курс про комплексну роботу з використання та оптимізації соціальних медіа для бізнесу.
↪️ 6 викладачів, які мають високу експерність, наводять реальні кейси співпраці з відомими та гучними брендами.
↔️ сформовано стратегію для подальшої роботи.
⤴️ І головне - це професійні інсайти та перезавантаження, це вектор для подальшого розвитку. Дякую, за якісний курс.
Вікторія Зелінська
Дякую всім, хто був на Інтенсиві! Лектори були чудові, слухачі також! Я сподіваюся, що цей курс допоможе всім нам досягти нових, класних результатів. Ще потрібно прочитати кілька книг, "протестити" кілька тисяч на налаштування реклами і т.д., але час було витрачено з користю - це однозначно!
Людмила Єрмоленко
Пройшла курс СММ і дісталася вставити свої 5 копійок, я поміняла роботу, пішла з архаїчної корпорації в малий бізнес і паралельно розпочала свій проект, знання, які дав курс, дуже потрібні, я навіть сказала б у наш час життєво важливі, на курсі дали весь потрібний багаж, деталі тепер освоюю на практиці. Хочу подякувати організаторам та лекторам за хорошу роботу, оцінюю на 10 із 10 і всім рекомендую, це дійсно цікавий і корисний курс для будь-якої людини, необов'язково для роботи, навіть просто для себе, щоб йти в ногу з часом.
Євгенія Новосад
Раніше я з недовірою ставилася до онлайн навчання, тому що проходила лише безкоштовні онлайн курси, які давали мінімум користі, а іноді й завдавали шкоди застарілим чи невірним рекомендаціям. Дякую Максимові за те, що переконав мене спробувати пройти курс SMM Online від IMB Academy! Я одержала неймовірну кількість корисної інформації! На реальних прикладах переконалася в ефективності запропонованих інструментів та методів. Окреме спасибі терплячим тренерам за детальні консультації навіть після закінчення курсу!
Ольга Якушина
Закінчила курс SMM. Це були прекрасні 2 місяці, які навчили та надихнули. Лектори не лише дають теорію, а й відповідають на питання "як?", розповідаючи кейси та свої приклади із життя.
Ганна Добичина
Сьогодні закінчилося моє 5-ти денне навчання, інтенсивне за СММ. Сказати що це було круто - нічого не сказати!! Заряджена на роботу як батарейка! Викладачі всі мега-профі, все на найвищому рівні, і навіть кавобрейки з частуваннями та смачною кавою, а наприкінці вручення дипломів із шампанським.. та приміщення королівське! Все на рівні!! ДЯКУЮ!!!!!!!❤️
Анна Удлер
Завершила навчання про програму SMM в imba і дуже рада, що прийняла рішення на користь цього курсу! Незважаючи на різний рівень підготовки слухачів, кожен одержав саме те, за чим прийшов. Дякуємо за відмінну програму та професійних викладачів!
Анжела Каменєва
Проходила онлайн курс SMM, дякую за структуру та професійних тренерів!
Богдана Подзигун
Прийміть будь ласка і мою щиру подяку організаторам та викладачам, завдяки яким тренінг з SMM пройшов якісно та плідно. Сподіваюся у майбутньому нашим загальним результатом буде результативність та успішність. Дякую!
Sergii Nastich
BESTSELLER
Повний оновлений курс про управління рекламними кампаніями в Digital
BESTSELLER
Курс навчить ключових аспектів, необхідних для запуску рекламних кампаній
BESTSELLER
Курс допоможе вам освоїти базові принципи просування сайту та розкрутки у пошукових системах
BESTSELLER
Повний оновлений курс про управління рекламними кампаніями в Digital
БЛОГ
/ Читайте більше /
Матеріали, які можуть вас зацікавити
SMM
Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу
У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.
Digital Marketing
Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу
У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.
Digital Marketing
Таргетована реклама: що це і як вона працює?
Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів
Digital Marketing
Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент
Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved