Оплата обучения
Заполните поля
Нажимая кнопку "Перейти к оплате" вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности и принимаете публичный договор
Напишите нам
Telegram
Viber
Messenger
CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE CRAZY SALE
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому.
OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС
Ласкаво просимо на ексклюзивний курс з маркетингу рівня PRO
Програма NIMA marketing B орієнтована на досвідчених менеджерів, фахівців у галузі маркетингу чи продажу, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягнути стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу.

NIMA marketing B – навчальна програма управлінського рівня, яка передбачає наявність деякого досвіду у бізнесі чи маркетингу. Вона ідеально підійде для тих, хто хоче структурувати свій досвід, здобути глибокі знання та сильні практичні навички. Протягом усього курсу ви готуватимете свою практичну дипломну роботу та готуватиметеся до складання Міжнародного іспиту.

Підтвердженням маркетингових компетенцій, придбаних на навчанні за програмою, є європейський диплом Нідерландського Інституту Маркетингу – NIMA, рівня EQF6, який надає можливість офіційного працевлаштування у країнах ЄС.
Програма NIMA marketing B орієнтована на досвідчених менеджерів, фахівців у галузі маркетингу чи продажу, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягнути стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу.
NIMA marketing B – навчальна програма управлінського рівня, яка передбачає наявність деякого досвіду у бізнесі чи маркетингу.
Вона ідеально підійде для тих, хто хоче структурувати свій досвід, здобути глибокі знання та сильні практичні навички. Протягом усього курсу ви готуватимете свою практичну дипломну роботу та готуватиметеся до складання Міжнародного іспиту.

Підтвердженням маркетингових компетенцій, придбаних на навчанні за програмою, є європейський диплом Нідерландського Інституту Маркетингу – NIMA, рівня EQF6, який надає можливість офіційного працевлаштування у країнах ЄС.
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
-1-
Нідерландський Інститут Маркетингу
Нідерландський інститут маркетингу — одна з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі
-2-
Системні
Практичні програми
NIMA – це середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у галузі маркетингу з подальшою міжнародною атестацією
-3-
Концепція
Learning by Doing
Філософія навчання NIMA — Learning by Doing — наголошує на практичному застосуванні знань та отриманні стійких професійних навичок
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
СИСТЕМНИЙ КОНТЕНТ
  • Програми NIMA визнані та схвалені відповідно до Європейської Кваліфікаційної Системи Оцінки (EQF). Сьогодні це єдині навчальні програми в Україні, акредитовані Європейською Маркетинговою Конфедерацією (EMC)
ЯКІСТЬ ОСВІТИ
  • Цю програму навчання обирають тисячі людей у всьому світі. За рік NIMA приймає іспити приблизно у 10 тис. кандидатів у галузі маркетингу та комунікацій. Інститут був заснований у 1968 році та знаходиться в Амстердамі
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДИПЛОМ
  • Підтвердженням набутих компетенцій у маркетингу є європейський диплом NIMA рівня EQF6. Цей диплом підтверджує ваші компетенції на глобальному рівні та дає можливість офіційного працевлаштування в країнах ЄС (за бажанням, реєстрація оплачується додатково)
СИСТЕМНИЙ КОНТЕНТ
Програми NIMA визнані та схвалені відповідно до Європейської Кваліфікаційної Системи Оцінки (EQF). Сьогодні це єдині навчальні програми в Україні, акредитовані Європейською Маркетинговою Конфедерацією (EMC)
ЯКІСТЬ ОСВІТИ
Цю програму навчання обирають тисячі людей у всьому світі. За рік NIMA приймає іспити приблизно у 10 тис. кандидатів у галузі маркетингу та комунікацій. Інститут був заснований у 1968 році та знаходиться в Амстердамі
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДИПЛОМ
Підтвердженням набутих компетенцій у маркетингу є європейський диплом NIMA рівня EQF6. Цей диплом підтверджує ваші компетенції на глобальному рівні та дає можливість офіційного працевлаштування в країнах ЄС (за бажанням, реєстрація оплачується додатково)

NIMA маркетинг В в деталях

Методологія NIMA включає великий обсяг самостійного читання та підготовки до кожного заняття в аудиторію. Таким чином ми заощаджуємо ваш час та гроші
75
годин
аудиторних занять
128
годин
самостійної роботи
2152
сторінок навчального матеріалу
19
повноцінних навчальних модулів
РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
💻 Живі вебінари | Online
💡 Суб., Нед. - 2 рази на місяць
⏳ 12 тижнів
⏰ 10:00 до 17:30
🗒 68 навчальних годин

🗓 Старт: 2.11.2024
🎓 Доступно місць: 3
💳 Вартість: 56 000 грн.

До 30 жовтня: 38 000 грн.
Оплатити зі знижкою
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
💻 Відеозапис курсу | Online
💡 Дивіться у зручний час
🗓 Старт одразу після оплати
⏳ 68 навчальних годин
⏰ 3 години Online індивідуально

🗓 Старт: Одразу після оплати
💳 Вартість: 38 000 грн.


До 30 жовтня: 26 000 грн.
Оплатити зі знижкою
  • Графік стартів
    Набір до групи навчання NIMA - B проходить 2 рази на рік. Дати початку та закінчення занять залежать від дат проведення Єдиного Незалежного Європейського Екзамену
    1
  • Наявність місць
    Кількість місць у групі обмежена. Максимальна кількість – 18. Навчальні матеріали, додаткова література та проміжні тести входять у вартість
    2
  • Тривалість
    Термін навчання становить 3 – 3,5 місяці. Заняття проходять по суботах та неділях з 10:00 до 17:30 2 рази на місяць
    3
  • Іспити
    Дата Єдиного Міжнародного Сертифікаційного Іспиту призначається безпосередньо Нідерландським Інститутом Маркетингу (NIMA)
    4
Графік стартів
Набір до групи навчання NIMA - B проходить 2 рази на рік. Дати початку та закінчення занять залежать від дат проведення Єдиного Незалежного Європейського Екзамену
Наявність місць
Кількість місць у групі обмежена. Максимальна кількість – 18. Навчальні матеріали, додаткова література та проміжні тести входять у вартість
Тривалість
Термін навчання становить 3 – 3,5 місяці. Заняття проходять по суботах та неділях з 10:00 до 17:30 2 рази на місяць
Іспити
Дата Єдиного Міжнародного Сертифікаційного Іспиту призначається безпосередньо Нідерландським Інститутом Маркетингу (NIMA)
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС
Маркетологи
Маркетологи з досвідом роботи від 2 років, а також менеджери з продажу
PR спеціалісти
Керівники підрозділів реклами та PR та бренд менеджери
Директора
Директора з маркетингу, продажу та розвитку
Підприємці
Власники малого та середнього бізнесу, комерційні директори та new business managers
Власники агентств
Власники маркетингових, рекламних та Digital агентств
ТОП-менеджери
ТОП-менеджери, які бажають придбати ще одну спеціалізацію
Маркетологи
Маркетологи з досвідом роботи від 2 років, а також менеджери з продажу
PR спеціалісти
Керівники підрозділів реклами та PR та бренд менеджери
Директора
Директора з маркетингу, продажу та розвитку
Підприємці
Власники малого та середнього бізнесу, комерційні директори та new business managers
Власники агентств
Власники маркетингових, рекламних та Digital агентств
ТОП-менеджери
ТОП-менеджери, які бажають придбати ще одну спеціалізацію
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
  • Системність
    Системна професійна підготовка з нуля відповідно до світових стандартів
    1
  • Компетенції
    Вміння працювати із завданнями різних галузей бізнесу та застосовувати інструменти класичного та діджитал маркетингу
    2
  • Гнучкість
    Навички вирішення практичних маркетингових завдань відповідно до цілей та Стратегії компанії
    3
  • Професіоналізм
    Придбання професійного
    маркетингового мислення та стратегічного підходу
    4
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
Системність
Системна професійна підготовка з нуля відповідно до світових стандартів
Компетенції
Вміння працювати із завданнями різних галузей бізнесу та застосовувати інструменти класичного та діджитал маркетингу
Гнучкість
Навички вирішення практичних маркетингових завдань відповідно до цілей та Стратегії компанії
Професіоналізм
Придбання професійного
маркетингового мислення та стратегічного підходу
ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ ПРОГРАМА КУРСУ
1. ВСТУП: Маркетинг, філософія та система понять
Цей модуль є вступним. Його мета – нагадати основні поняття, правила, принципи та закони розвитку маркетингу, ще раз пройти його термінологію для максимально глибокого розуміння предмета маркетингу, а також використання єдиного понятійного апарату учнями та тренерами програми.
2. Бізнес-стратегія та планування маркетингу
Даний модуль докладно розглядає предмет та етапи створення маркетингової стратегії та планування. Ви дізнаєтесь про зв'язок місії та бачення з маркетинговою стратегією; навчитеся працювати з матрицею Абелла, маркетинговими стратегіями Портера, стратегіями зростання Ансоффа, правильно вибирати конкурентну стратегію та гнучко її змінювати, навчитеся створювати стратегічні карти та проводити внутрішній аналіз.

Ви пройдете весь ланцюжок створення споживчої цінності та навчитеся створювати її, спираючись не лише на вашу конкурентну перевагу, а й на всебічний аналіз ринку. Завдяки матеріалам додаткового читання, ви навчитеся шукати та створювати Блакитний океан та оперувати моделлю чотирьох дій у довгостроковому та короткостроковому плануванні.
3. Аналіз зовнішнього середовища та конкуренція
У цьому модулі повністю розкрито поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори. DEPEST - аналіз, конкуренція та її структурні форми; демографічні, економічні, географічні, політичні, правові, соціальні, культурні, технологічні та інші фактори – все, що так чи інакше впливає на формування ринкового середовища, є в даному модулі. Ви навчитеся аналізувати маркетингове середовище, що входить маркетингову інформацію та на основі математично вивірених прорахунків приймати виважені та актуальні бізнес-рішення. Ви навчитеся інструментально оцінювати розмір ринку, його ємність та потенціал.
4. Поведінка споживачів
У даному модулі докладно розглянуті всі існуючі моделі поведінки споживачів і покупців, а також фактори, що на них впливають. Ви детально познайомитеся з етапами процесу прийняття рішення споживачем/покупцем і навчитеся використовувати Customer Journey Map, інструмент, що дозволяє виявити точки та канали взаємодії, визначити проблеми клієнтів, оцінити їх, а потім усунути всі перешкоди на шляху до покупки.

Також, ви познайомитеся з нюансами використання Perceptual map - карти сприйняття брендів і переконайтеся, наскільки глибоко та надійно сучасні бренди завдяки грамотному міксу маркетингових інструментів можуть проникнути у свідомість споживача. Модуль розкриває також поняття нейромаркетингу та способів його застосування, способів стимулювання купівлі та важливість інтегрованого підходу – marketing&digital – до вирішення сучасних бізнес-завдань. Крім того, розкрито етапи прийняття рішень на В2В ринках та способи впливу на них.
5. Бізнес-модель та внутрішнє середовище компанії
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете збудувати конкурентоспроможну організацію, спираючись на правильну бізнес-модель. Ви вивчите та почнете використовувати business model canvas, модель Остервальдера, модель оцінки організації 7S, модель SERVQUAL та модель збалансованих показників. Також, ви зможете самостійно провести портфельний аналіз будь-якої організації, спираючись на показники фінансових прорахунків та результати матриць.

Ви навчитеся розраховувати рентабельність товарної лінії та одиниці товару, проводити оцінку привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу. Великий наголос робиться на результативність маркетингу - неупереджену оцінку його фінансових та нефінансових показників, аналіз бренду та клієнтів.
6. SWOT-аналіз та центральна проблема
Ви навчитеся оцінювати ринкові можливості та загрози, шукати та аналізувати можливості та нівелювати загрози. Ви навчитеся визначати критичні чинники успіху конкретної організації, всебічно оцінюючи її сильні та слабкі сторони, а також загальну ринкову ситуацію. Ви навчитеся виконувати розгорнутий SWOT-аналіз – класичний, але недооцінений маркетинговий інструмент та побачите, де саме в даному аналізі роблять помилку ваші конкуренти. Також ви познайомитеся з поняттям центральної проблеми і зможете визначити її для будь-якої організації, спираючись на необхідний мінімум вхідної маркетингової інформації.
7. Сегментування, вибір цільового ринку та позиціонування
У даному модулі розглядається позиціонування та сегментування, критерії та стратегії сегментування, макро та мікро сегментування. Ви дізнаєтеся про вибір цільового ринку і навчитеся оцінювати його привабливість, спираючись на безліч критеріїв. Також ви глибоко розберете феномен важливості позиціонування і переконаєтеся, що саме на даному етапі відбувається справжня битва за уми. Вивчивши стратегії та способи позиціонування, ви побудуєте зв'язок позиціонування, образу та ідентичності бренду, навчитеся узгоджувати рішення маркетинг-мікс, вибирати найбільш ефективні комбінації інструментів маркетингу.
8. Брендінг
Вивчивши матеріали даного модуля, ви навчитеся створювати чіткий образ та імідж бренду вашої компанії, планувати відповідний комплекс комунікацій, створювати brand name, системи візуальної та вербальної ідентифікації (товарний знак, фірмовий стиль, упаковка, спеціальні звуки тощо) з огляду на дані досліджень ринку, позиціонування продукту, використовувати маркетинг-мікс, який найкраще відображає та транслює ідею бренду. Ви познайомитеся з поняттями розтягування та розширення бренду, дізнаєтесь як створити бренд усередині бренду, навчитеся виконувати бренд-аудит та максимально ефективно керувати брендом.
9. Стратегічний маркетинг
Вивчення матеріалів даного модуля допоможе сформувати маркетингову стратегію, визначити її вірні цілі та джерела зростання продажів, вибудувати диференціацію товарів та послуг, пов'язати товарну та цінову стратегії, брендинг, комунікаційну та товарну стратегію, в один логічний стратегічний план.
10. Маркетингові дослідження та управління інформацією
Ви навчитеся отримувати інформацію та структурувати її, проводити самостійні міні-маркетингові дослідження, а також дізнаєтесь, як підготувати бриф дослідження, описати його цілі, знайти підрядника та аналізувати отримані дані. Ви навчитеся аналізувати дані за допомогою статистичних методів та методів прогнозування; створювати інформаційну систему (ЗМІ) та використовувати її при прийнятті рішень. Також, що важливо, ви навчитеся швидко визначати, яка інформація необхідна для підтримки обраної маркетингової політики, яким чином цю інформацію можна зібрати, проаналізувати та інтерпретувати. Навички роботи з даними та їх грамотний аналіз – основа модуля.
11. Цінова політика та стратегії
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете розробити цінову політику, а також оцінити та відкоригувати існуючу. Розберетеся в методах ціноутворення та навчитеся використовувати найбільш доречні з них, залежно від тієї чи іншої бізнес-завдання; навчіться орієнтуватися у зовнішніх, внутрішніх, операційних аспектах цінової політики та ціноутворення для нових товарів. Спираючись на основні принципи ціноутворення, ви навчитеся використовувати різноманітні принципи та концепції цінових стратегій, обчислювати цінову еластичність; зорієнтуєтеся у стратегіях демпінгу, диференціації та цінової дискримінації.
12. Товарна політика, категорійний менеджмент та дистрибуція
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете кваліфіковано оцінити поточну товарну політику компанії та дати обґрунтовані рекомендації щодо її покращення. Вам не важко організувати товарну політику і розробити концепцію управління товарними категоріями, спираючись на системні знання в даному питанні. Також, ви зможете налагодити процес розробки товару "з нуля", дотримуючись етапів розробки, які забезпечать максимально ефективне використання ресурсів та часу; навчитеся приймати рішення про виведення того чи іншого товару на ринок, враховуючи всі фактори успіху та невдач, а також потенціал ніші, ринку, прогноз попиту.

Ви розберетеся в класифікації нових товарів та ознайомитеся з процесом прийняття та розповсюдження новинок у роздрібній торгівлі; ознайомтеся з принципами побудови правильної політики розподілу та вивчіть все різноманіття аспектів політики розподілу; навчитеся розробляти ефективну стратегію розподілу, враховуючи всі фактори та співвідношення сил у каналі. Також, ви розберетеся з типами та форматами, напрацюваннями в галузі e-commerce та трендами роздрібної та позамагазинної торгівлі.
13. Комунікації та PR
Ви навчитеся розробляти політику та мікс маркетингових комунікацій, план комунікацій та PR-кампанії. Також, ви навчитеся застосовувати концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій та різні моделі маркетингових комунікацій. Директ-маркетинг, брендинг, зв'язки з громадськістю, паблісіті, стимулювання збуту, програми лояльності та особисті продажі – частини комунікаційного міксу, які ви зможете пов'язати в одну політику маркетингових комунікацій. Ви навчитеся досліджувати ефективність реклами, відгук ринку та використовувати ЗМІ.
14. Digital marketing
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення та відповісти на всі питання щодо комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь, як створити user-friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної покупки за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого.
14. Реклама в інтернет
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всі основні рекламні носії в цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг.
16. Social Media Marketing
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, вести спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook.
17. Пошуковий маркетинг (Search Engine Marketing)
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти.
18. E-mail marketing
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу.
19. Веб-сайти та аналітика
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.

Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS та навчитеся використовувати контент, події, AdWords, e-Commerce
Мета навчання на програмі NIMA B – систематизація та поглиблення наявних знань, глибокий аналіз практичного досвіду, розвиток навичок стратегічного планування та набуття навичок використання різноманіття маркетингового інструментарію. Ви навчитеся розробляти товарні групи, продукти, послуги та виводити нові товари на ринок.
Цей унікальний досвід пояснює популярність програми серед власників малого та середнього бізнесу, а також маркетингових управлінців, відповідальних за виведення товарів чи послуг. Крім того, у оновленій програмі NIMA B ви знайдете повноцінні модулі Digital Marketing для створення комплексної маркетингової стратегії.
Мета навчання на програмі NIMA B – систематизація та поглиблення наявних знань, глибокий аналіз практичного досвіду, розвиток навичок стратегічного планування та набуття навичок використання різноманіття маркетингового інструментарію. Ви навчитеся розробляти товарні групи, продукти, послуги та виводити нові товари на ринок.
Цей унікальний досвід пояснює популярність програми серед власників малого та середнього бізнесу, а також маркетингових управлінців, відповідальних за виведення товарів чи послуг. Крім того, у оновленій програмі NIMA B ви знайдете повноцінні модулі Digital Marketing для створення комплексної маркетингової стратегії.
Професійні навички випускників NIMA marketing-B
Управління маркетингом
Планування та організація роботи функції маркетингу в компанії
Дослідження
Планування, постановка задачі та координування маркетингових досліджень
Аналітичні навички
Визначення економічної ефективності маркетингової діяльності
Стратегічний маркетинг
Управління розробкою маркетингової та комунікаційної стратегії компанії
Комерційне мислення
Вміння оцінити потенціал та інвестиційну привабливість проекту
Конкурентні стратегії
Розробка конкурентної стратегії та управління ціновою політикою
Фінансовий аналіз
Аналітика фінансової ефективності рекламних онлайн та офлайн кампаній
Ціни та товарообіг
Управління торговими каналами та системою розподілу
Професійні навички випускників NIMA marketing-B
Управління маркетингом
Планування та організація роботи функції маркетингу в компанії
Дослідження
Планування, постановка задачі та координування маркетингових досліджень
Аналітичні навички
Визначення економічної ефективності маркетингової діяльності
Стратегічний маркетинг
Управління розробкою маркетингової та комунікаційної стратегії компанії
Комерційне мислення
Вміння оцінити потенціал та інвестиційну привабливість проекту
Конкурентні стратегії
Розробка конкурентної стратегії та управління ціновою політикою
Фінансовий аналіз
Аналітика фінансової ефективності рекламних онлайн та офлайн кампаній
Ціни та товарообіг
Управління торговими каналами та системою розподілу
Потрібні індивідуальні умови?
Зв'яжіться з нашим менеджером для обговорення індивідуальних умов оплати навчання
Потрібні індивідуальні умови?
Зв'яжіться з нашим менеджером для обговорення індивідуальних умов оплати навчання
ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ
Тренери програм NIMA в Україні спираються на контент та стандарти викладання NIMA, набуті досвід та практику, а також займаються адаптацією, перекладом та доповненням навчальних матеріалів NIMA
Юрий Робул
Юрій Робул
Netton CG
Берт Вуккинк
Bert Jan Vukkink
XpertNet
Якко Столкер
Jacco Stolker
ETCN BV
Дмитрий Грушевский
Андрій Прудіус
The Garrison Group
Юрий Робул
Жанн Смотрич
IMBA
Берт Вуккинк
Юлія Луценко
Консультант по управлению маркетингом, коуч и тренер
Якко Столкер
Дмитро Карпенко
Dustards
Дмитрий Грушевский
Євген Полєв
Ciklum, Kantar Retail VR
Тренери програм NIMA в Україні спираються на контент та стандарти викладання NIMA, набуті досвід та практику, а також займаються адаптацією, перекладом та доповненням навчальних матеріалів NIMA
FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ
- Чим цей курс відрізняється від інших?
Всі способи підвищення кваліфікації, що існують у світовій практиці, можна умовно поділити на три групи:
  • академічну освіту (бакалавр, магістр тощо)
  • тренінги (короткострокові курси/семінари тощо)
  • професійна освіта чи кваліфікаційні програми
Цей курс є Міжнародним Сертифікаційним курсом, а це означає, що програма курсу ґрунтується на тих вимогах до компетенцій, які країни ЄС пред'являють до маркетологів у своїх компаніях та бізнесі. Диплом підтверджує цю кваліфікацію.
– Що таке EQF?
Європейська комісія з питань освіти на засіданні Європарламенту у 2006 році сформувала рекомендацію до створення уніфікованої Європейської Кваліфікаційної Системи (European Qualification Framework – EQF). Ця система має на меті стандартизацію системи оцінок кваліфікаційних програм різних держав і покликана допомогти роботодавцям та здобувачам порівнювати та краще розуміти значення різних рівнів кваліфікацій та підвищувати мобільність кваліфікованої робочої сили серед країн-членів Євросоюзу та стає одним із спонукальних факторів до «навчання протягом життя» (life-time learing).
– Що мені дає диплом EQF рівня 6?
З 2012 року всі індивідуальні сертифікати та дипломи фахівців, випущені будь-яким освітнім закладом країн Євросоюзу, містять інформацію про відповідність тому чи іншому рівню EQF. В Україні програми професійної підготовки маркетологів, атестовані Європейською Маркетинговою Конфедерацією та відповідні рівням EQF представлені програмами NIMA (Netherlands Institute of Marketing).

Екзаменаційні вимоги відповідають високим міжнародним стандартам, а підготовка до іспиту проводиться протягом усього курсу. Для того, щоб успішно скласти іспит, необхідно вивчати теорію, активно брати участь у заняттях і виконувати всі завдання.
Програма NIMA marketing B відповідає рівню EQF6, що зазначено у дипломі NIMA.
Не впевнені у виборі
програми?
Пройдіть попередній онлайн тест із 10 питань для визначення вашого рівня знань та вибору програми
Не впевнені у виборі програми?
Пройдіть попередній онлайн тест із 10 питань для визначення вашого рівня знань та вибору програми
Нам довіряють найкращі компанії
Міжнародний статус, ліцензійний контент, якісна адаптація навчального матеріалу та системна методологія – основні причини вибору IMBA. Серед багатьох наших випускників співробітники таких компаній, як:
Новартис
УкрАвто
Інші програми навчання
Нове у блозі
Залишайтеся на зв'язку
Підпишіться на нашу розсилку, щоб дізнаватися про Акції та спеціальні пропозиції
Made on
Tilda