Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому
Стратегічне маркетингове мислення та управлінський підхід Мета навчання на програмі NIMA B - систематизація та поглиблення наявних знань, глибокий аналіз практичного досвіду, розвиток навичок стратегічного планування та набуття навичок використання різноманіття маркетингового інструментарію. Це Програма управлінського рівня для досвідчених спеціалістів
Програма NIMA B орієнтована на досвідчених менеджерів, спеціалістів у галузі маркетингу чи продажів, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягти стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу
Диплом європейського рівня бакалавра за рекордно короткий термін. Отримання диплома EQF 6 (еквівалент рівня бакалавра згідно з Європейською кваліфікаційною системою) всього за 4-6 місяців навчання - унікальна можливість швидко підвищити свою кваліфікацію до міжнародних стандартів
Найкращі випускники отримають сприяння у працевлаштуванні. По результатам екзаменів та отриманні Диплому Ви можете звернутися до Академії по допомогу у працевлаштуванні, в тому числі і в європейських компаніях
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому
Стратегічне маркетингове мислення та управлінський підхід Мета навчання на програмі NIMA B - систематизація та поглиблення наявних знань, глибокий аналіз практичного досвіду, розвиток навичок стратегічного планування та набуття навичок використання різноманіття маркетингового інструментарію. Це Програма управлінського рівня для досвідчених спеціалістів
Програма NIMA B орієнтована на досвідчених менеджерів, спеціалістів у галузі маркетингу чи продажів, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягти стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу
Диплом європейського рівня бакалавра за рекордно короткий термін. Отримання диплома EQF 6 (еквівалент рівня бакалавра згідно з Європейською кваліфікаційною системою) всього за 4-6 місяців навчання - унікальна можливість швидко підвищити свою кваліфікацію до міжнародних стандартів
Найкращі випускники отримають сприяння у працевлаштуванні. По результатам екзаменів та отриманні Диплому Ви можете звернутися до Академії по допомогу у працевлаштуванні, в тому числі і в європейських компаніях
Програма NIMA marketing B орієнтована на досвідчених менеджерів, фахівців у галузі маркетингу чи продажу, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягнути стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу
NIMA marketing B – навчальна програма управлінського рівня, яка передбачає наявність деякого досвіду у бізнесі чи маркетингу. Вона ідеально підійде для тих, хто хоче структурувати свій досвід, здобути глибокі знання та сильні практичні навички. Протягом усього курсу ви готуватимете свою практичну дипломну роботу та готуватиметеся до складання Міжнародного іспиту
NIMA (Netherlands Institute of Marketing) — це провідна професійна організація з маркетингу, яка була заснована в Нідерландах у 1966 році. NIMA встановлює професійні стандарти та сприяє побудові сильної маркетингової спільноти.
Інститут пропонує багаторівневу систему сертифікацій, зокрема NIMA A (початковий рівень) та NIMA B (практичний середній рівень). Філософія навчання NIMA — Learning by Doing — наголошує на практичному застосуванні знань та отриманні стійких професійних навичок.
Програма NIMA marketing B орієнтована на досвідчених менеджерів, фахівців у галузі маркетингу чи продажу, бренд-менеджерів та власників бізнесу, які хочуть перейти на управлінський рівень, підтягнути стратегічне маркетингове мислення та створити маркетинг-орієнтовану стратегію розвитку бізнесу
NIMA marketing B – навчальна програма управлінського рівня, яка передбачає наявність деякого досвіду у бізнесі чи маркетингу. Вона ідеально підійде для тих, хто хоче структурувати свій досвід, здобути глибокі знання та сильні практичні навички. Протягом усього курсу ви готуватимете свою практичну дипломну роботу та готуватиметеся до складання Міжнародного іспиту
Підтвердженням маркетингових компетенцій, придбаних на навчанні за програмою, є європейський диплом Нідерландського Інституту Маркетингу – NIMA, рівня EQF6, який надає можливість офіційного працевлаштування у країнах ЄС
Маркетологи з досвідом роботи від 2 років, а також менеджери з продажу
Керівники підрозділів реклами та PR та бренд менеджери
Директора з маркетингу, продажу та розвитку
Власники малого та середнього бізнесу, комерційні директори та new business managers
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
ТОП-менеджери, які бажають придбати ще одну спеціалізацію
Маркетологи з досвідом роботи від 2 років, а також менеджери з продажу
Керівники підрозділів реклами та PR та бренд менеджери
Випускники ВНЗ та молоді люди планують кар'єру за кордоном
Власники малого та середнього бізнесу, комерційні директори та new business managers
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
ТОП-менеджери, які бажають придбати ще одну спеціалізацію
Як наші студенти досягають вражаючих результатів у стислі терміни
Навчання за програмами NIMA базується на активній участі слухачів. Розвиток компетенцій, (комбінація знань, умінь та професійного відношення) практиків маркетингу є головною метою навчання. Маркетингові компетенції можна розвинути лише у результаті практики: застосування теорії до робочої повсякденної ситуації є основним способом навчання. Навчання на кожній програмі ґрунтується на активній участі слухачів та розвитку компетенцій. Слухачі програм можуть приносити до аудиторії свої власні маркетингові ситуації, обговорювати та вирішувати їх за участю своїх колег та тренерів.
Методика навчання маркетингу NIMA створена з урахуванням особливостей навчання дорослих професіоналів. Вона ґрунтується на теорії пізнання Колба.
Теория Колба базується на чотирьох послідовних фазах, якими має пройти слухач:
Як наші студенти досягають вражаючих результатів у стислі терміни
Навчання за програмами NIMA базується на активній участі слухачів. Розвиток компетенцій, (комбінація знань, умінь та професійного відношення) практиків маркетингу є головною метою навчання. Маркетингові компетенції можна розвинути лише у результаті практики: застосування теорії до робочої повсякденної ситуації є основним способом навчання. Навчання на кожній програмі ґрунтується на активній участі слухачів та розвитку компетенцій. Слухачі програм можуть приносити до аудиторії свої власні маркетингові ситуації, обговорювати та вирішувати їх за участю своїх колег та тренерів.
Методика навчання маркетингу NIMA створена з урахуванням особливостей навчання дорослих професіоналів. Вона ґрунтується на теорії пізнання Колба.
Теория Колба базується на чотирьох послідовних фазах, якими має пройти слухач:
навчальнихгодин
годин
самостійної роботи
сторінок навчального матеріалу
повноцінних навчальних модулів
При оплаті до 1.09.2025
56 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | Online💡 Суб., Нед. - 2 рази на місяць⏳ 12 тижнів⏰ 10:00 до 17:30🗒 68 навчальних годин
🗓 Старт: 25.10.2025🎓 Доступно місць: 7💳 Вартість: 56 000 грн.
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 1.09.2025
38 000 грн.
Деталі курсу
💻 Відеозапис курсу | Online💡 Дивіться у зручний час🗓 Старт одразу після оплати⏳ 68 навчальних годин⏰ 3 години Online індивідуально
🗓 Старт: Одразу після оплати💳 Вартість: 38 000 грн.
До кінця Акції залишилося:
Диплом NIMA
Диплом NIMA засвідчує, що ви успішно склали екзамени та отримали кваліфікацію згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою (EQF). NIMA - Нідерландський Інститут Маркетингу - організація, яка об'єднує сотні відомих компаній і тисячі професійних маркетологів у Нідерландах. Цей диплом надає вам переваги при прийнятті на роботу в Європейських країнах
Сертифікат EMCQ
Сертифікат EMCQ підтверджує вашу кваліфікацію маркетолога по всіх Європейських країнах. Він виданий European Marketing Cofederation(EMC) - найбільшою маркетинговою організацією Європи, яка об'єднує національні маркетингові асоціації країн. Він виступає у якості рекомендації та "ознаки якості" для роботодавців у Європи та за її межами
6 практичних навичок курсу NIMA B і чому вони дають реальні кар’єрні переваги:
Ви навчитеся будувати повноцінну маркетингову стратегію: від аналізу ринку до планування бюджету та KPI. Це основа для кар’єрного переходу від "виконавця" до "стратега". Бізнесу потрібні фахівці, які розуміють не лише “як налаштувати рекламу”, а “навіщо і заради чого”
Зрозумієте, як вибудовувати позиціонування, емоційний зв’язок з клієнтами, цінності бренду. Саме бренди (а не просто товари) продають за вищими цінами і створюють лояльність. Це робить вас цінним активом для будь-якої компанії
Навичка прогнозувати обсяги продажу, коригувати канали збуту, управляти сезонністю — це вже рівень співпраці з власниками бізнесу. Ви зможете не просто “вести трафік”, а формувати фінансовий результат компанії
На програмі NIMA B ви навчитеся рахувати ефективність маркетингу: ROMI, CPL, CAC, LTV. Це дозволить розмовляти з фінансовим директором на одній мові та аргументувати будь-які витрати. Такі спеціалісти швидко переходять у топ-менеджмент
Диплом NIMA B має рівень EQF 6, тобто прирівнюється до бакалавра в Європі. Він відкриває двері до позицій у міжнародних компаніях — як віддалено, так і офлайн. Якщо ви прагнете працювати за кордоном або на іноземного клієнта — це реальна конкурентна перевага
Ви освоїте не лише маркетинг, а й управління: як ставити задачі команді, як контролювати підрядників, як формувати внутрішні звіти. Це не просто hard skills — це шлях до керівної ролі або власного бізнесу
Цей модуль є вступним. Його мета – нагадати основні поняття, правила, принципи та закони розвитку маркетингу, ще раз пройти його термінологію для максимально глибокого розуміння предмета маркетингу, а також використання єдиного понятійного апарату учнями та тренерами програми.
Даний модуль докладно розглядає предмет та етапи створення маркетингової стратегії та планування. Ви дізнаєтесь про зв'язок місії та бачення з маркетинговою стратегією; навчитеся працювати з матрицею Абелла, маркетинговими стратегіями Портера, стратегіями зростання Ансоффа, правильно вибирати конкурентну стратегію та гнучко її змінювати, навчитеся створювати стратегічні карти та проводити внутрішній аналіз.
Ви пройдете весь ланцюжок створення споживчої цінності та навчитеся створювати її, спираючись не лише на вашу конкурентну перевагу, а й на всебічний аналіз ринку. Завдяки матеріалам додаткового читання, ви навчитеся шукати та створювати Блакитний океан та оперувати моделлю чотирьох дій у довгостроковому та короткостроковому плануванні.
У цьому модулі повністю розкрито поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори. DEPEST - аналіз, конкуренція та її структурні форми; демографічні, економічні, географічні, політичні, правові, соціальні, культурні, технологічні та інші фактори – все, що так чи інакше впливає на формування ринкового середовища, є в даному модулі. Ви навчитеся аналізувати маркетингове середовище, що входить маркетингову інформацію та на основі математично вивірених прорахунків приймати виважені та актуальні бізнес-рішення. Ви навчитеся інструментально оцінювати розмір ринку, його ємність та потенціал.
У даному модулі докладно розглянуті всі існуючі моделі поведінки споживачів і покупців, а також фактори, що на них впливають. Ви детально познайомитеся з етапами процесу прийняття рішення споживачем/покупцем і навчитеся використовувати Customer Journey Map, інструмент, що дозволяє виявити точки та канали взаємодії, визначити проблеми клієнтів, оцінити їх, а потім усунути всі перешкоди на шляху до покупки.
Також, ви познайомитеся з нюансами використання Perceptual map - карти сприйняття брендів і переконайтеся, наскільки глибоко та надійно сучасні бренди завдяки грамотному міксу маркетингових інструментів можуть проникнути у свідомість споживача. Модуль розкриває також поняття нейромаркетингу та способів його застосування, способів стимулювання купівлі та важливість інтегрованого підходу – marketing&digital – до вирішення сучасних бізнес-завдань. Крім того, розкрито етапи прийняття рішень на В2В ринках та способи впливу на них.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете збудувати конкурентоспроможну організацію, спираючись на правильну бізнес-модель. Ви вивчите та почнете використовувати business model canvas, модель Остервальдера, модель оцінки організації 7S, модель SERVQUAL та модель збалансованих показників. Також, ви зможете самостійно провести портфельний аналіз будь-якої організації, спираючись на показники фінансових прорахунків та результати матриць.
Ви навчитеся розраховувати рентабельність товарної лінії та одиниці товару, проводити оцінку привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу. Великий наголос робиться на результативність маркетингу - неупереджену оцінку його фінансових та нефінансових показників, аналіз бренду та клієнтів.
Ви навчитеся оцінювати ринкові можливості та загрози, шукати та аналізувати можливості та нівелювати загрози. Ви навчитеся визначати критичні чинники успіху конкретної організації, всебічно оцінюючи її сильні та слабкі сторони, а також загальну ринкову ситуацію. Ви навчитеся виконувати розгорнутий SWOT-аналіз – класичний, але недооцінений маркетинговий інструмент та побачите, де саме в даному аналізі роблять помилку ваші конкуренти. Також ви познайомитеся з поняттям центральної проблеми і зможете визначити її для будь-якої організації, спираючись на необхідний мінімум вхідної маркетингової інформації.
У даному модулі розглядається позиціонування та сегментування, критерії та стратегії сегментування, макро та мікро сегментування. Ви дізнаєтеся про вибір цільового ринку і навчитеся оцінювати його привабливість, спираючись на безліч критеріїв. Також ви глибоко розберете феномен важливості позиціонування і переконаєтеся, що саме на даному етапі відбувається справжня битва за уми. Вивчивши стратегії та способи позиціонування, ви побудуєте зв'язок позиціонування, образу та ідентичності бренду, навчитеся узгоджувати рішення маркетинг-мікс, вибирати найбільш ефективні комбінації інструментів маркетингу.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви навчитеся створювати чіткий образ та імідж бренду вашої компанії, планувати відповідний комплекс комунікацій, створювати brand name, системи візуальної та вербальної ідентифікації (товарний знак, фірмовий стиль, упаковка, спеціальні звуки тощо) з огляду на дані досліджень ринку, позиціонування продукту, використовувати маркетинг-мікс, який найкраще відображає та транслює ідею бренду. Ви познайомитеся з поняттями розтягування та розширення бренду, дізнаєтесь як створити бренд усередині бренду, навчитеся виконувати бренд-аудит та максимально ефективно керувати брендом.
Вивчення матеріалів даного модуля допоможе сформувати маркетингову стратегію, визначити її вірні цілі та джерела зростання продажів, вибудувати диференціацію товарів та послуг, пов'язати товарну та цінову стратегії, брендинг, комунікаційну та товарну стратегію, в один логічний стратегічний план.
Ви навчитеся отримувати інформацію та структурувати її, проводити самостійні міні-маркетингові дослідження, а також дізнаєтесь, як підготувати бриф дослідження, описати його цілі, знайти підрядника та аналізувати отримані дані. Ви навчитеся аналізувати дані за допомогою статистичних методів та методів прогнозування; створювати інформаційну систему (ЗМІ) та використовувати її при прийнятті рішень. Також, що важливо, ви навчитеся швидко визначати, яка інформація необхідна для підтримки обраної маркетингової політики, яким чином цю інформацію можна зібрати, проаналізувати та інтерпретувати. Навички роботи з даними та їх грамотний аналіз – основа модуля.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете розробити цінову політику, а також оцінити та відкоригувати існуючу. Розберетеся в методах ціноутворення та навчитеся використовувати найбільш доречні з них, залежно від тієї чи іншої бізнес-завдання; навчіться орієнтуватися у зовнішніх, внутрішніх, операційних аспектах цінової політики та ціноутворення для нових товарів. Спираючись на основні принципи ціноутворення, ви навчитеся використовувати різноманітні принципи та концепції цінових стратегій, обчислювати цінову еластичність; зорієнтуєтеся у стратегіях демпінгу, диференціації та цінової дискримінації.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете кваліфіковано оцінити поточну товарну політику компанії та дати обґрунтовані рекомендації щодо її покращення. Вам не важко організувати товарну політику і розробити концепцію управління товарними категоріями, спираючись на системні знання в даному питанні. Також, ви зможете налагодити процес розробки товару "з нуля", дотримуючись етапів розробки, які забезпечать максимально ефективне використання ресурсів та часу; навчитеся приймати рішення про виведення того чи іншого товару на ринок, враховуючи всі фактори успіху та невдач, а також потенціал ніші, ринку, прогноз попиту.
Ви розберетеся в класифікації нових товарів та ознайомитеся з процесом прийняття та розповсюдження новинок у роздрібній торгівлі; ознайомтеся з принципами побудови правильної політики розподілу та вивчіть все різноманіття аспектів політики розподілу; навчитеся розробляти ефективну стратегію розподілу, враховуючи всі фактори та співвідношення сил у каналі. Також, ви розберетеся з типами та форматами, напрацюваннями в галузі e-commerce та трендами роздрібної та позамагазинної торгівлі.
Ви навчитеся розробляти політику та мікс маркетингових комунікацій, план комунікацій та PR-кампанії. Також, ви навчитеся застосовувати концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій та різні моделі маркетингових комунікацій. Директ-маркетинг, брендинг, зв'язки з громадськістю, паблісіті, стимулювання збуту, програми лояльності та особисті продажі – частини комунікаційного міксу, які ви зможете пов'язати в одну політику маркетингових комунікацій. Ви навчитеся досліджувати ефективність реклами, відгук ринку та використовувати ЗМІ.
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення та відповісти на всі питання щодо комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь, як створити user-friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної покупки за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого.
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всі основні рекламні носії в цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг.
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, вести спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook.
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти.
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу.
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.
Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS та навчитеся використовувати контент, події, AdWords, e-Commerce.
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань.
Цей модуль є вступним. Його мета – нагадати основні поняття, правила, принципи та закони розвитку маркетингу, ще раз пройти його термінологію для максимально глибокого розуміння предмета маркетингу, а також використання єдиного понятійного апарату учнями та тренерами програми.
Даний модуль докладно розглядає предмет та етапи створення маркетингової стратегії та планування. Ви дізнаєтесь про зв'язок місії та бачення з маркетинговою стратегією; навчитеся працювати з матрицею Абелла, маркетинговими стратегіями Портера, стратегіями зростання Ансоффа, правильно вибирати конкурентну стратегію та гнучко її змінювати, навчитеся створювати стратегічні карти та проводити внутрішній аналіз.
Ви пройдете весь ланцюжок створення споживчої цінності та навчитеся створювати її, спираючись не лише на вашу конкурентну перевагу, а й на всебічний аналіз ринку. Завдяки матеріалам додаткового читання, ви навчитеся шукати та створювати Блакитний океан та оперувати моделлю чотирьох дій у довгостроковому та короткостроковому плануванні.
У цьому модулі повністю розкрито поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори. DEPEST - аналіз, конкуренція та її структурні форми; демографічні, економічні, географічні, політичні, правові, соціальні, культурні, технологічні та інші фактори – все, що так чи інакше впливає на формування ринкового середовища, є в даному модулі. Ви навчитеся аналізувати маркетингове середовище, що входить маркетингову інформацію та на основі математично вивірених прорахунків приймати виважені та актуальні бізнес-рішення. Ви навчитеся інструментально оцінювати розмір ринку, його ємність та потенціал.
У даному модулі докладно розглянуті всі існуючі моделі поведінки споживачів і покупців, а також фактори, що на них впливають. Ви детально познайомитеся з етапами процесу прийняття рішення споживачем/покупцем і навчитеся використовувати Customer Journey Map, інструмент, що дозволяє виявити точки та канали взаємодії, визначити проблеми клієнтів, оцінити їх, а потім усунути всі перешкоди на шляху до покупки.
Також, ви познайомитеся з нюансами використання Perceptual map - карти сприйняття брендів і переконайтеся, наскільки глибоко та надійно сучасні бренди завдяки грамотному міксу маркетингових інструментів можуть проникнути у свідомість споживача. Модуль розкриває також поняття нейромаркетингу та способів його застосування, способів стимулювання купівлі та важливість інтегрованого підходу – marketing&digital – до вирішення сучасних бізнес-завдань. Крім того, розкрито етапи прийняття рішень на В2В ринках та способи впливу на них.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете збудувати конкурентоспроможну організацію, спираючись на правильну бізнес-модель. Ви вивчите та почнете використовувати business model canvas, модель Остервальдера, модель оцінки організації 7S, модель SERVQUAL та модель збалансованих показників. Також, ви зможете самостійно провести портфельний аналіз будь-якої організації, спираючись на показники фінансових прорахунків та результати матриць.
Ви навчитеся розраховувати рентабельність товарної лінії та одиниці товару, проводити оцінку привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу. Великий наголос робиться на результативність маркетингу - неупереджену оцінку його фінансових та нефінансових показників, аналіз бренду та клієнтів.
Ви навчитеся оцінювати ринкові можливості та загрози, шукати та аналізувати можливості та нівелювати загрози. Ви навчитеся визначати критичні чинники успіху конкретної організації, всебічно оцінюючи її сильні та слабкі сторони, а також загальну ринкову ситуацію. Ви навчитеся виконувати розгорнутий SWOT-аналіз – класичний, але недооцінений маркетинговий інструмент та побачите, де саме в даному аналізі роблять помилку ваші конкуренти. Також ви познайомитеся з поняттям центральної проблеми і зможете визначити її для будь-якої організації, спираючись на необхідний мінімум вхідної маркетингової інформації.
У даному модулі розглядається позиціонування та сегментування, критерії та стратегії сегментування, макро та мікро сегментування. Ви дізнаєтеся про вибір цільового ринку і навчитеся оцінювати його привабливість, спираючись на безліч критеріїв. Також ви глибоко розберете феномен важливості позиціонування і переконаєтеся, що саме на даному етапі відбувається справжня битва за уми. Вивчивши стратегії та способи позиціонування, ви побудуєте зв'язок позиціонування, образу та ідентичності бренду, навчитеся узгоджувати рішення маркетинг-мікс, вибирати найбільш ефективні комбінації інструментів маркетингу.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви навчитеся створювати чіткий образ та імідж бренду вашої компанії, планувати відповідний комплекс комунікацій, створювати brand name, системи візуальної та вербальної ідентифікації (товарний знак, фірмовий стиль, упаковка, спеціальні звуки тощо) з огляду на дані досліджень ринку, позиціонування продукту, використовувати маркетинг-мікс, який найкраще відображає та транслює ідею бренду. Ви познайомитеся з поняттями розтягування та розширення бренду, дізнаєтесь як створити бренд усередині бренду, навчитеся виконувати бренд-аудит та максимально ефективно керувати брендом.
Вивчення матеріалів даного модуля допоможе сформувати маркетингову стратегію, визначити її вірні цілі та джерела зростання продажів, вибудувати диференціацію товарів та послуг, пов'язати товарну та цінову стратегії, брендинг, комунікаційну та товарну стратегію, в один логічний стратегічний план.
Ви навчитеся отримувати інформацію та структурувати її, проводити самостійні міні-маркетингові дослідження, а також дізнаєтесь, як підготувати бриф дослідження, описати його цілі, знайти підрядника та аналізувати отримані дані. Ви навчитеся аналізувати дані за допомогою статистичних методів та методів прогнозування; створювати інформаційну систему (ЗМІ) та використовувати її при прийнятті рішень. Також, що важливо, ви навчитеся швидко визначати, яка інформація необхідна для підтримки обраної маркетингової політики, яким чином цю інформацію можна зібрати, проаналізувати та інтерпретувати. Навички роботи з даними та їх грамотний аналіз – основа модуля.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете розробити цінову політику, а також оцінити та відкоригувати існуючу. Розберетеся в методах ціноутворення та навчитеся використовувати найбільш доречні з них, залежно від тієї чи іншої бізнес-завдання; навчіться орієнтуватися у зовнішніх, внутрішніх, операційних аспектах цінової політики та ціноутворення для нових товарів. Спираючись на основні принципи ціноутворення, ви навчитеся використовувати різноманітні принципи та концепції цінових стратегій, обчислювати цінову еластичність; зорієнтуєтеся у стратегіях демпінгу, диференціації та цінової дискримінації.
Вивчивши матеріали даного модуля, ви зможете кваліфіковано оцінити поточну товарну політику компанії та дати обґрунтовані рекомендації щодо її покращення. Вам не важко організувати товарну політику і розробити концепцію управління товарними категоріями, спираючись на системні знання в даному питанні. Також, ви зможете налагодити процес розробки товару "з нуля", дотримуючись етапів розробки, які забезпечать максимально ефективне використання ресурсів та часу; навчитеся приймати рішення про виведення того чи іншого товару на ринок, враховуючи всі фактори успіху та невдач, а також потенціал ніші, ринку, прогноз попиту.
Ви розберетеся в класифікації нових товарів та ознайомитеся з процесом прийняття та розповсюдження новинок у роздрібній торгівлі; ознайомтеся з принципами побудови правильної політики розподілу та вивчіть все різноманіття аспектів політики розподілу; навчитеся розробляти ефективну стратегію розподілу, враховуючи всі фактори та співвідношення сил у каналі. Також, ви розберетеся з типами та форматами, напрацюваннями в галузі e-commerce та трендами роздрібної та позамагазинної торгівлі.
Ви навчитеся розробляти політику та мікс маркетингових комунікацій, план комунікацій та PR-кампанії. Також, ви навчитеся застосовувати концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій та різні моделі маркетингових комунікацій. Директ-маркетинг, брендинг, зв'язки з громадськістю, паблісіті, стимулювання збуту, програми лояльності та особисті продажі – частини комунікаційного міксу, які ви зможете пов'язати в одну політику маркетингових комунікацій. Ви навчитеся досліджувати ефективність реклами, відгук ринку та використовувати ЗМІ.
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення та відповісти на всі питання щодо комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь, як створити user-friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної покупки за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого.
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всі основні рекламні носії в цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг.
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, вести спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook.
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти.
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу.
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.
Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS та навчитеся використовувати контент, події, AdWords, e-Commerce.
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань
Чому ці навички NIMA-B — це інвестиція з прогнозованим прибутком? Програма NIMA B — це не “корочка” і не лекції з підручників. Це інтенсивне навчання, яке змінює спосіб мислення і дає вам систему, що працює. Вже через кілька місяців після завершення ви зможете:
Це — інвестиція, яка повертається протягом 3–6 місяців за рахунок вищої зарплати або зростання власного бізнесу. І вона дає набагато більше, ніж класичний бакалавріат — і за часом, і за змістом.
Програма NIMA B це — інвестиція, яка повертається протягом 3–6 місяців за рахунок вищої зарплати або зростання власного бізнесу. І вона дає набагато більше, ніж класичний бакалавріат — і за часом, і за змістом.Чому ці навички NIMA-B — це інвестиція з прогнозованим прибутком? Програма NIMA B — це не “корочка” і не лекції з підручників. Це інтенсивне навчання, яке змінює спосіб мислення і дає вам систему, що працює. Вже через кілька місяців після завершення ви зможете:
NIMA — це авторитетна організація з понад 50-річною історією, яка встановлює професійні стандарти у сфері маркетингу в Нідерландах та Європі. Її сертифікати визнаються роботодавцями в усьому світі, особливо в ЄС
NIMA — це авторитетна організація з понад 50-річною історією, яка встановлює професійні стандарти у сфері маркетингу в Нідерландах та Європі. Її сертифікати визнаються роботодавцями в усьому світі, особливо в ЄС
Вибір програми навчання та відповідно заклад я вибрав швидко. Я консультувався з найкрутішими українськими маркетологами, вони й порадили NIMA. Для мене було важливим викладання російською/українською мовами. Мене особисто звільнили з посади, про яку я мріяв кілька років (керівником одного із трьох напрямків компанії) після закінчення NIMA :-) Щоправда, наступного дня призначили на посаду директора компанії. Відповідаючи на запитання, чи я виправдав інвестиції і чи досягнув мети – відповідь «так». Я рекомендую NIMA тим, хто хоче розвиватися «вертикально» та заробляти пристойні гроші. Тим, хто нещадно ставиться до свого графіка, режиму роботи, ставить серйозні цілі та рухається до них.
Євген Великанов
IPay.ua
Я почав свою кар'єру копірайтером у рекламному агентстві, був дизайнером, потім став креативним директором, нарешті очолив відділ реклами, що називається, «на стороні клієнта». Якоїсь миті я відчув, що мені не вистачає теорії. Скажу чесно, я хотів крутий диплом :-). Ще були два важливі фактори: мова та ціна. За всіма трьома критеріями NIMA виграє. Було тяжко, але цікаво. Власне, це найзручніший графік для працюючого професіонала. Мої запити були повністю задоволені. Євроінтеграційний курс, який взяла наша країна, зобов'язує кожного фахівця підтягувати свою освіту до відповідного рівня.
Артем Бойко
Креативний директор у Slupsky Event Management
Навчання на програмі NIMA Маркетинг-В – одна з найкращих короткострокових програм (як додаткова освіта) у галузі маркетингу. Це можливість здобути гідний рівень знань, не виїжджаючи за межі України. У досить стислий термін курс дозволяє отримати глибокі і, що є найважливішим, близькі до практики знання у галузі маркетингу. Перевага NIMA полягає у практичності тих знань, які отримуєш і у хорошому балансі між теорією та практикою. Зручний графік занять (у вихідні) дозволяє не відриватися від роботи. Вчитися дуже цікаво та пізнавально. Викладачі – практикуючі бізнесмени та директори з маркетингу, які не просто викладають теорію, а діляться досвідом. Велика кількість кейсів, що розбираються, сприяють швидкому закріпленню знань. На нашому курсі підібрався дуже доброзичливий колектив, ми всі здружилися і до сьогодні спілкуємося та допомагаємо один одному у сфері маркетингу та ділимося своїм професійним досвідом.
Щербак Наталія
Project manager of Business Development у «Дельта Медікел»
Мені потрібно було розширити свої знання у бік класичного офлайн маркетингу. Серед критеріїв – швидкий курс навчання рідною мовою та міжнародний диплом. Було складно зберегти темпи навчання, особливо з вивченням додаткових матеріалів. Самостійна підготовка в цій програмі критична і на неї вкрай не вистачало часу.
Найбільше сподобалася "математичність" курсу. Не загальні фрази, а конкретні параметри і методики, що розраховуються. Рівень викладання оцінюю як найвищий. Основний курс було дано дуже добре.
Письмовий іспит був складнішим, хоча презентація плану видавалась просто формальністю, а виявилася досить непростим заходом. Моя компанія в маркетингу вже пів року живе за складеним у рамках NIMA планом. Тож кардинальне. Я дістав точно те, за чим йшов.
Ельдар Нагірний
Chief business development officer в QArea Inc. - Software outsourcing
NIMA для мене це довіра до програми навчання, престиж та причетність до європейської освітньої системи. Амбітність та жадоба особистісного зростання, можливі перспективи роботи в Європі, а також потреба у пізнанні маркетингу як цілісної науки привели мене до NIMA. Зізнатись, було нелегко. У фінансовому модулі, а також у засвоєнні дуже великого обсягу матеріалу. Було досить складно поєднати роботу із процесом навчання не знижуючи темп. Але було надзвичайно цікаво! Особливо – спостерігати та відчувати, як розкривається мій власний потенціал у процесі навчання.
Наставник в особі Юрія Робула був крутий. Після навчання з'явилася конкретність та узгодженість у цілях, причинах та наслідках. Маркетингова стратегія набула послідовності, інтегрованості всіх складових marketing mix, а головне – орієнтації на фінансові показники. Міжнародний диплом – must have, якщо ти амбітний, відкритий новому, прогресивний. Тверда впевненість у собі, як у фахівці, підштовхують до нових звершень і надають впевненості. NIMA – важлива частина мого життя. Здобути цей безцінний досвід та знання я рекомендую всім друзям і просто цікавим людям.
Ольга Кузьменко
Маркетинг спеціаліст CANTIK EL & HENRYLAND GROUP
БЛОГ
/ Читайте більше /
Матеріали, які можуть вас зацікавити
SMM
Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу
У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.
Digital Marketing
Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу
У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.
Digital Marketing
Таргетована реклама: що це і як вона працює?
Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів
Digital Marketing
Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент
Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved