Напишіть нам
Telegram
Viber
Messenger
WhatsApp
Email
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому.
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому.
OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС OFFLINE ONLINE ВИДЕОЗАПИС
Ласкаво просимо на ексклюзивний курс з маркетингу від NIMA та IMBA
Програма NIMA маркетинг рівня A ідеально підійде для початківців у галузі маркетингу та кожного, хто хоче ним стати.
Навчання маркетингу за програмою NIMA рівня А допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, здобути практичні навички, достатні для ефективної роботи в маркетингу, а також закласти основу маркетингового мислення.

Незважаючи на практичну спрямованість, курс дозволяє освоїти фундаментальні засади сучасного маркетингу, закласти основу для розвитку головної якості професійного маркетолога – маркетингового мислення. Також наш системний курс дасть повний набір маркетингового інструментарію для підприємця або професійного маркетолога.
Програма NIMA маркетинг рівня A ідеально підійде для початківців у галузі маркетингу та кожного, хто хоче ним стати. Навчання маркетингу за програмою NIMA рівня А допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, здобути практичні навички, достатні для ефективної роботи в маркетингу, а також закласти основу маркетингового мислення.
Незважаючи на практичну спрямованість, курс дозволяє освоїти фундаментальні засади сучасного маркетингу, закласти основу для розвитку головної якості професійного маркетолога – маркетингового мислення. Також наш системний курс дасть повний набір маркетингового інструментарію для підприємця або професійного маркетолога.
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
СИСТЕМНИЙ КОНТЕНТ
  • Програми NIMA визнані та схвалені відповідно до Європейської Кваліфікаційної Системи Оцінки (EQF). На сьогоднішній день це єдині навчальні програми в Україні, акредитовані Європейською маркетинговою конфедерацією (EMC)
ЯКІСТЬ ОСВІТИ
  • Цю програму навчання обирають тисячі людей у всьому світі. За рік NIMA приймає іспити приблизно у 10 тис. кандидатів у галузі маркетингу та комунікацій. Інститут був заснований у 1968 році та знаходиться в Амстердамі
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДИПЛОМ
  • Підтвердженням набутих компетенцій у маркетингу є європейський диплом NIMA рівня EQF4. Цей диплом підтверджує ваші компетенції на глобальному рівні та дає можливість офіційного працевлаштування в країнах ЄС (за бажанням, реєстрація оплачується додатково)
СИСТЕМНИЙ КОНТЕНТ
Програми NIMA визнані та схвалені відповідно до Європейської Кваліфікаційної Системи Оцінки (EQF). На сьогоднішній день це єдині навчальні програми в Україні, акредитовані Європейською маркетинговою конфедерацією (EMC)
ЯКІСТЬ ОСВІТИ
Цю програму навчання обирають тисячі людей у всьому світі. За рік NIMA приймає іспити приблизно у 10 тис. кандидатів у галузі маркетингу та комунікацій. Інститут був заснований у 1968 році та знаходиться в Амстердамі
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДИПЛОМ
Підтвердженням набутих компетенцій у маркетингу є європейський диплом NIMA рівня EQF4. Цей диплом підтверджує ваші компетенції на глобальному рівні та дає можливість офіційного працевлаштування в країнах ЄС (за бажанням, реєстрація оплачується додатково)

NIMA маркетинг А в деталях

Методологія NIMA включає великий обсяг самостійного читання та підготовки до кожного заняття в аудиторію. Таким чином ми заощаджуємо ваш час та гроші
75
навчальних
годин
80
годин
самостійної роботи
1867
сторінок навчального матеріалу
17
повноцінних навчальних модулів
РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ РЕЄСТРАЦІЯ
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
💻 Живі вебінари | Online
💡 Суб., Нед. - 2 рази на місяць
⏳ 12 тижнів
⏰ 10:00 до 17:30
🗒 75 навчальних годин

🗓 Старт: 22.03.2025
🎓 Доступно місць:9
💳 Вартість: 48 000 грн.

До 30 листопада: 27 000 грн.

Оплатити зі знижкою
ДОСТУПНА РОЗСТРОЧКА
💻 Відеозапис курсу | Online
💡 Дивіться у зручний час
🗓 Старт одразу після оплати
⏳ 75 навчальних годин
⏰ 3 години Online індивідуально

🗓 Старт: Одразу після оплати
💳 Вартість: 32 000 грн.

До 30 листопада: 19 000 грн.
Оплатити зі знижкою
  • Графік стартів
    Набір до групи навчання NIMA – А проходить 2 рази на рік. Дати початку та закінчення занять залежать від дат проведення Єдиного Незалежного Європейського Екзамену
    1
  • Наявність місць
    Кількість місць у групі обмежена. Максимальна кількість – 18. Навчальні матеріали, додаткова література та проміжні тести входять у вартість
    2
  • Тривалість
    Термін навчання складає
    3 – 3,5 місяці. Заняття проходять по суботах та неділях з 10:00 до 17:30 2 рази на місяць
    3
  • Іспити
    Дата Єдиного Міжнародного Сертифікаційного Іспиту призначається безпосередньо Нідерландським Інститутом Маркетингу (NIMA)
    4
Графік стартів
Набір до групи навчання NIMA – А проходить 2 рази на рік. Дати початку та закінчення занять залежать від дат проведення Єдиного Незалежного Європейського Екзамену
Наявність місць
Кількість місць у групі обмежена. Максимальна кількість – 18. Навчальні матеріали, додаткова література та проміжні тести входять у вартість
Тривалість
Термін навчання складає
3 – 3,5 місяці. Заняття проходять по суботах та неділях з 10:00 до 17:30 2 рази на місяць
Іспити
Дата Єдиного Міжнародного Сертифікаційного Іспиту призначається безпосередньо Нідерландським Інститутом Маркетингу (NIMA)
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС
Менеджери з досвідом до року
Менеджери, маркетинг менеджери та PR менеджери з досвідом роботи до 1 року
Починаючі кар'єру
Маркетологи-початківці без досвіду роботи або помічники маркетологів
Випускники ВНЗ
Випускники ВНЗ та молоді люди планують кар'єру за кордоном
Підприємці
Власники малого бізнесу та підприємці-початківці
НЕ маркетологи
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
Молодші спеціалісти
Асистенти бренд-менеджерів, інтернет-маркетологи, SMM-менеджери
Менеджери з досвідом до року
Менеджери, маркетинг менеджери та PR менеджери з досвідом роботи до 1 року
Починаючі кар'єру
Маркетологи-початківці без досвіду роботи або помічники маркетологів
Випускники ВНЗ
Випускники ВНЗ та молоді люди планують кар'єру за кордоном
Підприємці
Власники малого бізнесу та підприємці-початківці
НЕ маркетологи
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
Младшие специалисты
Асистенти бренд-менеджерів, інтернет-маркетологи, SMM-менеджери
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
  • Системність
    Системна професійна підготовка з нуля відповідно до світових стандартів
    1
  • Компетенції
    Вміння працювати із завданнями різних галузей бізнесу та застосовувати інструменти класичного та діджитал маркетингу
    2
  • Гнучкість
    Навички вирішення практичних маркетингових завдань відповідно до цілей та Стратегії компанії
    3
  • Професіоналізм
    Придбання професійного
    маркетингового мислення та стратегічного підходу
    4
ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ ПЕРЕВАГИ КУРСУ
Системність
Системна професійна підготовка з нуля відповідно до світових стандартів
Компетенції
Вміння працювати із завданнями різних галузей бізнесу та застосовувати інструменти класичного та діджитал маркетингу
Гнучкість
Навички вирішення практичних маркетингових завдань відповідно до цілей та Стратегії компанії
Професіоналізм
Придбання професійного маркетингового мислення та стратегічного підходу
ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА ПРОГРАМА КУРСА
1. ВСТУП: Маркетинг, філософія та система понять
Метою вивчення даної інформації є набуття знань та розуміння етапів розвитку маркетингу, понять, що маються на увазі під термінами, принципів, областей застосування та основних теорій у маркетингу
2. Цілі, завдання та стратегії маркетингу
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії.

Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку
3. Аналіз зовнішнього середовища та конкуренція
У процесі вивчення матеріалів даного модуля ви сформуєте цілісне уявлення про механізми функціонування ринків і галузей, про фактори впливу на їх роботу та розвиток, про макрофактори навколишнього середовища, про співвідношення попиту та пропозиції, про бізнес-ланцюжки, конкуренцію та її структуру та форми, конкурентні війнах, Моделі 5 сил конкуренції Портера, конкурентних стратегіях, рівнях попиту та способах їх розрахунків.

Ви навчитеся не тільки правильно шукати нішу та прораховувати її потенціал, але й прогнозувати можливості її поглиблення та ступеня володіння.
4. Поведінка споживачів
Цей модуль дуже важливий для глибокого розуміння маркетингу. У ньому розкрито основні моделі поведінки покупця, і навіть чинники, які на нього впливають. Також ви детально вивчите етапи процесу ухвалення рішення покупцем, CRM-системи, ролі у прийнятті рішень на B2B та B2C ринках
5. Маркетингові дослідження
Після вивчення даного модуля ви зможете пояснити роль маркетингової інформації в компанії, розберетеся в різних видах досліджень і навчитеся підбирати комплекс отримання інформації, виходячи із запитів та завдань вашого бізнесу. Ви вивчите джерела отримання інформації та даних, а також способи та види отримання маркетингової інформації, зможете скласти бриф дослідження та вибрати інструменти дослідження, а також ефективно використовувати способи первинного дослідження та отримання інформації
6. Аналіз конкурентоспроможності організації
Цей модуль призначений для всіх, хто планує досконало вивчити способи побудови відділу маркетингу та організацію роботи функції маркетингу в компанії, а також навчитеся наділяти співробітників тими чи іншими повноваженнями для більш ефективної взаємодії з іншими підрозділами компанії
7. Маркетингова товарна політика
1. Властивості та атрибути товарів
2. Маркетинг послуг
3. Управління асортиментом та товарними категоріями
4. Брендінг

У цьому модулі докладно розглядається класифікація товарів та послуг, їх якості та вигоди. Ви навчитеся приймати управлінські рішення в галузі товарної політики, керувати асортиментом та торговими марками, розберетеся з основами офлайн та онлайн сервісу та питаннями лояльності. Також, ви познайомитеся з основами брендингу, видами брендів, індивідуальними торговими марками та циклом розробки нових продуктів та послуг. Також, увага приділяється маркетингу послуг та його особливостям

8. Маркетингова цінова політика
1. Стратегії та цілі ціноутворення
2. Визначення ринкової ціни
3. Коригування цін

Значення цінової політики для успіху будь-якого бізнесу важко переоцінити. В даному модулі розкрито всі фактори, що впливають на цінову політику, цінові стратегії, методи розрахунку собівартості та цін та способи їх коригування.

Ви дізнаєтеся про маркетингові функції ціни і розберетеся в особливостях психологічного сприйняття ціни; вивчіть види знижок та зможете грамотно ними керувати; навчитеся вважати важливі фінансові показники: ROI, маржинальність, валовий та чистий прибуток, точку беззбитковості, еластичність попиту, рентабельність, ліквідність та багато іншого. Ви навчитеся прогнозувати прибуток та можливі збитки та збирати фінансову інформацію для ефективного прийняття управлінських рішень
9. Політика дистрибуції
1. Управління каналами дистрибуції
2. Логістика

Все про доставку споживчої цінності, функції дистрибуції та її канали, види розподілу, стратегії pull і push, вертикальні маркетингові системи VFB/GWB - у цьому модулі. Ви також дізнаєтеся про франчайзинг та мерчандайзинг послуг, роботу логістичних ланцюгів та стратегії виходу на міжнародні ринки. Також у рамках даного модуля ви набудете навичок прийняття рішень в галузі організаційної структури в рамках каналів розподілу та дистрибуції, навчитеся керувати товарорухом та товарообігом
10. Маркетингові комунікації
У цьому важливому модулі ви познайомитеся з організацією процесу комунікацій зсередини та розкриєте всі можливості для комплексного просування вашого бізнесу. Ви дізнаєтеся все про моделі комунікацій, маркетинг відносин і електронний маркетинг, комунікаційних можливостях інтернет і критерії вибору каналів комунікацій, способи контакту з аудиторією, моделі DAGMAR і AIDA. Ви заглибитеся в рекламу та її функції, формування іміджу, порівняльну рекламу POP/POS, SEA, SEO, афілійований маркетинг та суспільні зв'язки, організацію PR-кампаній, акцій та формування громадської думки, вивчіть елементи комунікаційного міксу та всі показники медійного планування
11. Торгова стратегія
У процесі вивчення навчальних матеріалів даного модуля ви дізнаєтеся все про роздрібну торгівлю та її типи, концепції та формати, про 6Р, роздрібну торгівлю, про чотири елементи товарної політики, маркетинг у роздріб, мерчандайзингу та маршрутизації. Ви навчитеся вибирати тип роздрібної стратегії та познайомитеся з планом її покрокової ефективної реалізації
12. Основи digital marketing
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення і відповісти на всі питання комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь як створити friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної купівлі за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого
13. Реклама в інтернет
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всіх основних рекламних носіїв у цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг
14. Social Media Marketing
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, адмініструвати спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook та ін.
15. Пошуковий маркетинг (Search Engine Marketing)
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти
16. E-mail marketing
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу
17. Веб-сайти та аналітика
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.

Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS і навчитеся використовувати контент, події, AdWords, eCommerce
18. Підготовка до складання Міжнародного іспиту
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань
Навчальні програми NIMA мають на меті розвиток компетенцій, а тренери NIMA використовують відповідні принципи навчання. Суть освіти, заснованої на компетенціях, полягає у застосуванні теоретичних знань у Вашій конкретній ситуації на роботі чи узагальненій практичній ситуації. Тільки такий підхід дозволяє слухачеві стати справжнім фахівцем
Бізнес середовище більше не потребує фахівців, які знають тільки теорію, але й покладатися на те, що практики маркетингу без опори на сильну методологію зможуть донести суть предмета, спираючись лише на суб'єктивний досвід, теж було б неправильним. Тому, під час навчання фахівців на програмах NIMA використовується вже зазначений підхід: Теорія + Практика + Аналіз результатів
Навчальні програми NIMA мають на меті розвиток компетенцій, а тренери NIMA використовують відповідні принципи навчання. Суть освіти, заснованої на компетенціях, полягає у застосуванні теоретичних знань у Вашій конкретній ситуації на роботі чи узагальненій практичній ситуації. Тільки такий підхід дозволяє слухачеві стати справжнім фахівцем
Бізнес середовище більше не потребує фахівців, які знають тільки теорію, але й покладатися на те, що практики маркетингу без опори на сильну методологію зможуть донести суть предмета, спираючись лише на суб'єктивний досвід, теж було б неправильним. Тому, під час навчання фахівців на програмах NIMA використовується вже зазначений підхід: Теорія + Практика + Аналіз результатів
Чи потрібні вам індивідуальні умови?
Зв'яжіться з нашим менеджером для обговорення індивідуальних умов оплати навчання
Чи потрібні вам індивідуальні умови?
Зв'яжіться з нашим менеджером для обговорення індивідуальних умов оплати навчання
ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ ТРЕНЕРИ ТА СПІКЕРИ
Тренери програм NIMA в Україні спираються на контент та стандарти викладання NIMA, набуті досвід та практику, а також займаються адаптацією, перекладом та доповненням навчальних матеріалів NIMA
Юрий Робул
Жанн Смотрич
IMBA
Берт Вуккинк
Юлія Луценко
Консультант з управління маркетингом, коуч та тренер
Якко Столкер
Дмитро Карпенко
Dustards
Дмитрий Грушевский
Євген Польов
Ciklum, Kantar Retail VR
Юрий Робул
Юрій Робул
Netton CG
Берт Вуккинк
Bert Jan Vukkink
XpertNet
Якко Столкер
Jacco Stolker
ETCN BV
Дмитрий Грушевский
Андрій Прудіус
The Garrison Group
Тренери програм NIMA в Україні спираються на контент та стандарти викладання NIMA, набуті досвід та практику, а також займаються адаптацією, перекладом та доповненням навчальних матеріалів NIMA
Не впевнені у виборі
програми?
Пройдіть попередній онлайн тест із 10 питань для визначення вашого рівня знань та вибору програми
Не впевнені у виборі
програми?
Пройдіть попередній онлайн тест із 10 питань для визначення вашого рівня знань та вибору програми
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
Міжнародний статус, ліцензійний контент, якісна адаптація навчального матеріалу та системна методологія – основні причини вибору IMBA. Серед багатьох наших випускників співробітники таких компаній, як:
Новартис
УкрАвто
Нам довіряють найкращі компанії
Програми, які можуть вас зацікавити
Програми, які можуть вас зацікавити
Залишайтеся на зв'язку
Підпишіться на нашу розсилку, щоб дізнаватися про Акції та спеціальні пропозиції
Нове у блозі
Еще
International
Marketing
Business
Academy

02000, Київ Вулиця Голосіївська, 17
4 поверх, офіс 409 Україна

Made on
Tilda