Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Європейський диплом рівня EQF-4
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому
NIMA-A підійде початківцям-спеціалістам у маркетингу та допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, отримати необхідні знання та практичні навички, потрібні для ефективної роботи. Це ідеальний старт для тих, хто тільки входить у професію
Диплом NIMA-A відповідає рівню EQF 4 — європейський рівень середньої спеціальної освіти , що означає європейське визнання кваліфікації. Диплом підтверджує вашу кваліфікацію перед роботодавцем і відкриває можливості для працевлаштування в європейських компаніях
Ви набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital. Отримаєте доступ до всього сучасного інструментарію просування в інтернет та соцмережах
Найкращі випускники отримають сприяння у працевлаштуванні. По результатам екзаменів та отриманні Диплому Ви можете звернутися до Академії по допомогу у працевлаштуванні, в тому числі і в європейських компаніях
IMBA ексклюзивно представляє в Україні Міжнародну кваліфікаційну програму професійного навчання маркетингу від однієї з найстаріших та найшанованіших професійних організацій маркетологів у Європі - Netherlands Institute of Marketing (NIMA), Нідерланди
У всьому світі NIMA представляє середньострокові практичні програми підготовки професіоналів у маркетингу з міжнародною атестацією та отриманням Міжнародного диплому згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою - EQF. Ми ексклюзивно представляємо в Україні весь цикл – від навчання до здобуття Диплому
NIMA-A підійде початківцям-спеціалістам у маркетингу та допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, отримати необхідні знання та практичні навички, потрібні для ефективної роботи. Це ідеальний старт для тих, хто тільки входить у професію
Диплом NIMA-A відповідає рівню EQF 4 — європейський рівень середньої спеціальної освіти , що означає європейське визнання кваліфікації. Диплом підтверджує вашу кваліфікацію перед роботодавцем і відкриває можливості для працевлаштування в європейських компаніях
Ви набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital. Отримаєте доступ до всього сучасного інструментарію просування в інтернет та соцмережах
Найкращі випускники отримають сприяння у працевлаштуванні. По результатам екзаменів та отриманні Диплому Ви можете звернутися до Академії по допомогу у працевлаштуванні, в тому числі і в європейських компаніях
Програма NIMA маркетинг рівня A ідеально підійде для початківців у галузі маркетингу та кожного, хто хоче ним стати.Навчання маркетингу за програмою NIMA рівня А допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, здобути практичні навички, достатні для ефективної роботи в маркетингу, а також закласти основу маркетингового мислення
Незважаючи на практичну спрямованість, курс дозволяє освоїти фундаментальні засади сучасного маркетингу, закласти основу для розвитку головної якості професійного маркетолога – маркетингового мислення. Також наш системний курс дасть повний набір маркетингового інструментарію для підприємця або професійного маркетолога
NIMA (Netherlands Institute of Marketing) — це провідна професійна організація з маркетингу, яка була заснована в Нідерландах у 1966 році. NIMA встановлює професійні стандарти та сприяє побудові сильної маркетингової спільноти.
Інститут пропонує багаторівневу систему сертифікацій, зокрема NIMA A (початковий рівень) та NIMA B (практичний середній рівень).
Програма NIMA маркетинг рівня A ідеально підійде для початківців у галузі маркетингу та кожного, хто хоче ним стати.Навчання маркетингу за програмою NIMA рівня А допоможе сформувати систему знань у сфері маркетингу, здобути практичні навички, достатні для ефективної роботи в маркетингу, а також закласти основу маркетингового мислення
Незважаючи на практичну спрямованість, курс дозволяє освоїти фундаментальні засади сучасного маркетингу, закласти основу для розвитку головної якості професійного маркетолога – маркетингового мислення. Також наш системний курс дасть повний набір маркетингового інструментарію для підприємця або професійного маркетолога
Менеджери, маркетинг менеджери та PR менеджери з досвідом роботи до 1 року
Маркетологи-початківці без досвіду роботи або помічники маркетологів
Випускники ВНЗ та молоді люди планують кар'єру за кордоном
Власники малого бізнесу та підприємці-початківці
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
Асистенти бренд-менеджерів, інтернет-маркетологи, SMM-менеджери
Менеджери, маркетинг менеджери та PR менеджери з досвідом роботи до 1 року
Маркетологи-початківці без досвіду роботи або помічники маркетологів
Випускники ВНЗ та молоді люди планують кар'єру за кордоном
Власники малого бізнесу та підприємці-початківці
Копірайтери, контент-менеджери, спеціалісти з продажу
Асистенти бренд-менеджерів, інтернет-маркетологи, SMM-менеджери
Як наші студенти досягають вражаючих результатів у стислі терміни
Навчання за програмами NIMA базується на активній участі слухачів. Розвиток компетенцій, (комбінація знань, умінь та професійного відношення) практиків маркетингу є головною метою навчання. Маркетингові компетенції можна розвинути лише у результаті практики: застосування теорії до робочої повсякденної ситуації є основним способом навчання. Навчання на кожній програмі ґрунтується на активній участі слухачів та розвитку компетенцій. Слухачі програм можуть приносити до аудиторії свої власні маркетингові ситуації, обговорювати та вирішувати їх за участю своїх колег та тренерів.
Методика навчання маркетингу NIMA створена з урахуванням особливостей навчання дорослих професіоналів. Вона ґрунтується на теорії пізнання Колба.
Теория Колба базується на чотирьох послідовних фазах, якими має пройти слухач:
Як наші студенти досягають вражаючих результатів у стислі терміни
Навчання за програмами NIMA базується на активній участі слухачів. Розвиток компетенцій, (комбінація знань, умінь та професійного відношення) практиків маркетингу є головною метою навчання. Маркетингові компетенції можна розвинути лише у результаті практики: застосування теорії до робочої повсякденної ситуації є основним способом навчання. Навчання на кожній програмі ґрунтується на активній участі слухачів та розвитку компетенцій. Слухачі програм можуть приносити до аудиторії свої власні маркетингові ситуації, обговорювати та вирішувати їх за участю своїх колег та тренерів.
Методика навчання маркетингу NIMA створена з урахуванням особливостей навчання дорослих професіоналів. Вона ґрунтується на теорії пізнання Колба.
Теория Колба базується на чотирьох послідовних фазах, якими має пройти слухач:
навчальнихгодин
годин
самостійної роботи
сторінок навчального матеріалу
повноцінних навчальних модулів
При оплаті до 1.09.2025
48 000 грн.
Деталі курсу
💻 Живі вебінари | Online💡 Суб., Нед. - 2 рази на місяць⏳ 12 тижнів⏰ 10:00 до 17:30🗒 75 навчальних годин
🗓 Старт: 18.10.2025🎓 Доступно місць: 7💳 Вартість: 48 000 грн.
До кінця Акції залишилося:
При оплаті до 1.09.2025
32 000 грн.
Деталі курсу
💻 Відеозапис курсу | Online💡 Дивіться у зручний час🗓 Старт одразу після оплати⏳ 75 навчальних годин⏰ 3 години Online індивідуально
🗓 Старт: Одразу після оплати💳 Вартість: 32 000 грн.
До кінця Акції залишилося:
Диплом NIMA
Диплом NIMA засвідчує, що ви успішно склали екзамени та отримали кваліфікацію згідно з Європейською Кваліфікаційною Системою (EQF). NIMA - Нідерландський Інститут Маркетингу - організація, яка об'єднує сотні відомих компаній і тисячі професійних маркетологів у Нідерландах. Цей диплом надає вам переваги при прийнятті на роботу в Європейських країнах
Сертифікат EMCQ
Сертифікат EMCQ підтверджує вашу кваліфікацію маркетолога по всіх Європейських країнах. Він виданий European Marketing Cofederation(EMC) - найбільшою маркетинговою організацією Європи, яка об'єднує національні маркетингові асоціації країн. Він виступає у якості рекомендації та "ознаки якості" для роботодавців у Європи та за її межами
6 практичних навичок курсу NIMA A, які допоможуть вам знайти роботу та заробляти:
Ви навчитеся "читати" своїх клієнтів - що їх мотивує купувати, чого вони бояться, як приймають рішення. Це золота навичка для будь-якого бізнесу! Компанії готові платити великі гроші тим, хто вміє передбачити поведінку покупців
Ви дізнаєтеся як знаходити прибуткові ніші, розуміти, що хочуть люди, та аналізувати конкурентів. Це навичка, яка дозволяє створювати успішні проєкти з нуля або покращувати існуючі. Стартапи та великі компанії борються за таких фахівців
Зрозумієте, як товар доходить до клієнта найефективніше та найдешевше. Це означає вміння економити бюджет компанії та збільшувати прибуток. Навичка, яка завжди в ціні, особливо зараз, коли всі переходять в онлайн
Навчитеся працювати з клієнтами з різних країн, зрозумієте культурні відмінності. Це відкриває двері до роботи в міжнародних компаніях з відповідними зарплатами. Особливо актуально для тих, хто хоче працювати віддалено
Дізнаєтеся, як правильно оцінювати товари та послуги, щоб максимізувати прибуток. Це навичка, яка дозволяє збільшувати доходи компанії на 20-30%. Керівники люблять таких співробітників і готові за них боротися
Навчитеся створювати контент, який продає, планувати рекламні кампанії, працювати з соціальними мережами. В епоху цифрового маркетингу це найзатребуваніша навичка - кожен бізнес потребує онлайн-присутності
Метою вивчення даної інформації є набуття знань та розуміння етапів розвитку маркетингу, понять, що маються на увазі під термінами, принципів, областей застосування та основних теорій у маркетингу.
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії.
Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку.
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії.
Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку.
Цей модуль дуже важливий для глибокого розуміння маркетингу. У ньому розкрито основні моделі поведінки покупця, і навіть чинники, які на нього впливають. Також ви детально вивчите етапи процесу ухвалення рішення покупцем, CRM-системи, ролі у прийнятті рішень на B2B та B2C ринках.
Після вивчення даного модуля ви зможете пояснити роль маркетингової інформації в компанії, розберетеся в різних видах досліджень і навчитеся підбирати комплекс отримання інформації, виходячи із запитів та завдань вашого бізнесу. Ви вивчите джерела отримання інформації та даних, а також способи та види отримання маркетингової інформації, зможете скласти бриф дослідження та вибрати інструменти дослідження, а також ефективно використовувати способи первинного дослідження та отримання інформації.
Цей модуль призначений для всіх, хто планує досконало вивчити способи побудови відділу маркетингу та організацію роботи функції маркетингу в компанії, а також навчитеся наділяти співробітників тими чи іншими повноваженнями для більш ефективної взаємодії з іншими підрозділами компанії.
1. Властивості та атрибути товарів2. Маркетинг послуг3. Управління асортиментом та товарними категоріями4. Брендінг
У цьому модулі докладно розглядається класифікація товарів та послуг, їх якості та вигоди. Ви навчитеся приймати управлінські рішення в галузі товарної політики, керувати асортиментом та торговими марками, розберетеся з основами офлайн та онлайн сервісу та питаннями лояльності. Також, ви познайомитеся з основами брендингу, видами брендів, індивідуальними торговими марками та циклом розробки нових продуктів та послуг. Також, увага приділяється маркетингу послуг та його особливостям.
1. Стратегії та цілі ціноутворення2. Визначення ринкової ціни3. Коригування цін
Значення цінової політики для успіху будь-якого бізнесу важко переоцінити. В даному модулі розкрито всі фактори, що впливають на цінову політику, цінові стратегії, методи розрахунку собівартості та цін та способи їх коригування.
Ви дізнаєтеся про маркетингові функції ціни і розберетеся в особливостях психологічного сприйняття ціни; вивчіть види знижок та зможете грамотно ними керувати; навчитеся вважати важливі фінансові показники: ROI, маржинальність, валовий та чистий прибуток, точку беззбитковості, еластичність попиту, рентабельність, ліквідність та багато іншого. Ви навчитеся прогнозувати прибуток та можливі збитки та збирати фінансову інформацію для ефективного прийняття управлінських рішень.
1. Управління каналами дистрибуції2. Логістика
Все про доставку споживчої цінності, функції дистрибуції та її канали, види розподілу, стратегії pull і push, вертикальні маркетингові системи VFB/GWB - у цьому модулі. Ви також дізнаєтеся про франчайзинг та мерчандайзинг послуг, роботу логістичних ланцюгів та стратегії виходу на міжнародні ринки. Також у рамках даного модуля ви набудете навичок прийняття рішень в галузі організаційної структури в рамках каналів розподілу та дистрибуції, навчитеся керувати товарорухом та товарообігом.
У цьому важливому модулі ви познайомитеся з організацією процесу комунікацій зсередини та розкриєте всі можливості для комплексного просування вашого бізнесу.
Ви дізнаєтеся все про моделі комунікацій, маркетинг відносин і електронний маркетинг, комунікаційних можливостях інтернет і критерії вибору каналів комунікацій, способи контакту з аудиторією, моделі DAGMAR і AIDA. Ви заглибитеся в рекламу та її функції, формування іміджу, порівняльну рекламу POP/POS, SEA, SEO, афілійований маркетинг та суспільні зв'язки, організацію PR-кампаній, акцій та формування громадської думки, вивчіть елементи комунікаційного міксу та всі показники медійного планування.
У процесі вивчення навчальних матеріалів даного модуля ви дізнаєтеся все про роздрібну торгівлю та її типи, концепції та формати, про 6Р, роздрібну торгівлю, про чотири елементи товарної політики, маркетинг у роздріб, мерчандайзингу та маршрутизації. Ви навчитеся вибирати тип роздрібної стратегії та познайомитеся з планом її покрокової ефективної реалізації.
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення і відповісти на всі питання комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь як створити friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної купівлі за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого.
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всіх основних рекламних носіїв у цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг.
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, адмініструвати спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі.
Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook та ін.
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO.
Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти.
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу.
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.
Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS і навчитеся використовувати контент, події, AdWords, eCommerce.
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань.
Метою вивчення даної інформації є набуття знань та розуміння етапів розвитку маркетингу, понять, що маються на увазі під термінами, принципів, областей застосування та основних теорій у маркетингу
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії.
Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії.
Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку
Цей модуль дуже важливий для глибокого розуміння маркетингу. У ньому розкрито основні моделі поведінки покупця, і навіть чинники, які на нього впливають. Також ви детально вивчите етапи процесу ухвалення рішення покупцем, CRM-системи, ролі у прийнятті рішень на B2B та B2C ринках
Після вивчення даного модуля ви зможете пояснити роль маркетингової інформації в компанії, розберетеся в різних видах досліджень і навчитеся підбирати комплекс отримання інформації, виходячи із запитів та завдань вашого бізнесу. Ви вивчите джерела отримання інформації та даних, а також способи та види отримання маркетингової інформації, зможете скласти бриф дослідження та вибрати інструменти дослідження, а також ефективно використовувати способи первинного дослідження та отримання інформації
Цей модуль призначений для всіх, хто планує досконало вивчити способи побудови відділу маркетингу та організацію роботи функції маркетингу в компанії, а також навчитеся наділяти співробітників тими чи іншими повноваженнями для більш ефективної взаємодії з іншими підрозділами компанії
1. Властивості та атрибути товарів2. Маркетинг послуг3. Управління асортиментом та товарними категоріями4. Брендінг
У цьому модулі докладно розглядається класифікація товарів та послуг, їх якості та вигоди. Ви навчитеся приймати управлінські рішення в галузі товарної політики, керувати асортиментом та торговими марками, розберетеся з основами офлайн та онлайн сервісу та питаннями лояльності. Також, ви познайомитеся з основами брендингу, видами брендів, індивідуальними торговими марками та циклом розробки нових продуктів та послуг. Також, увага приділяється маркетингу послуг та його особливостям
1. Стратегії та цілі ціноутворення2. Визначення ринкової ціни3. Коригування цін
Значення цінової політики для успіху будь-якого бізнесу важко переоцінити. В даному модулі розкрито всі фактори, що впливають на цінову політику, цінові стратегії, методи розрахунку собівартості та цін та способи їх коригування.
Ви дізнаєтеся про маркетингові функції ціни і розберетеся в особливостях психологічного сприйняття ціни; вивчіть види знижок та зможете грамотно ними керувати; навчитеся вважати важливі фінансові показники: ROI, маржинальність, валовий та чистий прибуток, точку беззбитковості, еластичність попиту, рентабельність, ліквідність та багато іншого. Ви навчитеся прогнозувати прибуток та можливі збитки та збирати фінансову інформацію для ефективного прийняття управлінських рішень
1. Управління каналами дистрибуції2. Логістика
Все про доставку споживчої цінності, функції дистрибуції та її канали, види розподілу, стратегії pull і push, вертикальні маркетингові системи VFB/GWB - у цьому модулі. Ви також дізнаєтеся про франчайзинг та мерчандайзинг послуг, роботу логістичних ланцюгів та стратегії виходу на міжнародні ринки. Також у рамках даного модуля ви набудете навичок прийняття рішень в галузі організаційної структури в рамках каналів розподілу та дистрибуції, навчитеся керувати товарорухом та товарообігом
У цьому важливому модулі ви познайомитеся з організацією процесу комунікацій зсередини та розкриєте всі можливості для комплексного просування вашого бізнесу. Ви дізнаєтеся все про моделі комунікацій, маркетинг відносин і електронний маркетинг, комунікаційних можливостях інтернет і критерії вибору каналів комунікацій, способи контакту з аудиторією, моделі DAGMAR і AIDA. Ви заглибитеся в рекламу та її функції, формування іміджу, порівняльну рекламу POP/POS, SEA, SEO, афілійований маркетинг та суспільні зв'язки, організацію PR-кампаній, акцій та формування громадської думки, вивчіть елементи комунікаційного міксу та всі показники медійного планування
У процесі вивчення навчальних матеріалів даного модуля ви дізнаєтеся все про роздрібну торгівлю та її типи, концепції та формати, про 6Р, роздрібну торгівлю, про чотири елементи товарної політики, маркетинг у роздріб, мерчандайзингу та маршрутизації. Ви навчитеся вибирати тип роздрібної стратегії та познайомитеся з планом її покрокової ефективної реалізації
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення і відповісти на всі питання комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь як створити friendly сайт, здатний продавати; як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної купівлі за допомогою інструментів digital marketing; що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги; як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всіх основних рекламних носіїв у цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, адмініструвати спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook та ін.
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні); зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії; створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент; оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками; дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу
Ви познайомитеся з правилами створення контенту та змісту сайту, поняттями структури та юзабіліті, чуйності та адаптивного дизайну, нюансах дизайну для планшетів та мобільних пристроїв.
Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital; створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів; зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо; навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники; ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS і навчитеся використовувати контент, події, AdWords, eCommerce
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань
Навчальні програми NIMA мають на меті розвиток компетенцій, а тренери NIMA використовують відповідні принципи навчання. Суть освіти, заснованої на компетенціях, полягає у застосуванні теоретичних знань у Вашій конкретній ситуації на роботі чи узагальненій практичній ситуації. Тільки такий підхід дозволяє слухачеві стати справжнім фахівцем
Бізнес середовище більше не потребує фахівців, які знають тільки теорію, але й покладатися на те, що практики маркетингу без опори на сильну методологію зможуть донести суть предмета, спираючись лише на суб'єктивний досвід, теж було б неправильним. Тому, під час навчання фахівців на програмах NIMA використовується вже зазначений підхід: Теорія + Практика + Аналіз результатів
Навчальні програми NIMA мають на меті розвиток компетенцій, а тренери NIMA використовують відповідні принципи навчання. Суть освіти, заснованої на компетенціях, полягає у застосуванні теоретичних знань у Вашій конкретній ситуації на роботі чи узагальненій практичній ситуації. Тільки такий підхід дозволяє слухачеві стати справжнім фахівцем
Бізнес середовище більше не потребує фахівців, які знають тільки теорію, але й покладатися на те, що практики маркетингу без опори на сильну методологію зможуть донести суть предмета, спираючись лише на суб'єктивний досвід, теж було б неправильним. Тому, під час навчання фахівців на програмах NIMA використовується вже зазначений підхід: Теорія + Практика + Аналіз результатів
NIMA — це авторитетна організація з понад 50-річною історією, яка встановлює професійні стандарти у сфері маркетингу в Нідерландах та Європі. Її сертифікати визнаються роботодавцями в усьому світі, особливо в ЄС
NIMA — це авторитетна організація з понад 50-річною історією, яка встановлює професійні стандарти у сфері маркетингу в Нідерландах та Європі. Її сертифікати визнаються роботодавцями в усьому світі, особливо в ЄС
Вибір програми навчання та відповідно заклад я вибрав швидко. Я консультувався з найкрутішими українськими маркетологами, вони й порадили NIMA. Для мене було важливим викладання російською/українською мовами. Мене особисто звільнили з посади, про яку я мріяв кілька років (керівником одного із трьох напрямків компанії) після закінчення NIMA :-) Щоправда, наступного дня призначили на посаду директора компанії. Відповідаючи на запитання, чи я виправдав інвестиції і чи досягнув мети – відповідь «так». Я рекомендую NIMA тим, хто хоче розвиватися «вертикально» та заробляти пристойні гроші. Тим, хто нещадно ставиться до свого графіка, режиму роботи, ставить серйозні цілі та рухається до них.
Євген Великанов
IPay.ua
Я почав свою кар'єру копірайтером у рекламному агентстві, був дизайнером, потім став креативним директором, нарешті очолив відділ реклами, що називається, «на стороні клієнта». Якоїсь миті я відчув, що мені не вистачає теорії. Скажу чесно, я хотів крутий диплом :-). Ще були два важливі фактори: мова та ціна. За всіма трьома критеріями NIMA виграє. Було тяжко, але цікаво. Власне, це найзручніший графік для працюючого професіонала. Мої запити були повністю задоволені. Євроінтеграційний курс, який взяла наша країна, зобов'язує кожного фахівця підтягувати свою освіту до відповідного рівня.
Артем Бойко
Креативний директор у Slupsky Event Management
Навчання на програмі NIMA Маркетинг-В – одна з найкращих короткострокових програм (як додаткова освіта) у галузі маркетингу. Це можливість здобути гідний рівень знань, не виїжджаючи за межі України. У досить стислий термін курс дозволяє отримати глибокі і, що є найважливішим, близькі до практики знання у галузі маркетингу. Перевага NIMA полягає у практичності тих знань, які отримуєш і у хорошому балансі між теорією та практикою. Зручний графік занять (у вихідні) дозволяє не відриватися від роботи. Вчитися дуже цікаво та пізнавально. Викладачі – практикуючі бізнесмени та директори з маркетингу, які не просто викладають теорію, а діляться досвідом. Велика кількість кейсів, що розбираються, сприяють швидкому закріпленню знань. На нашому курсі підібрався дуже доброзичливий колектив, ми всі здружилися і до сьогодні спілкуємося та допомагаємо один одному у сфері маркетингу та ділимося своїм професійним досвідом.
Щербак Наталія
Project manager of Business Development у «Дельта Медікел»
Мені потрібно було розширити свої знання у бік класичного офлайн маркетингу. Серед критеріїв – швидкий курс навчання рідною мовою та міжнародний диплом. Було складно зберегти темпи навчання, особливо з вивченням додаткових матеріалів. Самостійна підготовка в цій програмі критична і на неї вкрай не вистачало часу.
Найбільше сподобалася "математичність" курсу. Не загальні фрази, а конкретні параметри і методики, що розраховуються. Рівень викладання оцінюю як найвищий. Основний курс було дано дуже добре.
Письмовий іспит був складнішим, хоча презентація плану видавалась просто формальністю, а виявилася досить непростим заходом. Моя компанія в маркетингу вже пів року живе за складеним у рамках NIMA планом. Тож кардинальне. Я дістав точно те, за чим йшов.
Ельдар Нагірний
Chief business development officer в QArea Inc. - Software outsourcing
NIMA для мене це довіра до програми навчання, престиж та причетність до європейської освітньої системи. Амбітність та жадоба особистісного зростання, можливі перспективи роботи в Європі, а також потреба у пізнанні маркетингу як цілісної науки привели мене до NIMA. Зізнатись, було нелегко. У фінансовому модулі, а також у засвоєнні дуже великого обсягу матеріалу. Було досить складно поєднати роботу із процесом навчання не знижуючи темп. Але було надзвичайно цікаво! Особливо – спостерігати та відчувати, як розкривається мій власний потенціал у процесі навчання.
Наставник в особі Юрія Робула був крутий. Після навчання з'явилася конкретність та узгодженість у цілях, причинах та наслідках. Маркетингова стратегія набула послідовності, інтегрованості всіх складових marketing mix, а головне – орієнтації на фінансові показники. Міжнародний диплом – must have, якщо ти амбітний, відкритий новому, прогресивний. Тверда впевненість у собі, як у фахівці, підштовхують до нових звершень і надають впевненості. NIMA – важлива частина мого життя. Здобути цей безцінний досвід та знання я рекомендую всім друзям і просто цікавим людям.
Ольга Кузьменко
Маркетинг спеціаліст CANTIK EL & HENRYLAND GROUP
БЛОГ
/ Читайте більше /
Матеріали, які можуть вас зацікавити
SMM
Що таке SMM і чому він важливий для бізнесу
У сучасному цифровому світі соціальні медіа стали невід’ємною частиною життя мільйонів людей.
Digital Marketing
Розбір інструментів онлайн-маркетингу: від SEO до таргетингу
У сучасному світі онлайн-маркетинг є основою для залучення клієнтів, підвищення продажів і зміцнення бренду.
Digital Marketing
Таргетована реклама: що це і як вона працює?
Таргетована реклама — це форма цифрової реклами, яка спрямована на певну аудиторію, виходячи з її інтересів, характеристик, поведінки та інших факторів
Digital Marketing
Контент-маркетинг для початківців: як створювати цінний контент
Контент-маркетинг — це стратегія, спрямована на залучення та утримання аудиторії шляхом створення і поширення корисного та релевантного контенту
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved
au.moc.ymedacabmi%40ofniau.moc.ymedacabmi%40ke
Корпоративне навчання:au.moc.ymedacabmi%40sj
Підпишиться та не пропускайте цікавого!
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Can't send form.
Please try again later.
©Created by IMBA 2012 - 2025
All rights Reserved